Maeglin
Legacy Member
Quiller zei:In alle eerlijkheid : als je het al voor de vijfde keer moet herinstallen (terwijl de meesten dat niet moeten doen) doet dat bij mij andere belletjes rinkelen dan zuivere software problemen... mss ergens een beginnend hardware probleem, een compatibiliteitsprobleem ergens in je hardware ... ik weet niet of je nog andere geheugenlatten, hd's of graka's liggen hebt ... zo ja zou ik eens overwegen om één en ander als test te vervangen...
dat was mijn eerste gedacht vriend, zijnde pc freak te zijn heb ik daar als eerste aan gedacht !! maar al mijn games staan op die HD en geen enkel heeft last of crashed tijdens het spelen dus ben er vrij zeker af dat het niet aan men hardware ligt! maar aan STO zijnde dat alleen steeds errors maakt.
daarbij heb antwoord had van support en ze zeggen dat STO een slecht met files omgaat en dat dit in enkel patches er uit zal zijn. had te maken met data naar ram schrijven en het sluiten van het bestand dat ze open deden ... nuja daar mee dat mijn licht aan ging en dak de optie van die rams heb aangepast ingame.
die gasten zijn straf maak een game dump zeggen ze, ik run die tool en die maakt de dump van 1GB Oo zijn die zot of wa lol nuja tes opgelost geraakt nu maar hopen dat het opgelost blijft.
en ik heb tot nu toe nog geen error had, na dat ik die instelling ingame veranderd heb, van dat alles in ram mag blijven stond af maar met 8GB ram mag gans da spel in rams zitten van mij part! nu alles in rams zit nog geen probs had.
Heb de beta gespeeld, die was fun maar twas ook maar topje van de ijsberg wss..of is het een smeltberg geworden?
