M-Boy
Legacy Member
Fdzzaigl zei:En natuurlijk heb ik volgende week weer crazy veel te doen, zucht.
Da's altijd zo hé, maar 's avonds heb je er dan zoveel te meer geniet van

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fdzzaigl zei:En natuurlijk heb ik volgende week weer crazy veel te doen, zucht.

Fdzzaigl zei:Aangezien het spel in Europa dus blijkbaar al op de 15de uitkomt kunnen we toch maar maximaal 2 dagen early access krijgen
En natuurlijk heb ik volgende week weer crazy veel te doen, zucht.
Smokingnoob zei:Nee das verkeerd, is hier overal al 100x gepost geweest.
Early acces is vanaf de 13e - 20ste, ook al kunt ge u spel al halen de 15e, doesn't mean u can play dude?
Meh, geeft geen zekerheid want er kunnen er zoveel gepre-ordered hebben op dag 1 dat het onmogelijk is van ze allemaal samen op de 13de te laten beginnen. Maar ik acht de kans toch wel héél groot dat mensen die in augustus gepre-ordered hebben allemaal zullen kunnen spelen den 13den.Fdzzaigl zei:Ik heb op de dag van de aankondiging ge-pre-ordered + code ingevoerd, maar dat geeft blijkbaar ook geen zekerheid op 7 dagen.
.
Anvious zei:Ik heb hem zelf in Juli geactiveerd, dus mag van hopen op de 13e
Persoonlijk denk ik ook dat ze iedereen voor November wel inlaten op 13-14-15 December. Ook om het feit dat er op de website Star Wars: The Old Republic staat dat als je nog pre-ordered early acces krijgt van max. 5 dagen.
Om het geen valse marketing campaign van te maken waarvoor ze een week geleden nog wel voor werden beschuldigd hebben ze denk ik persoonlijk besloten om de meeste mensen binnen te laten in die 13-15 Dec periode. Plus het feit dat het spel al uit is in Europa op de 15e en ze de Europese mensen wel enige early access willen geven.
Natuurlijk zijn dit niks meer dan waarnemingen/veronderstellingen/mening van een simpele student en op geen enkele manier gebaseerd op feiten
Smokingnoob zei:Nee das verkeerd, is hier overal al 100x gepost geweest.
Early acces is vanaf de 13e - 20ste, ook al kunt ge u spel al halen de 15e, doesn't mean u can play dude?
Anvious zei:Ja maar je denkt toch niet dat Bioware een spel gaat uitbrengen op de 15e, en wanneer een klant dat vervolgens koopt dat die krijgt te horen ;
''Jaaaa je kan hem wel kopen en installeren, maar spelen moet je nog ff 5 dagen wachten..''
Het voordeel aan de early access, is dat je eerder begint, en vervolgens tot de 20e kan blijven spelen zonder eigenlijk het spel te kopen.
En misschien is het wel zo, dat je op de 15e niet kan spelen, maar dat zou niet echt handig zijn lijkt mij
Batiatus zei:Als je een pre-order gekocht hebt in de Mediamarkt (standard, €5) heb je dat kasticket dan nog nodig? Want kben dit kwijt :/
and Europe.Drokz zei:Ik vrees van wel aangezien die 5€ wordt afgetrokken van de prijs bij aankoop van de full game. Je kan misschien proberen je doosje te tonen maar ik vrees dat je zonder je ticket gejost zijt.
. Kan sowieso vroeger spelen met die code dusja
.Anvious zei:Ja maar je denkt toch niet dat Bioware een spel gaat uitbrengen op de 15e, en wanneer een klant dat vervolgens koopt dat die krijgt te horen ;
''Jaaaa je kan hem wel kopen en installeren, maar spelen moet je nog ff 5 dagen wachten..''
Het voordeel aan de early access, is dat je eerder begint, en vervolgens tot de 20e kan blijven spelen zonder eigenlijk het spel te kopen.
En misschien is het wel zo, dat je op de 15e niet kan spelen, maar dat zou niet echt handig zijn lijkt mij
-goro- zei:Heb mijn toch ma de DDE gekocht, geen gerij , instant acces, geen problemen met leveringen etc. en natuurlijk weer gedacht aan het millieu.
.Batiatus zei:Kzou hem ook kopen, maar €80 vindk wat veel.

