Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Het keygepruts binnenkort voorbij? Degene die trouwens mijn key gekregen heeft, is volgens mij nog niet ingame geweest maar wel al activatie gedaan van de sleutel die maar een paar dagen geldig was. Lovely waste...

We're continually providing new ways for you to save money and enjoy Star Trek Online. Here are some great deals we currently have available.

Veteran Rewards
Veteran Rewards are our special thank you to players who've invested their time with us. Some rewards available are:

Free Full Respecs.
Exclusive Costume Pieces.
Free Additional Character Slots.
For a full list of Veteran Rewards, check out our Veteran Rewards page.

Free Trial Weekend
Taking a break from Star Trek Online? Have a friend you think would enjoy the game? Take advantage of our periodically free trial weekends, where you can play Star Trek Online completely unrestricted.

Our first free trial weekend, called the Welcome Back Weekend, is available to our former players. Welcome Back Weekend begins Friday, May 7, 2010 at 10:00 a.m. Pacific and ends Monday, May 10, 2010 at 10:00 a.m. Pacific.

For more information, please check out our free trial weekend page.

Refer a Friend
We know you love Star Trek Online. We want to help you bring your friends to the game. With our Refer a Friend program, you can earn rewards for introducing your buddies to the game.

You can earn special items, Cryptic Points and more. Visit our Refer a Friend page to learn more.

Star Trek Online Demo
New to Star Trek Online? Considering making a purchase? We're so sure you'll love the game, we want to give you the chance to play it for free. Visit our demo page (coming soon) to learn how to create a Cryptic account and begin playing Star Trek Online.

http://www.startrekonline.com/promotions

Aexis

Legacy Member
Hoe zit dat met die Cryptic points? Ik zie op de website allemaal dingen die je kan kopen met Cryptic points. Moet je extra bijbetalen voor content te unlocken die er normaal zou moeten inzitten of hoe zit dat?

SHIGSY

Legacy Member
A3xIs zei:
Hoe zit dat met die Cryptic points? Ik zie op de website allemaal dingen die je kan kopen met Cryptic points. Moet je extra bijbetalen voor content te unlocken die er normaal zou moeten inzitten of hoe zit dat?

Het zijn allemaal kleine dingetjes die niet echt nodig zijn. Waarom je zou betalen voor een paar extra emotes, beats me. Geen idee hoeveel punten nieuwe spelers al hebben bij de start maar ik had er iets van 700 sowieso al op de teller. Shipskins en Bridges zijn het meest populaire.

Fax

Legacy Member
Juist de game gekocht :) we gaan er eens invliegen maar ! ... patching ...

SHIGSY

Legacy Member
Fax zei:
Juist de game gekocht :) we gaan er eens invliegen maar ! ... patching ...

Je moet me ingame maar een seintje geven als je interesse hebt in de "9lives"-fleet. Hisgylath@Hisgylath

SHIGSY

Legacy Member
Inhoud van de laatste nieuwe patch:

  • General:
  • The Terradome is now available to players! Take your level 45 character out into borg space and try it out!
  • STF- Khitomer Accord - Reward mission for the "Assimilated" Accolade, is now available to players. The mission will be granted to anyone that has already completed the Accolade or to anyone that gets the Accolade from this point forward.
  • Skyfiles across the entire game have been optimized.
  • Sulu has been promoted! Samuel Winters is now the contact for all patrol missions. Where’s Winters? He’s located in Admiral Quinn’s office in Earth Space Dock.
  • The Constellation ship name has been fixed so it no longer says Cheyenne.

    Memory Alpha:
  • You can now look up Memory Alpha R&D progress and recipes at any time by using the drop down on the mini map, however you MUST be standing near an appropriate console at Memory Alpha to create the item. The create button will light up when you are standing near the console. Opening the appropriate computer console at Memory Alpha also brings up the R&D UI.
  • There are 7 areas of research. All players start with Basic. Once you max out your Basic level skill, the other 3 stores (Energy, Physical, Technology) will open up. These stores also have advanced recipes that can be learned once you’ve maxed out the standard items.
  • The research skill you will receive is listed to the left of each item.
  • Items you cannot make yet, will be grayed out. The skill required to make the item is listed next the recipe component requirements.
  • Recipes have been reviewed and number of components needed reduced in some cases
  • There are vendors at Memory Alpha that sell basic components needed in R&D recipes
  • Any Memory Alpha progress you had prior, will be converted to the approximate new skill amounts. Due to some store restructuring, this may mean that some items you were previously able to make may require more skill than you have now, but it will be close.

    UI:
  • Hovering over preset buttons will update your costume in real time.
  • Headshots now appear for team members that are not on your map.
  • There is now a notification messages for when an injury is automatically removed after a set amount of time passes.
  • Ship and BOff deletion now requires name validation.
  • The “Contributing” art for the skill picker has been improved.
  • Fixed some issues with "for next" values for rank and grade on the experience bar tooltip. These values should all be accurate now.

    Missions:
  • Fixed DS9 Fleet Action from restarting in a broken condition that would sometimes make it get stuck at 7/8 force fields.
  • The Space PvP Assault map now requires the proper score of 30 to complete

    Powers:
  • Miracle Worker has been updated so the chance to repair damaged subsystems is 100% when activated.

Seraph

Legacy Member
Hoe staat het met het globaal aantal spelers?
Is dit sinds de release serieus gedaald?

Quiller

Legacy Member
Deze discussie maar even van onder het stof gehaald... Wie speelt nog? Wat is er met de website van onze fleet 'the seeers' gebeurd?

M-Boy

Legacy Member
ik speel het nog altijd, alhoewel het ook véél minder geworden is dat ik speel. Blij dat ik een lifetime subscriber ben, kan ik spelen wanneer ik er goesting op heb.

M-Boy

Legacy Member
Eigenlijk ben ik met m'n main character op Admiral lvl5 (lees lvl45) gewoon aan't wachten op de lvl cap naar lvl51 (wat eigenlijk ne lacher is voor die paar lvls) om een boel missions af te werken, want nu krijg ik er sowieso toch geen exp voor, dus ik zie er ook het nut niet van in om die nu al te gaan doen.

Quiller

Legacy Member
Dat klopt idd... ikzelfs zit nog maar halverwege captain maar speel echt relaxed... en heb al enkele experimenten met een extra karakter (en de zoon des huizes heeft ook zijn karakter dus het geld is zeker niet verloren (verre van)... Ik ben trouwens zinnens om elk soort (tactical, science en engineer) eens volledig uit te proberen en tegen dat dat allemaal afgerond is ziet het spel er wss helemaal anders uit dus kan ik opnieuw beginnen :p

rsmatten

Legacy Member
Bumpke met vraag. Wordt dit spel hier nog gespeeld? Is het de moeite om nu nog te beginnen? Speelt er nog genoeg volk?

BubbaKush

Legacy Member
rsmatten zei:
Bumpke met vraag. Wordt dit spel hier nog gespeeld? Is het de moeite om nu nog te beginnen? Speelt er nog genoeg volk?

Wat denk je zelf als je een thread omhoog duwt die binnen 20 dagen een jaar niet meer is gebruikt... .... ....

nite

Legacy Member
BubbaKush zei:
Wat denk je zelf als je een thread omhoog duwt die binnen 20 dagen een jaar niet meer is gebruikt... .... ....

Dat hier op 9lives nog weinig man het speelt maar dat er misschien nog wel voldoende mensen zijn die het spelen wereldwijd zodat het nog altijd fun blijft. Of der nu 8miljoen of 8000 wow spelers zijn, dat maakt niet veel uit he. Ge merkt toch niets van degenen die op andere servers spelen.

BubbaKush

Legacy Member
nite zei:
Dat hier op 9lives nog weinig man het speelt .........

Dat was dan ook zijn vraag... ... ...

EN als een thread hier al een jaar niet meer word gebruikt dan is dat ook representatief over hoe het in het algemeen gesteld is met een game, toch de logica itself he... ...

M-Boy

Legacy Member
rsmatten zei:
Bumpke met vraag. Wordt dit spel hier nog gespeeld? Is het de moeite om nu nog te beginnen? Speelt er nog genoeg volk?

Ikzelf speel het spel nog altijd en het is al héél wat beter dan bij de release. Zelf ben ik een lifetime sub. en hoef er dus niet voor te betalen.

Feit is wel dat recentelijk, Atari het bedrijf Cryptic (die Star Trek Online gemaakt heeft) verkocht heeft aan Perfect World dat er om bekend staat om FTP's (Free To Play) online games te maken.

Hier de berichten erover = Perfect World and Atari Announce Agreement for the Acquisition of Cryptic Studios | Gamut News

Atari sells Star Trek Online maker Cryptic Studios to Perfect World | VentureBeat

Perfect World website : Perfect World

SHIGSY

Legacy Member
Heb zelf een lifetime account en log nog regelmatig in. Mag duidelijk zijn, de veranderingen die STO al ondergaan heeft, zijn bijzonder goed. Begin maar eens opnieuw en probeer alle "quests" nog eens te doen met difficulty slider op het hoogste. Verschil zal je wel merken en ondertussen zal je genoeg tijd hebben om alle andere nieuwe dingen te ontdekken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan