Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quiller

Legacy Member
Volledig mee eens. Ik speel het zelf ook nog (lifetime) ... Alleen heb ik het nu al dikke maand opzij liggen omdat ik voornamelijk met world of tanks bezig ben... Evenwel star trek online speel ik nadien nog met zekerheid terug. Ik blijf het een reuze spel vinden dat nog steeds verbeterd.

M-Boy

Legacy Member
Ik ben wel benieuwd wat de nieuwe eigenaar van de maker van het spel, met het Star Trek Online gaat uitvangen. Baart me deels ook wel wat zorgen moet ik eerlijk toegeven.

Koffe

Legacy Member
ik heb in de tijd de beta gespeeld en vond die wel leuk. Aan de ground combat was er toen wel nog veel werk maarbon. Ben er al ff over aant nadenken om 't toch nog es een kans te geven en te spelen.

Koffe

Legacy Member
Toevallig of niet, ik zag de game vandaag in de saturn liggen,

Collectors editions + 90 dagen playtime, 24,60 euro.

Kheb die vaneerste keer meegepakt en ga 't es een kans geven in afwachting van Archage of SWTOR.

ToasT

Legacy Member
leuk, ik zal het dan nog eens van onder het stof halen. Toeval of niet dat de datum om f2p te gaan rond de waarschijnlijke release van SW:TOR zal liggen

nite

Legacy Member
Ik zou het ook wel opnieuw proberen. Ik heb het bij de launch een paar maanden gespeeld en ik vond het wel ok, maar niet mega en dus niet het geld van de subscription waard. Maar af en toe casual een missieke doen zie ik wel zitten.

SHIGSY

Legacy Member
Quiller zei:
Heeft dit ook gevolgen voor de lifetimers?

Voor lifetimers wijzigt er niets buiten het feit dat je maandelijkse CP-punten krijgt. Het is op het randje bij STO maar geen spijt van.

M-Boy

Legacy Member
Yep idd, dus de melding van Shigsy dat er voor lifetimers niets verandert gaat dus niet op. Als ge het allemaal eens doordenkt en nakijkt, voelt het aan alsof ge in't zak gezet gaat worden. Heb hier zelf ook 5 characters en kijk er naar uit naar wat er gaat veranderen op 21/01/2011

SHIGSY

Legacy Member
M-Boy zei:
Yep idd, dus de melding van Shigsy dat er voor lifetimers niets verandert gaat dus niet op. Als ge het allemaal eens doordenkt en nakijkt, voelt het aan alsof ge in't zak gezet gaat worden. Heb hier zelf ook 5 characters en kijk er naar uit naar wat er gaat veranderen op 21/01/2011

Ook curieus, had dat lijstje nog niet eens gezien. :$

Ging er van uit dat er buiten de free CP voor ons niet veel wijzigingen gingen zijn.

M-Boy

Legacy Member
Niet dus. Ze zetten Lifetimers gelijk met gold members en da's dus eigenlijk een ferme stap terug van alle voordelen die je had.

Gisteren wou een vriend van me de CD van Star Trek Online nog kopen, zou hem 50 € gekost hebben, maar daar heb ik een stokje voorgestoken. Als het toch Free To Play gaat worden zou het nogal hilarisch zijn dat ge nog moet betalen voor alles...

nite

Legacy Member
All inactive Star Trek Online accounts have been reactivated! That's right, you can PLAY NOW for FREE. This is our way of thanking the many loyal customers who sat in the Captain's chair during the past two years. Free-to-play opens for the general public on January 17th, but you can enjoy this early access today. Download the game HERE and PLAY NOW


Net mail gekregen. Ik ga het toch is opnieuw proberen. Ik vond STO nog wel fun. Niet de moeite om ervoor te betalen, maar gratis misschien nog wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan