Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkarchangel

Legacy Member
tb-303 zei:
Neen, maar je origin account en je star wars account MOETEN wel met hetzelfde email zijn aangemaakt! Dus beide hun login + password is dan hetzelfde.

die zijn identiek het zelfde email en paswoord zijn gelijk

Dat is omdat je nog geen early access hebt gekregen.
Als ze je early access geven dan zou dat weg moeten zijn. Staat ergens als alert als je inlogged op de launcher. Heb je zo 2 berichten dacht ik en die verwijzen je door naar het forum waar die informatie staat

Ok ik ga dat straks eens bekijken als ik terug ben van op het werk

Ullewupper

Legacy Member
aha!, juist een berichtje ontvangen van gamemania dat ik om mijn CE mag gaan!

Sorasan

Legacy Member
Aynix zei:
aha!, juist een berichtje ontvangen van gamemania dat ik om mijn CE mag gaan!

idem
nu nog mogen beginnen te spelen :( ergens de 20ste November... Ik blijf hopen op een invite vandaag :)
mss in de vroege namiddag....

Xylan

Legacy Member
Sorasan zei:
idem
nu nog mogen beginnen te spelen :( ergens de 20ste November... Ik blijf hopen op een invite vandaag :)
mss in de vroege namiddag....

Ik hoop het ook.. Ook eind november.

ShenmueDragon

Legacy Member
Nope , zit er ook op te wachten.
Heb juist een mailtje gestuurd naar bol om te vragen hoe het zit.
Dus we wachten spannend af.

Fraze

Legacy Member
ShenmueDragon zei:
Nope , zit er ook op te wachten.
Heb juist een mailtje gestuurd naar bol om te vragen hoe het zit.
Dus we wachten spannend af.

Mailen met die manne ... Ik kreeg een standaard antwoord dat de order volledig is afgewerkt. En als ge dan terugstuurd: "ja da gaat over de pre-order en niet over de echter editie" hoort ge niets meer ...

ShenmueDragon

Legacy Member
Ben benieuwd welke antwoord ik ga krijgen.
Heb ook al gelezen dat ze die gewoon leveren nu zonder een verwittiging te geven.
Kun je heel de dag thuis blijven pffffffffffff.
Ik hoop dat ze hem wel leveren.

Fraze

Legacy Member
ShenmueDragon zei:
Ben benieuwd welke antwoord ik ga krijgen.
Heb ook al gelezen dat ze die gewoon leveren nu zonder een verwittiging te geven.
Kun je heel de dag thuis blijven pffffffffffff.
Ik hoop dat ze hem wel leveren.

Ik hou u op de hoogte ;)

Xylan

Legacy Member
Net mijn vader zijn copy gaan halen in game mania se, ik had de digitale versie al.

le mastre

Legacy Member
Zonet in Saturn Antwerpen CE gekocht voor 129 euroots. Er staat nog één mild beschadigde doos. Hurry. :)

Andere versies liggen er nog niet, maar zouden vandaag in de rekken geplaatst worden.

Kyubi

Legacy Member
Als je aan een copy raakt, kan je dan al spelen of moet je wachten tot de 20e?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan