Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maeglin

Legacy Member
Quiller zei:
In alle eerlijkheid : als je het al voor de vijfde keer moet herinstallen (terwijl de meesten dat niet moeten doen) doet dat bij mij andere belletjes rinkelen dan zuivere software problemen... mss ergens een beginnend hardware probleem, een compatibiliteitsprobleem ergens in je hardware ... ik weet niet of je nog andere geheugenlatten, hd's of graka's liggen hebt ... zo ja zou ik eens overwegen om één en ander als test te vervangen...

dat was mijn eerste gedacht vriend, zijnde pc freak te zijn heb ik daar als eerste aan gedacht !! maar al mijn games staan op die HD en geen enkel heeft last of crashed tijdens het spelen dus ben er vrij zeker af dat het niet aan men hardware ligt! maar aan STO zijnde dat alleen steeds errors maakt.
daarbij heb antwoord had van support en ze zeggen dat STO een slecht met files omgaat en dat dit in enkel patches er uit zal zijn. had te maken met data naar ram schrijven en het sluiten van het bestand dat ze open deden ... nuja daar mee dat mijn licht aan ging en dak de optie van die rams heb aangepast ingame.
die gasten zijn straf maak een game dump zeggen ze, ik run die tool en die maakt de dump van 1GB Oo zijn die zot of wa lol nuja tes opgelost geraakt nu maar hopen dat het opgelost blijft.

en ik heb tot nu toe nog geen error had, na dat ik die instelling ingame veranderd heb, van dat alles in ram mag blijven stond af maar met 8GB ram mag gans da spel in rams zitten van mij part! nu alles in rams zit nog geen probs had.

vliegtuigje

Legacy Member
help ik zit nogal vast
kzit in msisie system kappa relief effort
ik moest 3 systemen gaan verkenenn ofzo en zo ben ik daar beland
moet 10 medical supplies aan die planeet gaan brengen
alleen weet ik niet vanwaar ik die moet halen?
moet je die zelf gaan kopen, ik heb niet eens geld !!!

marcel

Legacy Member
ja, zelf kopen, of anomalies scannen (geen schrik, over een paar levels hebt ge geld met hopen aangezien ge er toch niet veel mee kunt doen en ze er u mee dood slaan)

Quiller

Legacy Member
marcel zei:
ja, zelf kopen, of anomalies scannen (geen schrik, over een paar levels hebt ge geld met hopen aangezien ge er toch niet veel mee kunt doen en ze er u mee dood slaan)


Das idd een punt dat ik hoop dat ze nog iets aan doen... de economie in het universum in gang krijgen...

vliegtuigje

Legacy Member
oke en dan in verband met skills
ik heb geen enkel idee welke skill ik zou moeten verbeteren en wat het effect ervan is als ik nu een skill bvb op 5 zou zetten ofzo, is die dan 5 keer beter

Maeglin

Legacy Member
babybumblebee zei:
help ik zit nogal vast
kzit in msisie system kappa relief effort
ik moest 3 systemen gaan verkenenn ofzo en zo ben ik daar beland
moet 10 medical supplies aan die planeet gaan brengen
alleen weet ik niet vanwaar ik die moet halen?
moet je die zelf gaan kopen, ik heb niet eens geld !!!

als je geen geld nu hebt, drop die "aid the planet" missie en scan gewoon een andere.! en persoonlijk doe ik die Aid the planet missies nooit Pfff echt van mij part mogen ze die er kompleet uit halen.

ToasT

Legacy Member
Maeglin zei:
als je geen geld nu hebt, drop die "aid the planet" missie en scan gewoon een andere.! en persoonlijk doe ik die Aid the planet missies nooit Pfff echt van mij part mogen ze die er kompleet uit halen.
die doe ik ook nooit, gewoon uit warpen en op zoek achter iets anders

Koffe

Legacy Member
Hoe zit het nu met dit spel een tijdje na de release? Voldoet het een beetje aande verwachtingen van iedereen? Veel problemen? ..Heb nu teveel te doen maar wou deze eigenlijk wel meepikken dus benk van plan om tegen juni terug een mmo te spelen maar kwil eerst weten of dit toch de moeite is :) Heb de beta gespeeld, die was fun maar twas ook maar topje van de ijsberg wss..of is het een smeltberg geworden?

Sorasan

Legacy Member
Spel is toch wel beter als ik had verwacht, enigste ergernis wat ik in het spel heb is dat het nog wat buggy is op vlak van questen. 1 keer gehad dat ik 3 verschillende questen opnieuw kon doen, vervelend.

SHIGSY

Legacy Member
Wel, ben er nog altijd content van. Je voelt dat er aan gewerkt wordt.

Maeglin

Legacy Member
wel ja ik kan soms wel zagen over men errors die ik krijg maar spel valt me nog wel steeds want ik blijf het toch nog spelen met errors en al ^^
ik zou heel graag een klingon naar RA krijgen maar die teppes hebben geen questen zoals de FEDS hebben en dat steekt wat tegen pvp hou ik niet lang vol :p

vliegtuigje

Legacy Member
waar moet je gaan om die samples enzo te laten analyseren
ik ben in memory alpha gegaan voor die quest met egg en die zegt dat ik samples moet gaan zoeken enzo
maar ik heb nu al vanalles en alien artifacts enzo ma wa moet ik daar nu precies mee doen?? ik kan da ni verkopen ofzo want da heeft geen waarde

Spooner

Legacy Member
Ge kunt er items mee maken, als je er genoeg maakt van een soort dan mag je naar de volgende vendor gaan die dan betere "recipes" heeft ;)

vliegtuigje

Legacy Member
ah en waar kun je die dan precies maken ik ben al overal geweest maar niemand kan me helpen

Spooner

Legacy Member
Memory alpha, das in de sector boven sirius sector... weet ni meer juist de naam

Archangelus

Legacy Member
Gelieve geen recruteringsspam te posten op 9Lives.
En de img tag dient ook niet om uw propaganda te tonen.

dr.lee

Legacy Member
Kan er hier iemand met de collectors edition een trial key missen? Ik ben wel geïntresseerd maar nog niet overtuigd, ik zou toch graag eerst eens de game uitproberen.

Maeglin

Legacy Member
dr.lee zei:
Kan er hier iemand met de collectors edition een trial key missen? Ik ben wel geïntresseerd maar nog niet overtuigd, ik zou toch graag eerst eens de game uitproberen.

sorry geen key meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan