Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trance88

Legacy Member
bol.com zie ik alleen collector... En das ni echt nodig :)

Mja clickandbuy... kheb al paypall... wrom ga da wel en paypall ni... doen ze daar ook geen kleine som van u visa om te verifiëren? Da duurt dan ook een aantal dagen wss

Flare

Legacy Member
Op bol.com heb ik enkele dagen geleden toch nog de gewone versie kunnen bestellen, misschien zijn ze nu uitverkocht daar.

Drokz

Legacy Member
Vrees dat je sowieso te laat zal zijn voor een headstart, Trance. Misschien dat je nog een dagje vroeger zal kunnen starten maar op veel langer zou ik niet hopen. En zou het eerlijk gezegd niet goed vinden dat extreem late pre-orders toch nog een headstart zouden kunnen krijgen.

?therapy?

Legacy Member
Waarom niet? Er is immers voor betaald, dus moeten ze het ook krijgen

Trance88

Legacy Member
Tgoh, ik moet toch werken dus meedoen aan de rush doe ik zowieso niet. Maar hoe vroeger hoe beter. Zie wel watk doe :) toch bedankt voor de info

Samus007

Legacy Member
raar, ik heb vorige week nog gepreordered bij GM, 5 euro voorschot betalen en dan krijg je een leeg doosje mee naar huis met daarin een pre-launch code, ingegeven en heb mijn kopij al kunnen pre-instaleren zoals al de rest.

Iemand een idee welke dag en hoelaat ze de servers open sturen, zoek er mss een dagje verlof voor te pakken :)

Drokz

Legacy Member
?therapy? zei:
Waarom niet? Er is immers voor betaald, dus moeten ze het ook krijgen

Waarom niet? Omdat de 5 euro die je betaald een voorschot op de retailversie is en GEEN garantie op de headstart. Nogal logisch dat mensen die maanden/weken geleden hun pre-order hebben geplaats voorrang krijgen op degene die paar dagen voor release dit gedaan hebben. De headstart was op = op. Late beslissers zullen maar 1 of 2 daagjes vroeger kunnen beginnen of helemaal niet vroeger kunnen beginnen.

Drokz

Legacy Member
Samus007 zei:
raar, ik heb vorige week nog gepreordered bij GM, 5 euro voorschot betalen en dan krijg je een leeg doosje mee naar huis met daarin een pre-launch code, ingegeven en heb mijn kopij al kunnen pre-instaleren zoals al de rest.

Iemand een idee welke dag en hoelaat ze de servers open sturen, zoek er mss een dagje verlof voor te pakken :)

Je zal een mail ontvangen van swtor wanneer je juist kan starten. Mails worden den 13de verstuurd. Je hebt pas vorige week besteld dus je zal normaal 1 tot 2 (mss3) dagen vroeger kunnen starten.

tijgerke

Legacy Member
Drokz zei:
Je zal een mail ontvangen van swtor wanneer je juist kan starten. Mails worden den 13de verstuurd. Je hebt pas vorige week besteld dus je zal normaal 1 tot 2 (mss3) dagen vroeger kunnen starten.

Kleine correctie: Mails worden vanaf de 13de verstuurd. Je krijgt een mail op de dag dat je mag beginnen spelen.

Samus007

Legacy Member
Drokz zei:
Je zal een mail ontvangen van swtor wanneer je juist kan starten. Mails worden den 13de verstuurd. Je hebt pas vorige week besteld dus je zal normaal 1 tot 2 (mss3) dagen vroeger kunnen starten.

Ok thnx,
Dan zal ik me geen dagje verlof moeten nemen, zal het waarschijnlijk ergens volgend weekend kunnen vallen.

Timoca

Legacy Member
microtje zei:
zijn er problemen moest je na de start beginnen met te spelen?

nee, ik denk da de meeste mensen da wel zullen doen.
en nu nog 5 euro betalen om 2 daagjes eerder te mogen spelen is het denkik ook weer ni waard.

Quecera

Legacy Member
Timoca zei:
nee, ik denk da de meeste mensen da wel zullen doen.
en nu nog 5 euro betalen om 2 daagjes eerder te mogen spelen is het denkik ook weer ni waard.

Behalve als je een Star Wars Die Hard fan bent, dan zijn die paar daagjes wachten dodelijk! :D

kaneda

Legacy Member
Timoca zei:
nee, ik denk da de meeste mensen da wel zullen doen.
en nu nog 5 euro betalen om 2 daagjes eerder te mogen spelen is het denkik ook weer ni waard.

sigh.. die 5euro is VOORSCHOT, word afgetrokken van de retail prijs

stonecold_

Legacy Member
Mss ff een stom vraagje , ik heb via de mediamarkt in nederland een pre-oder gedaan op de ce editie , dus 20e voorschot en heb deze code ingegeven....

Maar ik twijfel als ik die wel wil gaan halen , denk dat ik beter gewoon het spel zo ga proberen...

Weet iemand hoe dat zit met die pre-oder code , deze staat dus idd als collector edtion , of gewoon de doos halen en doorverkopen ?

kaneda

Legacy Member
stonecold_ zei:
Mss ff een stom vraagje , ik heb via de mediamarkt in nederland een pre-oder gedaan op de ce editie , dus 20e voorschot en heb deze code ingegeven....

Maar ik twijfel als ik die wel wil gaan halen , denk dat ik beter gewoon het spel zo ga proberen...

Weet iemand hoe dat zit met die pre-oder code , deze staat dus idd als collector edtion , of gewoon de doos halen en doorverkopen ?

Ben niet echt zeker wat je nu juist wil weten.

Maar als je je CE code de 20ste niet gebruikt ga je tot de 20ste early access als CE hebben, daarna als je de code van een gewone editie ingeeft verlies je die voordelen van de CE.
En je kan inderdaad de CE doorverkopen, hoewel ik de indruk heb dat ze er heeeel veel van gemaakt hebben.

SpArkLeS

Legacy Member
Pre-order geplaatst via origin en code ingegeven. Hopelijk moet ik niet alles herdownloaden.

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk

Quecera

Legacy Member
Lets^Freak^Out zei:
Pre-order geplaatst via origin en code ingegeven. Hopelijk moet ik niet alles herdownloaden.

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk

Hopelijk heb je wat meer geluk als ik. Mijn headlaunch key komt nergens te zien op de site, pre-order/redeem code history al 3 dagen leeg, 2 support tickets verzonden die al 3 dagen onbeantwoord blijven. Terwijl je op SWTOR forum mensen ziet posten met diezelfde problemen, die 2-3 uur na hun ticket een antwoord kregen + hun code nu wel te zien was op hun account. Ze antwoorden precies maar op 5% van de tickets
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan