Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quazythian

Legacy Member
Uitgebracht door Cryptic Studios, bekend van City of Heroes en City of Villains. Buiten Star Trek Online werken ze ook aan Champions Online.

Morgen tonen ze de eerste gameplay beelden, live vanop de Official Star Trek Convention in Las Vegas.

EARTHDATE 2008.08.07
August 10 Webcast Info!
Posted by Kestrel

If you cannot be in Las Vegas on Sunday to see the first reveal of gameplay footage and information about Star Trek Online (and Leonard Nimoy!), please join us here for a LIVE webcast of the event at 1:30 p.m. PDT.

Click here to watch!

Note: Some browsers may block the viewer script. If you are having difficulty getting the webcast to load, please use this link.

EARTHDATE 2008.08.05
Leonard Nimoy to Appear with Cryptic in Las Vegas!
Posted by Kestrel

We are thrilled to announce that legendary Star Trek actor and director Leonard Nimoy will be our special guest at the reveal of the first gameplay footage from Star Trek Online!

Mr. Nimoy will be appearing at our event at the Official Star Trek Convention in Las Vegas. The event will take place at 1:30 p.m. PDT on Sunday, August 10 in the Gene Roddenberry Theater at the Las Vegas Hilton.

For those who cannot make the convention, we do not want to leave you out! We will broadcast the event LIVE via webcast. Please stay tuned for details on how to join the webcast.

And join the Star Trek Online community by 11:59 p.m. PDT on Sunday, August 17, for a chance to win a copy of Star Trek Online and a lifetime subscription! You can learn more about how to win here!

Bron: http://www.startrekonline.com

fraG^

Legacy Member
tegensteken, wel zoals verwacht en alleen voor de star trek fanboys wat uitkomt op weinig players al vanaf de start en elke week zal de populatie dalen zoals elke mmorpg de laatste decenia (behalve WoW die als ENIGSTE mmorpg zen populatie laat stijgen die zowat 1000 keer hoger ligt als de subfavoriete mmorpgs? :)

DoomSayerSantos

Legacy Member
Wilde nu zeggen dat star trek nie veel fans geeft ofzo ?
Maar idd zie me dit ook niet echt mmo van het jaar worden.
En vooral die PS2 gfx doen het niet echt voormij.

Sir.Killalot

Legacy Member
Het spel is wel nog maar in zeer vroege status, dus nu graphics beoordelen is nog niet echt mogelijk.

Bart Religion

Legacy Member
Ziet er deftig uit. MMO boeien mij niet, maar dit zou wel eens wat kunnen worden. Een heel spaceship onder controle hebben, een crew uitbouwen, taktische spacecombat, orginele gameplay mogelijkheden met die diplomatie & verkenningmissies.

ravoc

Legacy Member
Trailers zijn er om te verkopen. Baseer je niet enkel daarop.

Sephiroth

Legacy Member
lol gg star trek in cartoony stijl...
nog een kans op een goeie mmorpg verkloot
when will they finally get it right?

tb-303

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Het spel is wel nog maar in zeer vroege status, dus nu graphics beoordelen is nog niet echt mogelijk.

...ja hoor dat dikwijls... van u :)

Maar als je je daar niet mag op baseren is het wel weird/verwarrend dat ze net dat gebruiken om hun game officieel te promoten he :)

Bovendien is het altijd overroepen he dat het "wel beter zal worden bij retail" , hoelang zegt men dat al niet van WAR ook, heb WAR nu ook , en tis toch veel minder denderend dan alle screens (rendering ftw) die al gezien had en kan me niet inbeelden dat het op maand plotseling zo enorme verandering zal zijn...
(en alvorens ik commentaar krijg over pc, heb een 8800gtx op een bijhorend systeem, dus daar zal he niet aan liggen)

L0k1-

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Het spel is wel nog maar in zeer vroege status, dus nu graphics beoordelen is nog niet echt mogelijk.

de personages hebben wel dezelfde plastieken look zoals in City of Heroes/Villians en dit valt toch wel wat tegen imo. Nuja zullen wel zien in de toekomst :)

Sir.Killalot

Legacy Member
Het is al beter als de cell shaded looks waar ze voor gaan in Champions Online... Was ook de teleurstelling van het jaar voor mij :p

Maar gameplay-wise moet dit spel wel snor zitten, Cryptic is zeker niet slecht op dat vlak :)

Quazythian

Legacy Member
Tziet er idd wat cartoonish uit, maar WoW ook dus is dat niet persé een nadeel.

We zullen wel zien.

M-Boy

Legacy Member
Sephiroth zei:
lol gg star trek in cartoony stijl...
nog een kans op een goeie mmorpg verkloot
when will they finally get it right?

Laat ze eerst tonen wat ze er kunnen mee aanvangen en begin dan met iets af te breken als het effectief niet goed is.

Darius Craven

Legacy Member
Ik vond Champions Online super..... Voor een maand of 2 en toen was de gimmick er af, spel stak goed ineen maar om het te blijven spelen ontbrak er iets. Vrees dat hier het gevoel van een levend universum ook moeilijk zal zijn om over te brengen.

En The Old Republic, is die niet voor 2011?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan