Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
kan je op origin alleen de delux edition kopen? ik vind geen andere daar

Quecera

Legacy Member
sele zei:
kan je op origin alleen de delux edition kopen? ik vind geen andere daar

Hehe, heb dezelfde fout als jou meegemaakt, had het bijna door die reden via een andere shop gekocht. Je moet via het Search kader in Store zoeken. Gewoon Star Wars typen en je ziet het wel. In die gewone lijst van featured games enzo staat idd alleen de deluxe edition

Granaatappel

Legacy Member
Hmm misschien toch CE kopen?
150 euro is wel veel maar bij bol.com hebben ze nog over
hmm keuzes keuzes..

sele

Legacy Member
Quecera zei:
Hehe, heb dezelfde fout als jou meegemaakt, had het bijna door die reden via een andere shop gekocht. Je moet via het Search kader in Store zoeken. Gewoon Star Wars typen en je ziet het wel. In die gewone lijst van featured games enzo staat idd alleen de deluxe edition

bedankt voor den tip maar vind nergens verschil tussen gewonen en digitale deluxe edition op origin?help plz :)

Quecera

Legacy Member
hmm toen ik mijn pre-order heb betaald 3 dagen geleden stond hij er nog tussen, ff Origin opensmijten

edit: Ja zie het nu ook, een pre-order is het ook niet meer, mss omdat het te laat is om nog te pre-orderen. Ik zie nu dit staan: STAR WARS(TM): THE OLD REPUBLIC(TM) STANDARD EDITION ipv STAR WARS(TM): THE OLD REPUBLIC(TM) DIGITAL STANDARD EDITION Pre-Order

Maar het kan ook liggen omdat ik de Digital Standard Pre-Order al heb

Granaatappel

Legacy Member
sele zei:
bedankt voor den tip maar vind nergens verschil tussen gewonen en digitale deluxe edition op origin?help plz :)

Het staat op de swtor site maar die is nu down zag ik.
Uit mijn hoofd zijn dit de verschillen

Digital Deluxe heeft extra:
-Flare gun (schietpistooltje met vuurwerk)
-Holodancer (vrouwke dat danst op een hologram machien)
-Holocam (is nog nie zeker, schijn je je ' adventures ' mee kunnen terugkijken)
-Training droid (soort pet die volgens mij enemies laat oplichten)
-STAP (een mount)

Granaatappel

Legacy Member
Kon het niet laten en heb DDE bij Origin cancelled en CE besteld :D

Quecera

Legacy Member
hOOrai ze hebben na 3 dagen op mijn support ticket gereageerd :D

Quote uit e-mail:

Once we have this information, we will issue you a valid pre-order code. Thank you for your patience! Galactic Support is our specialty... Sincerely, Protocol Droid T8-l4 (aka Andy) Star Wars: The Old Republic Customer Service

sele

Legacy Member
zou die DE zen geld wel waard zijn?enige wa tof zou zijn is die mount das al voor mij :)

Drokz

Legacy Member
De CE zal je bedoelen? ;-) Heb em vooral besteld voor de security key en het Darth malgus beeldje. Verder zijn de ingame dingen ook wel cool. Buiten de reeds vermelde dingen is er ook de CE store en de VIP cantina toegang ter waarde van 1 miljoen credits. Wat mij betreft is het zijn prijs waard. Het beeld alleen al is rond de 80 euro waard. En de key is toch een extra toevoeging om je account te beschermen.

Belgium_Killer

Legacy Member
CE = collectors edition
DE = Digital Edition

imo is de DE niet echt een meerwaarde ...

Drokz

Legacy Member
Belgium_Killer zei:
CE = collectors edition
DE = Digital Edition

imo is de DE niet echt een meerwaarde ...

Aja, ok. Sorry daarvoor ;-). 't Is te zien hoeveel die DE kost. Persoonlijk zou ik ze kopen want ik hou van vanity items.

Granaatappel

Legacy Member
Jullie bedoelen waarschijnlijk de DDE (Digital Deluxe Edition), de standaard DE is gewoon het spel zonder extra's.

DE 50 euro
DDE 75 euro
CE 150 euro

dr.lee

Legacy Member
Ik ook CE voor ingame fluff + key. Dat beeldje past hier nergens echt in men interieur :p Nuja, ben vrij zeker dat die keyprotection ook gewoon apart in de winkel verkrijgbaar zal zijn na een tijdje.

'k weet trouwens nog altijd niet welke class/side ik ga spelen. Na een betaweekend + een paar maanden denken ben'k er nog altijd niet uit. Trooper of IA of jedi knight/sith warrior. Iig geen inquisitor/counsilor.

Granaatappel

Legacy Member
Kvin da wel vet tijdens het spelen zet ik het darth malgus beeldje naast mn monitor, beetje inspired want ik ga sith warrior spelen

Phaetor

Legacy Member
Kan ik nog steeds pre-orderen voor zo'n early acces code?
Iemand heeft me gezegd dat hoe later de pre-order, hoe later je mag starten in early acces. Klopt dit??

dr.lee

Legacy Member
Phaetor zei:
Kan ik nog steeds pre-orderen voor zo'n early acces code?
Iemand heeft me gezegd dat hoe later de pre-order, hoe later je mag starten in early acces. Klopt dit??

2* ja

Granaatappel

Legacy Member
Phaetor zei:
Kan ik nog steeds pre-orderen voor zo'n early acces code?
Iemand heeft me gezegd dat hoe later de pre-order, hoe later je mag starten in early acces. Klopt dit??

Ja, des te eerder je hebt gepreordered des te eerder je erin mag.
Mja kan zijn als je nu nog preordered dat je 3 dagen eerder mag of 2 ipv 7 ofzo, maar dat weet niemand nog.
Ligt er denk ik ook aan hoe de servers belast worden, als er veel preorders zijn en de servers zijn niet te erg belast, laten ze weer een heel hoop toe

Als je de game toch wil gaan spelen kun je net zo goed preorderen want dan krijg je ook de color crystal en je mag waarschijnlijk toch wel 2 dagen eerder beginnen

Fdzzaigl

Legacy Member
Aangezien het spel in Europa dus blijkbaar al op de 15de uitkomt kunnen we toch maar maximaal 2 dagen early access krijgen :)

En natuurlijk heb ik volgende week weer crazy veel te doen, zucht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan