Quiller
Legacy Member
Volledig mee eens. Ik speel het zelf ook nog (lifetime) ... Alleen heb ik het nu al dikke maand opzij liggen omdat ik voornamelijk met world of tanks bezig ben... Evenwel star trek online speel ik nadien nog met zekerheid terug. Ik blijf het een reuze spel vinden dat nog steeds verbeterd.


