Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

byter

Legacy Member
Het zal prolly terug op Steam komen wanneer het F2P is. Redelijk nutteloos om nu nog de betalende versie te laten staan ;p

nite

Legacy Member
Gisteren terug gespeeld. Was wel fun. Eigenlijk leuker dan ik mij herinnerde. Ik ben wel mijn mannetje kwijt dat ik had van mijn paid account. MAar das zo erg ni. Ik begin gewoon opnieuw. Wel een vreemde bug: ik heb duidelijk MALE aangevinkt met char creation, maar mijn mannetje heeft wel borsten en een vrouwelijk figuur. En ik denk dat hij een mannelijke kop heeft, maar das soms moeilijk te zien bij die aliens. Dusja, hmmmm :)

M-Boy

Legacy Member
Hehe, grappig, nite :)

Hier is alles in orde, mannetjes en scheepjes zijn in orde, alhoewel het wel weer flink wat puzzelen was na de verplicht skill respect dat ik moest doen. Ook wel leuk afgekeken is die Duty Officers van de Star Wars companions die je op missies kan sturen. Dat geeft toch meer het gevoel dat je hele schip uit meer bestaat dan je 12 bridge officers die je al verzamelde en die (nog altijd) op 5 na, vrij nutteloos zijn.

Ook wel fijn dat ze bij Earth een nieuwe starbase gezet hebben. Eindelijk weg met al die neo en bling-bling verlichting die de "oude" starbase meer op een hoerentent deden lijken...

Ook wel leuk dat ze eindelijk die Borg invasion in de alpha quadrant gemaakt hebben zonder bugs en de interface grotendeels beter aangepast is. Perfectworld heeft er duidelijk wat geld tegen gesmeten :)

syndrom

Legacy Member
downloading, tis gratis en wrm niet. vond de space combat wel nog geestig indertijd.

Frieza

Legacy Member
Zeer degelijk spel. Ben vrij hooked eigenlijk. Ondertussen lvl 11 Lt commander.
Het is ook echt wel F2P en tot nu toe word je absoluut niet verplicht om content te kopen. Denk sowieso wel dat ik dit ga blijven spelen een tijdje en dan zal ik wel wat cryptic points kopen om het spel te steunen.

thelordofpee

Legacy Member
Is dit dat spel waar de spelers zelf de economie enzo regelen? Of vergis ik mij? Anders ook eens proberen.

SHIGSY

Legacy Member
Kunnen ze die accountkeuze verdorie niet standaard op Cryptic laten staan... Dacht al even dat mijn account verloren was.

M-Boy

Legacy Member
Ja dacht het in't begin ook, moet ik zeggen. Blij toen alles in orde was.

nite

Legacy Member
Mijn oude account teruggevonden. Verschoot wel toen ik inlogde. Want ik was gestopt met spelen voor die accolades actief werden. Dus inloggen, 100 achievements die al behaald werden en ik kreeg zeker en level of 5 bij. Ben nu captain. Mijn nieuw schipje al gaan halen (defiant classe), maar moet mijn skills nog respeccen. Geen idee hoe ik dat ga doen.

GammaGamer

Legacy Member
Ik ben echt HOOKED aan da spel, nie te doen :o

De vrijheid qua wapens, tactisch spel (vooral in spacebattles) is gwn ZALIG!! :drool:

Vaulkor

Legacy Member
Word het spel veel gespeeld? Ik ben op zoek naar een nieuwe mmo-rpg maar ik heb geen zin om te betalen en zag op steam dat dit spel gratis is geworden.

M-Boy

Legacy Member
Vaulkor zei:
Word het spel veel gespeeld? Ik ben op zoek naar een nieuwe mmo-rpg maar ik heb geen zin om te betalen en zag op steam dat dit spel gratis is geworden.

Ja hoor, vrij druk op STO. Gisterenavond lag zelfs de server plat van hoe druk het er was. Met het 2-jarig bestaan van STO geeft ingame Q via een quest de Enterprise-F (nieuwe class, ontsnapt me even) weg :)

nite

Legacy Member
M-Boy zei:
Ja hoor, vrij druk op STO. Gisterenavond lag zelfs de server plat van hoe druk het er was. Met het 2-jarig bestaan van STO geeft ingame Q via een quest de Enterprise-F (nieuwe class, ontsnapt me even) weg :)

Gisterenavond ook die quest gedaan. Kan ook niet meer op de naam van het schip komen, ik denk dat het met een C begint. Wel een vreselijk traag en onwendbaar schip vergeleken met mijn prometheus class. Nu heb ik dat schip wel gekregen, maar kan er nog niet mee vliegen omdat mijn level te laag is.

STO is echt wel een superspel. Zeker vergeleken met de game bij de release.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan