Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom ben ik altijd degene die bij elke game die ik aanschaf problemen krijg tqssGranaatappel zei:Overdrijf maar weer lekker...
De pre-order code geeft je alleen Early Access en de Color Stone, de feitelijke product key krijg je later pas, als je het via Origin hebt besteld is dit vanaf 16 december, bij Europese winkels beginnen ze met zenden vanaf 15 december. Dus niks tweemaal kopen.
Bovendien als je zo een customer ticket aanmaakt zou ik je ook zo de prullenbak in smijten als iemand zo'n toon aanslaat en zaken gaat verzinnen, dan word je nooit serieus genomen.
Quecera zei:Ok.. ook welkom op deze forum.. waarom het woordje 'verzinnen' gebruiken als dit gezegd wordt door andere mensen op de swtor forum sinds een maand? Heb je elke topic gelezen? Alles omtrent dit probleem opgezocht in Search? Dacht het niet.. ipv hier mensen uit te komen schelden. Mijn e-mail was zeer professioneel dank u, maar toch bedankt om te komen trollen en mensen uit te kafferen voor niets :/ genoeg topics in de customer service van mensen die support tickets blijven sturen met bewijsbaar materiaal zoals foto's, telkens een slotje op de topic zonder antwoord te krijgen


Gandarewa zei:Begrijp het probleem eigelijk niet meer
dit is tot zover ik weet wat er gaat gebeuren.
Alle info heb ik gevonden op stephens reid twitter.
Als ik iets fout heb laat me weten!![]()
marcel zei:(om geen commentaar over de kleuren te geven)
marcel zei:omdat ge het zelf vraagt:
het is gepreorderd
(om geen commentaar over de kleuren te geven)

Sumdar zei:Vraagje, het staat hier mss al in 1 van de vorige paginas maar ik ben aan't blokken voor men exaam en heb dus ni zo enorm veel tijd op de moment.
Ik heb op de 17e nov bij Game mania gepreorded via hun website, ik heb geen voorschot moeten betalen.
ik heb nog geen code ofzo gekregen, geeft GM die codes of moet je gewoon op de 15e naar game mania gaan en het spel dan al afhalen?

Sumdar zei:Vraagje, het staat hier mss al in 1 van de vorige paginas maar ik ben aan't blokken voor men exaam en heb dus ni zo enorm veel tijd op de moment.
Ik heb op de 17e nov bij Game mania gepreorded via hun website, ik heb geen voorschot moeten betalen.
ik heb nog geen code ofzo gekregen, geeft GM die codes of moet je gewoon op de 15e naar game mania gaan en het spel dan al afhalen?


Trance88 zei:Bah, te lang uitgesteld voor te pre-orderen
Idd gamemania heeft geen early access meer...
Via origin geprobeerd mr wilt men betaling met visa niet uitvoeren vr 1 of andere bizarre reden... En dat artikel kunt ge niet kopen met paypal op hun site (Oo)
Iemand ng een goei plan om ng aan een early access te geraken?
Niet dat ik het persé wil hebben maar tis altij plezant![]()