Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

?therapy? zei:Waarom niet? Er is immers voor betaald, dus moeten ze het ook krijgen
Samus007 zei:raar, ik heb vorige week nog gepreordered bij GM, 5 euro voorschot betalen en dan krijg je een leeg doosje mee naar huis met daarin een pre-launch code, ingegeven en heb mijn kopij al kunnen pre-instaleren zoals al de rest.
Iemand een idee welke dag en hoelaat ze de servers open sturen, zoek er mss een dagje verlof voor te pakken![]()
Drokz zei:Je zal een mail ontvangen van swtor wanneer je juist kan starten. Mails worden den 13de verstuurd. Je hebt pas vorige week besteld dus je zal normaal 1 tot 2 (mss3) dagen vroeger kunnen starten.
Drokz zei:Je zal een mail ontvangen van swtor wanneer je juist kan starten. Mails worden den 13de verstuurd. Je hebt pas vorige week besteld dus je zal normaal 1 tot 2 (mss3) dagen vroeger kunnen starten.
microtje zei:zijn er problemen moest je na de start beginnen met te spelen?
Timoca zei:nee, ik denk da de meeste mensen da wel zullen doen.
en nu nog 5 euro betalen om 2 daagjes eerder te mogen spelen is het denkik ook weer ni waard.

Timoca zei:nee, ik denk da de meeste mensen da wel zullen doen.
en nu nog 5 euro betalen om 2 daagjes eerder te mogen spelen is het denkik ook weer ni waard.
tijgerke zei:Kleine correctie: Mails worden vanaf de 13de verstuurd. Je krijgt een mail op de dag dat je mag beginnen spelen.
stonecold_ zei:Mss ff een stom vraagje , ik heb via de mediamarkt in nederland een pre-oder gedaan op de ce editie , dus 20e voorschot en heb deze code ingegeven....
Maar ik twijfel als ik die wel wil gaan halen , denk dat ik beter gewoon het spel zo ga proberen...
Weet iemand hoe dat zit met die pre-oder code , deze staat dus idd als collector edtion , of gewoon de doos halen en doorverkopen ?
Lets^Freak^Out zei:Pre-order geplaatst via origin en code ingegeven. Hopelijk moet ik niet alles herdownloaden.
Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk