Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nielskeuh

Legacy Member
Is out of stock :)

Heb dan maar diene delux gekocht...

Krijg je nog wat holoitems en mount nzo bij :)

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Reverz zei:
Hu? Wat is er over EGA te vragen dan? Je hebt je code gehad... als je die in Augustus hebt gebruikt op de ToR website ga je gewoon vanaf de 15de kunnen spelen, dat staat volledig los van Amazon.

Alleen gaat je game pas na de 25ste in de bus zitten en ga je dus van de 15de tot den 20ste EGA access hebben en daarna dus 5-6 dagen niet meer op uw account kunnen omdat je geen product key hebt. Kortom EGA werkt op de code die je bij je pre-order krijgt... maar eens het spel echt gereleased word heb je dus wel een product key nodig om te spelen, zonder kan je vanaf den 20ste dus niet meer spelen.

Die preorder key is dan eigenlijk 1-5 dagen gratis spelen zonder de game product key te hebben?

Mortuus

Legacy Member
Ik heb de pre-order met early acces in de Mediamarkt gehaald voor 5 euro, swtor staat nu in mijn origin, maar ik heb geen email gehad ivm early acces?

Reverz

Legacy Member
Bar-Bar Slinks zei:
Die preorder key is dan eigenlijk 1-5 dagen gratis spelen zonder de game product key te hebben?
Dat is alleszins hoe ik het interpreteer. Nuja maakt mij weinig uit, ik ga het gewoon ergens halen van het moment dat het verkocht word (15de dus blijkbaar).

Draaksken

Legacy Member
kdenk nie dat het de 15de al boxed verkocht zal worden .. aangezien dan maar de early acces begint ..

Reverz

Legacy Member
Draaksken zei:
kdenk nie dat het de 15de al boxed verkocht zal worden .. aangezien dan maar de early acces begint ..
Game Mania zou al vanaf 15 december hun pre-order exemplaren verdelen. Dit is ook een spel waar ik niet inzie wat voor nut een embargo zou hebben... dit zouden winkels gewoon moeten kunnen verkopen van het moment dat ze het op stock hebben. Mensen kunnen toch niet vroeger beginnen spelen ofzo.

marcel

Legacy Member
ik heb vorige week gepreordered via playerone.be (via de SWTOR site), maar ik heb nog geen code ontvangen?

Zurbukz

Legacy Member
Ik heb een week geleden een pre-order gedaan bij gamemania.
Ik heb toen geen code ofzo meegekregen, enkel een betalingsbewijs.

Nu lees ik hier dat je blijkbaar op voorhand een code moet ingeven om te kunnen spelen. :o

Zijn er nog mensen die bij game mania een pre-order gedaan hebben? Hebben jullie iets meegekregen?

dadash

Legacy Member
Je moet zo'n pre-order box hebben voor early access. Zijn wel maar een beperkt aantal van misschien was GM uitverkocht?

Aiden

Legacy Member
Ik heb een domme vraag, ik heb zojuist voor de eerste keer via Origin met VISA betaald..Nu is m'n vraag, ik zie achteraf dat het factuuradres normaal dit moet zijn van de kaarthouder (mijn moeder). Nu heb ik mijn adres ingevuld, dus dat komt niet overeen. Maar ik heb wel direct een pre order key gekregen + mail met bevestiging van mn bestelling. Ik veronderstel dat dit allemaal betaald is? Of kunnen ze dit weigeren? Maar ik heb reeds wel de pre order key gekregen met early acces ^^ :P..

Eld0

Legacy Member
Zurbukz zei:
Ik heb een week geleden een pre-order gedaan bij gamemania.
Ik heb toen geen code ofzo meegekregen, enkel een betalingsbewijs.

Nu lees ik hier dat je blijkbaar op voorhand een code moet ingeven om te kunnen spelen. :o

Zijn er nog mensen die bij game mania een pre-order gedaan hebben? Hebben jullie iets meegekregen?

er moet specifiek bijstaan dat de early access box in uw aankoop zit (die kost 5€ appart), zoniet heb je alleen het spel. Wil je toch geniet van early access, kan je die box nog ergens anders aankopen. Zoek even op internet, er zijn nog webwinkels genoeg die die boxes appart verkopen.

Eld0

Legacy Member
Aiden zei:
Ik heb een domme vraag, ik heb zojuist voor de eerste keer via Origin met VISA betaald..Nu is m'n vraag, ik zie achteraf dat het factuuradres normaal dit moet zijn van de kaarthouder (mijn moeder). Nu heb ik mijn adres ingevuld, dus dat komt niet overeen. Maar ik heb wel direct een pre order key gekregen + mail met bevestiging van mn bestelling. Ik veronderstel dat dit allemaal betaald is? Of kunnen ze dit weigeren? Maar ik heb reeds wel de pre order key gekregen met early acces ^^ :P..

zolang da die mannen hun geld hebben, trekken ze hun anders niks aan se veronderstel ik :p

Zurbukz

Legacy Member
xalan zei:
Kan goed zijn dat die pre order boxen toen niet aanwezig waren in de winkel, aangezien we 1 week voor de release staan. Bij mij in de winkel is dat in ieder geval zo. Ge kunt bellen/vragen of ze die boxen nog terug gaan binnenkrijgen. Ik probeer die momenteel ook terug geleverd te krijgen.

Eld0 zei:
er moet specifiek bijstaan dat de early access box in uw aankoop zit (die kost 5€ appart), zoniet heb je alleen het spel. Wil je toch geniet van early access, kan je die box nog ergens anders aankopen. Zoek even op internet, er zijn nog webwinkels genoeg die die boxes appart verkopen.


Ik heb 5€ betaald dus in principe zou ik early access moeten hebben. Ik zal het morgen nog eens gaan navragen. Bedankt!

xalan

Legacy Member
Ik heb 5€ betaald dus in principe zou ik early access moeten hebben. Ik zal het morgen nog eens gaan navragen. Bedankt!

De € 5 is voor elke pre order. Niet voor de box apart. Deze krijg je mee met je pre order zolang de voorraad strekt. Staat ook duidelijk bij, OP=OP. Wat Eld0 zegt is dus fout.

kaneda

Legacy Member
Eld0 zei:
er moet specifiek bijstaan dat de early access box in uw aankoop zit (die kost 5€ appart), zoniet heb je alleen het spel. Wil je toch geniet van early access, kan je die box nog ergens anders aankopen. Zoek even op internet, er zijn nog webwinkels genoeg die die boxes appart verkopen.


Je betaald geen 5euro voor de early access he, die 5euro is gewoon het voorschot zoals bij elke preorder.

Babaluna

Legacy Member
kvraag me af hoe het werkt als je bij game mania heb gepreorderd , bellen ze u ? moet je iets gaan halen ? mailen ze u ne link door ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan