Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Walden

Legacy Member
Targoth zei:
En? Vandaag al een pakje id bus gekregen?

Ik heb twee dagen na mijn bestelling op bol.com een dvd-doosje opgestuurd gekregen met daarin mijn pre-order code die ik dan heb moeten activeren op SWTOR site.

Flare

Legacy Member
Ik had gisteravond voor 22.30 besteld bij bol.com, pakketje met pre-order code zat vandaag netjes in de bus.

keulen

Legacy Member
Ik heb mijn preorder gecancelled. De beta gespeeld en vind de game veel te traag en kinderlijk.

Kriminal

Legacy Member
keulen zei:
Ik heb mijn preorder gecancelled. De beta gespeeld en vind de game veel te traag en kinderlijk.

Elk zen mening natuurlijk. Ik denk wel dat een spel met pandas iets voor u is :lol:

Mortuus

Legacy Member
ik heb zon pre-order box van 5 euro in de Mediamarkt gekocht een hele tijd geleden, hoe zit dat dan, kan ik dan effectief het spel 5 dagen voor de release gaan halen of?
Help? de lichte paniek zit er al in :'(

Quecera

Legacy Member
Kriminal zei:
Elk zen mening natuurlijk. Ik denk wel dat een spel met pandas iets voor u is :lol:

Heeft mij kunnen doen lachen :D

Nee, toen ik gelezen had dat je toch de standard edition via Origin kon kopen nog eens gekeken en uiteindelijk via de Searchfunctie gevonden, via de nieuwste gameslijst staat alleen de deluxe edition :p dus gisteren nog via origin besteld en heb mijn code al :)

Fraze

Legacy Member
huricane zei:
ik heb zon pre-order box van 5 euro in de Mediamarkt gekocht een hele tijd geleden, hoe zit dat dan, kan ik dan effectief het spel 5 dagen voor de release gaan halen of?
Help? de lichte paniek zit er al in :'(

De volledige game zult ge pas op release kunnen halen 20ste ofzo.
Met de pre-order code als ge die hebt ingegeven zult ge wss de 15de al kunnen spelen :)

Timoca

Legacy Member
Quecera zei:
Omdat je via Origin geen Standard Edition van €55 kunt kopen, alleen die van €75. En ook omdat je daar niet via paypal kunt betalen, alleen CC, alleen voor SWTOR heb ik gemerkt, normaal kan je wel via paypal betalen

ik heb daar de gewone versie gekocht :)

Gandarewa

Legacy Member
Targoth zei:
Alle, bedankt voor de reacties ivm Bol.com

Heb net de CE besteld.
Morgen mijn gewone pré-order bij GM annuleren...

hmm maar als je je pre order delete en je zet een nieuwe gaat Je early acces dan niet weg zijn?

Gandarewa

Legacy Member
Targoth zei:
heb mijn early-acces code nog niet gekregen bij GM.
Ik moest er vandaag voor bellen maar ze was er nog niet en ze konden me ook niet vertellen wanneer deze binnenkwam, moest op het einde van de week nog eens terugbellen...
Als ik daar op wacht heeft het niet veel nut meer.

aj da zuigt inderdaad. wel heb ook besteld bij game mania maar ik heb bang dat ik neit ga kunnen doorspelen op de 20ste odmat ik er pas de 25ste achter kan. dus als het mogelijk zou zijn zou ik met men vijd dagen early acces (hopelijk) willen verder spelen op e nieuwe editie dat ik via bol zou bestellen.

diknmuis

Legacy Member
net de DD besteld bij origin, code ingegeven en zal nu een mail krijgen wanner ik early acces heb, wil gewoon vroeg een link hebben zodat ik tijd heb om de client te downen

Drokz

Legacy Member
De CE besteld vanaf ik kon en start zeker den 15de :-) Laat maar komen !!

diknmuis

Legacy Member
^ah thx, kheb de hele hype aan mij laten voorbij gaan, weet nog totaal nie wat ik ga rollen, maar wil het eens een kans geven, heb nood aan iets nieuws zonder eens de gebruikelijke dwergen, elven, ......

Nielskeuh

Legacy Member
Hoop dat ze een van dees dagen toch gaan sturen van wanneer je kan gaan beginnen met early access :)

Jersy

Legacy Member
en mijn account is terug unlocked (stomme security questions waar ik een random antwoord had ingegeven :p)
wel grappig die mails die ze sturen

I am Protocol Droid [DROID NAME] of Human-Cyborg Relations.

Galactic Support is our Specialty….

Regards,
Protocol Droid P4-E7, [aka Max]

Kenapa

Legacy Member
hey,

Ik lees verschillende zaken.
Maar hoe zit het nu juist?

Ik heb vorige week gepreordered.
ook die 5 euro extra betaald voor headstart.
Maar nu lees ik dat ik mss wel geen 5 dagen eerder zou mogen starten maar minder afhankelijk van purchase date?
klopt dat?

enig idee wanneer we dan wel kunne starten?

Tnx

Timoca

Legacy Member
Kenapa zei:
hey,

Ik lees verschillende zaken.
Maar hoe zit het nu juist?

Ik heb vorige week gepreordered.
ook die 5 euro extra betaald voor headstart.
Maar nu lees ik dat ik mss wel geen 5 dagen eerder zou mogen starten maar minder afhankelijk van purchase date?
klopt dat?

enig idee wanneer we dan wel kunne starten?

Tnx

jah da blijkt spijtig genoeg wel te kloppen, en wanneer we dan exact kunnen spelen is voor iedereen nog een raadsel denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan