Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dhene

Legacy Member
Babaluna zei:
kvraag me af hoe het werkt als je bij game mania heb gepreorderd , bellen ze u ? moet je iets gaan halen ? mailen ze u ne link door ?

15de krijgde een sms om de preorder te gaan kopen eh :)

Eld0

Legacy Member
xalan zei:
De € 5 is voor elke pre order. Niet voor de box apart. Deze krijg je mee met je pre order zolang de voorraad strekt. Staat ook duidelijk bij, OP=OP. Wat Eld0 zegt is dus fout.

en waarom kan je dan de early access appart kopen zoals hier voor 4euro: Star wars - The old republic (pre-order) | Standaard Boekhandel)

er staat expliciet :
LET OP!! DIT BETREFT EEN PRE-ORDER KIT INCLUSIEF CODE WAARMEE DE GAME EEN AANTAL DAGEN EERDER GESPEELD KAN WORDEN EN NIET DE GAME ZELF!!!

daaruit maak ik dus op dat de 4euro alleen voor de early access is en niet voor de pre order (een pre order noem ik nog altijd de game zelf)

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
En als je dan kijkt naar de game zelf op standaard boekhandel
Star wars - The old republic | Standaard Boekhandel
€54. Daar zie ik niets staan van preorder. Voor zover ik weet kost preorder+game bij andere winkels €55 en als je in standaard boekhandel de game + preorder zou kopen kost het €58.

Ze hebben het gewoon tesamen besteld maar apart laten verkopen.

Quecera

Legacy Member
Iemand nog een webshop waar ze SWTOR Standard Edition (Digital) verkopen In Stock (met early access) en waar je via bankoverschrijving kunt betalen? Geen paypal/cc/clicknbuy.

edit: toch maar paypal aangemaakt :p via thehut besteld, €38 (With Early Access And Colour Stone Pre-Order Bonus) ^^ krijg je een box thuis toegestuurd ook of is het 100% digital via thehut? Staat nergens bij, eerste keer dat ik via daar bestel

Kakarot

Legacy Member
Targoth zei:
Ja, kwou bij GM de CE pré-orderen maar da ging ni, dus hebbek de gewone genomen om toch zo snel mogelijk te kunnen spelen.

Ondertussen begin ik toch te twijfelen om de CE alsnog te kopen :sad:

had vandaag mail gehad van fnac dak hem kon bestellen, dus da hebk ook maar gedaan haha

tijgerke

Legacy Member
Quecera zei:
edit: toch maar paypal aangemaakt :p via thehut besteld, €38 (With Early Access And Colour Stone Pre-Order Bonus) ^^ krijg je een box thuis toegestuurd ook of is het 100% digital via thehut? Staat nergens bij, eerste keer dat ik via daar bestel

Via TheHut krijg je het doosje thuis gestuurd. Naar mijn ervaring (en anderen op het PS3 forum) gaat dit bij oude games best vlot maar moet je bij nieuwe games wel enkele weken geduld hebben. (Ik wacht nog steeds op Fifa12 (PS3) en Driver: San Francisco (PS3) die op 18/10 verzonden zijn, heb gisteren eindelijk het formulier gekregen om een replacement aan te vragen.)

For deliveries outside the UK remember to add postage time (15 working days) to obtain a complete estimate of when you can expect your item to be delivered.

For deliveries outside the UK we allow up to 21 days for delivery to account for any postal delays that we may not be aware of.

Persoonlijk zien ze mij daar niet meer na mijn laatste ervaring, nochtans kan je daar best wel leuke koopjes doen bij oudere games. Indien iemand zou overwegen om bij Zavvi.co.uk te bestellen, zelfde winkel als TheHut en dus ook dezelfde voorwaarden.

xalan

Legacy Member
Eld0 zei:
en waarom kan je dan de early access appart kopen zoals hier voor 4euro: Star wars - The old republic (pre-order) | Standaard Boekhandel)

er staat expliciet :


daaruit maak ik dus op dat de 4euro alleen voor de early access is en niet voor de pre order (een pre order noem ik nog altijd de game zelf)

Dat is kei leuk voor standaard boekhandel maar we waren over Gamemania bezig en daar krijg je gewoon de pre order kit mee als je een pre order plaatst door een voorschot van € 5 te betalen. De early access is een bonus die je krijgt als je pre ordert. Als er winkels zijn die deze kit bovenop het normale game verkopen zijn ze fout bezig.

Quecera

Legacy Member
mijn bestelling toch op het laatste nippertje veranderd na de reacties te lezen. Geen zin om een maand op mijn editie te wachten van SWTOR :/ Dus geen TheHut, maar wel besteld via bol.com, krijg je de starterskit dan via e-mail opgestuurd?

Reverz

Legacy Member
Quecera zei:
mijn bestelling toch op het laatste nippertje veranderd na de reacties te lezen. Geen zin om een maand op mijn editie te wachten van SWTOR :/ Dus geen TheHut, maar wel besteld via bol.com, krijg je de starterskit dan via e-mail opgestuurd?
Njah, TheHut zou wel een EXTREEM slecht idee zijn. Die site is echt te mijden als de pest voor pre-orders. Enkel aan te raden voor koopjes... dingen die na een aantal weken/maanden zwaar afgeprijsd staan. Het blijft na amazon wel mijn favoriete site voor allerhande prutsen maar dus niet voor pre-orders.

Quecera

Legacy Member
Reverz zei:
Njah, TheHut zou wel een EXTREEM slecht idee zijn. Die site is echt te mijden als de pest voor pre-orders. Enkel aan te raden voor koopjes... dingen die na een aantal weken/maanden zwaar afgeprijsd staan. Het blijft na amazon wel mijn favoriete site voor allerhande prutsen maar dus niet voor pre-orders.

Ok thanks voor je advies, heb met pre-orders geen ervaring, toch niet online. :)

Eld0

Legacy Member
Quecera zei:
mijn bestelling toch op het laatste nippertje veranderd na de reacties te lezen. Geen zin om een maand op mijn editie te wachten van SWTOR :/ Dus geen TheHut, maar wel besteld via bol.com, krijg je de starterskit dan via e-mail opgestuurd?

Ik had de dag nadien al het pakket in de bus en het past wel degelijk in je bus dus je hoeft ervoor niet thuis te zijn :)

Timoca

Legacy Member
waarom ni gewoon via Origin? ;p da is vlug en makkelijk en dan zitte ni mee die ambetante dozekes waar ge na nen tijd geen plaats meer voor hebt maar toch ni wilt weggooien ^^

tijgerke

Legacy Member
Timoca zei:
waarom ni gewoon via Origin? ;p da is vlug en makkelijk en dan zitte ni mee die ambetante dozekes waar ge na nen tijd geen plaats meer voor hebt maar toch ni wilt weggooien ^^

Omdat ik (en ik ben niet de enige, denk ik) liever iets in mijn handen heb als ik een spel koop.. Daarom heb ik ook een CE besteld. :p

Quecera

Legacy Member
Timoca zei:
waarom ni gewoon via Origin? ;p da is vlug en makkelijk en dan zitte ni mee die ambetante dozekes waar ge na nen tijd geen plaats meer voor hebt maar toch ni wilt weggooien ^^

Omdat je via Origin geen Standard Edition van €55 kunt kopen, alleen die van €75. En ook omdat je daar niet via paypal kunt betalen, alleen CC, alleen voor SWTOR heb ik gemerkt, normaal kan je wel via paypal betalen

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Juist gekeken en je kan standaard editie wel kopen. Paypal werkt inderdaad niet maar je kan wel clickandbuy gebruiken(en als ik het goed voor heb kan je via clickandbuy directebanking gebruiken).

Nu zie ik hier wel
'Het artikel dat je wilt kopen, komt niet in aanmerking voor aankoop door middel van PayPal. Enkel kredietkaarten worden aanvaard als betaalmiddel. Onze excuses voor het ongemak.(Reserveringskosten Star Wars™: The Old Republic™ Digital Standard Edition)'
Dus geen idee of je directebanking als tussenstap kan gebruiken. Vind het wel dan wel nutteloos dat clickandbuy er tussenstaat als je toch alleen maar CCs kunt gebruiken.

?therapy?

Legacy Member
Heb het gekocht via origin, ik kreeg dus meteen mijn code. Maar als ik die code ingeef dan keer ik gewoon terug naar de homepage van SwTor.
Mijn code redemption history is ook gewoon leeg. :sop:

Ymel

Legacy Member
Ik heb eind november de Deluxe Digital versie gekocht via origin, direkt betaald met overschrijving, (in Duitsland kan ik da rechtstreeks betalen) is direkt van de rekening gegaan, maar bij origin staat het nog steeds als te betalen :(

Hopelijk krijgen ze dat voor de 20ste.

?therapy?

Legacy Member
En mijn probleem is al opgelost. :)
Werkt niet in chrome noch in internet explorer 64bit... en dan raden ze je aan om IE 32Bit te gebruiken en daar werkt het wel gewoon in. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan