Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quecera

Legacy Member
pfft, nadat ik mijn code ingevoerd heb via IE32 en de 3 stappen gedaan had, kreeg ik niets van e-mail of niets in mijn pre-order history. Nu na wat rond te kijken op swtor forum zie ik overal staan dat mensen zoals ik die pech hebben voor 1 of andere reden, het spel OPNIEUW zullen mogen kopen, bioware kan het niet bewijzen ookal hebben we het ingevoerd, ook zenden wij het bewijs van aankoop met key, ze willen het niet weten, alle topics omtrent dit worden direct gesloten, iedereen zn support tickets over dit onderwerp worden genegeerd al een dikke 2 weken. Wat nu? :( waarom ben ik altijd degene die bij elke game die ik aanschaf problemen krijg tqss

Granaatappel

Legacy Member
Overdrijf maar weer lekker...
De pre-order code geeft je alleen Early Access en de Color Stone, de feitelijke product key krijg je later pas, als je het via Origin hebt besteld is dit vanaf 16 december, bij Europese winkels beginnen ze met zenden vanaf 15 december. Dus niks tweemaal kopen.
Bovendien als je zo een customer ticket aanmaakt zou ik je ook zo de prullenbak in smijten als iemand zo'n toon aanslaat en zaken gaat verzinnen, dan word je nooit serieus genomen.

Quecera

Legacy Member
Granaatappel zei:
Overdrijf maar weer lekker...
De pre-order code geeft je alleen Early Access en de Color Stone, de feitelijke product key krijg je later pas, als je het via Origin hebt besteld is dit vanaf 16 december, bij Europese winkels beginnen ze met zenden vanaf 15 december. Dus niks tweemaal kopen.
Bovendien als je zo een customer ticket aanmaakt zou ik je ook zo de prullenbak in smijten als iemand zo'n toon aanslaat en zaken gaat verzinnen, dan word je nooit serieus genomen.

Ok.. ook welkom op deze forum.. waarom het woordje 'verzinnen' gebruiken als dit gezegd wordt door andere mensen op de swtor forum sinds een maand? Heb je elke topic gelezen? Alles omtrent dit probleem opgezocht in Search? Dacht het niet.. ipv hier mensen uit te komen schelden. Mijn e-mail was zeer professioneel dank u, maar toch bedankt om te komen trollen en mensen uit te kafferen voor niets :/ genoeg topics in de customer service van mensen die support tickets blijven sturen met bewijsbaar materiaal zoals foto's, telkens een slotje op de topic zonder antwoord te krijgen

Granaatappel

Legacy Member
Quecera zei:
Ok.. ook welkom op deze forum.. waarom het woordje 'verzinnen' gebruiken als dit gezegd wordt door andere mensen op de swtor forum sinds een maand? Heb je elke topic gelezen? Alles omtrent dit probleem opgezocht in Search? Dacht het niet.. ipv hier mensen uit te komen schelden. Mijn e-mail was zeer professioneel dank u, maar toch bedankt om te komen trollen en mensen uit te kafferen voor niets :/ genoeg topics in de customer service van mensen die support tickets blijven sturen met bewijsbaar materiaal zoals foto's, telkens een slotje op de topic zonder antwoord te krijgen

Je hoeft het niet opnieuw te kopen, dat verzin je dus gewoon.
De productcode die ingaat op 20 december, feitelijke release, heeft nog niemand ontvangen. Deze heb je dus ook niet ingegeven, alleen je Early Access + Color Stone. Je hoeft dus nooit en te nimmer het spel opnieuw te kopen.

Gandarewa

Legacy Member
Begrijp het probleem eigelijk niet meer :p
dit is tot zover ik weet wat er gaat gebeuren.
Alle info heb ik gevonden op stephens reid twitter.
Als ik iets fout heb laat me weten! ;)

10 December

-Forums worden schoongewist
-infraction points etc worden gereset
-forum enkel toegankelijk aan mensen die gepreorderd hebben (corrigeer me als ik fout ben)
-nieuwe indeling van de forum


13 December

-Early game access begint (in de periode van 13 - 19 dec. worden mensen toegelaten in het spel naargelang wanneer ze hun pre order code hebben ingevoert.)
-Vannaf deze datum t.e.m. 20 december zal EA proberen de game over heel europa in de rekken te krijgen. tot zover ik weet hangt dit allemaal af van het bedrijf waar je het spel bestelt hebt)


16 December

-Deze dag worden de officiele cd keys van EA origins verstuurd!

20 December

-Het spel zijn officiële release datum (grote publiek krijgt nu toegang)
-heb je het spel tussen 13 / 19 december gekocht en heb je niet gepreorderd dan is dit de dag dat je kan beginnen met spelen.

marcel

Legacy Member
Gandarewa zei:
Begrijp het probleem eigelijk niet meer :p
dit is tot zover ik weet wat er gaat gebeuren.
Alle info heb ik gevonden op stephens reid twitter.
Als ik iets fout heb laat me weten! ;)

omdat ge het zelf vraagt:
het is gepreorderd

(om geen commentaar over de kleuren te geven)

Sumdar

Legacy Member
Vraagje, het staat hier mss al in 1 van de vorige paginas maar ik ben aan't blokken voor men exaam en heb dus ni zo enorm veel tijd op de moment.

Ik heb op de 17e nov bij Game mania gepreorded via hun website, ik heb geen voorschot moeten betalen.
ik heb nog geen code ofzo gekregen, geeft GM die codes of moet je gewoon op de 15e naar game mania gaan en het spel dan al afhalen?

Babaluna

Legacy Member
Sumdar zei:
Vraagje, het staat hier mss al in 1 van de vorige paginas maar ik ben aan't blokken voor men exaam en heb dus ni zo enorm veel tijd op de moment.

Ik heb op de 17e nov bij Game mania gepreorded via hun website, ik heb geen voorschot moeten betalen.
ik heb nog geen code ofzo gekregen, geeft GM die codes of moet je gewoon op de 15e naar game mania gaan en het spel dan al afhalen?

same here , denk da ze smsen :)

Drokz

Legacy Member
Die pre-order code wordt natuurlijk niet gesms't. Misschien waren ze op? 17nov is vrij laat. Normaal gezien betaal je 5 euro (voor CE was het meer) voor je pre-order en krijg je een doosje met een code mee. In geval van online bestellen zou je een mail moeten krijgen met de code. Zoniet bel je best even. Dit is niet de code van de game maar is/was puur voor de headstart. In het beste geval start je dan den 13de te spelen, in het slechtste den 19de. En aangezien headstart over 4 dagen al start vrees ik da je sowieso gejost zijt en niet van een headstart zal kunnen genieten. Game komt pas den 20ste officeel uit dus als je geen pre-order code hebt ingegeven zal je pas den 20ste kunnen beginnen spelen en niet de 15de. Ookal kan je je game de 15 gaan afhalen. Hopelijk klaart dit het een beetje op.

tb-303

Legacy Member
Sumdar zei:
Vraagje, het staat hier mss al in 1 van de vorige paginas maar ik ben aan't blokken voor men exaam en heb dus ni zo enorm veel tijd op de moment.

Ik heb op de 17e nov bij Game mania gepreorded via hun website, ik heb geen voorschot moeten betalen.
ik heb nog geen code ofzo gekregen, geeft GM die codes of moet je gewoon op de 15e naar game mania gaan en het spel dan al afhalen?

Als je een early acces key bedoeld met "code" dan moest je het spel gaan bestellen zijn met voorschot IN de winkel of na je online pre order om die early acces key (+voorschot betalen) gaan naar de winkel die je hebt opgegeven voor de afhaling van je game.

Als je de code van je eigenlijke spel bedoeld, die zal bij je spel zitten, en je spel zal op 15-12-11 binnen zijn in de zaak die je hebt opgegeven tijdens je online pre order.

Je zal dan ook nog een sms krijgen de 15de dat het klaar ligt.

Maar als je niet bij de early acces bent zal je pas op 20-12-11 kunnen beginnen spelen, ookal heb je het spel al.

Je kan morgen nog naar je gm gaan en gaan zien of ze nog een key hebben, maar kan ook zijn dat ze ondertussen uitgeput zijn.

Mocht je twijfelen aan mijn uitleg, ik werk zelf in een gm filiaal.

Trance88

Legacy Member
Bah, te lang uitgesteld voor te pre-orderen :P
Idd gamemania heeft geen early access meer...

Via origin geprobeerd mr wilt men betaling met visa niet uitvoeren vr 1 of andere bizarre reden... En dat artikel kunt ge niet kopen met paypal op hun site (Oo)

Iemand ng een goei plan om ng aan een early access te geraken?
Niet dat ik het persé wil hebben maar tis altij plezant :)

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Trance88 zei:
Bah, te lang uitgesteld voor te pre-orderen :P
Idd gamemania heeft geen early access meer...

Via origin geprobeerd mr wilt men betaling met visa niet uitvoeren vr 1 of andere bizarre reden... En dat artikel kunt ge niet kopen met paypal op hun site (Oo)

Iemand ng een goei plan om ng aan een early access te geraken?
Niet dat ik het persé wil hebben maar tis altij plezant :)

Of via clickandbuy betalen op origin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan