Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



thelordofpee zei:Is dit dat spel waar de spelers zelf de economie enzo regelen? Of vergis ik mij? Anders ook eens proberen.
Vaulkor zei:Word het spel veel gespeeld? Ik ben op zoek naar een nieuwe mmo-rpg maar ik heb geen zin om te betalen en zag op steam dat dit spel gratis is geworden.

M-Boy zei:Ja hoor, vrij druk op STO. Gisterenavond lag zelfs de server plat van hoe druk het er was. Met het 2-jarig bestaan van STO geeft ingame Q via een quest de Enterprise-F (nieuwe class, ontsnapt me even) weg![]()