Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Punkie

Legacy Member
Ik hoop voor SWTOR eind 2010 :-)
Dus ja de meeste mensen zullen al genoeg STO hebben kunnen spelen om hun keuze te maken eens SWTOR uitkomt.
En ik denk dat er een hoop ook SWTOR zullen kopen gewoon om het even uit te testen en te zien. En dan zullen ze wel beslissen met wat ze verder gaan.

SHIGSY

Legacy Member
Ik verwacht er niet te veel van maar ga het zeker checken. Vandaag mail gekregen voor een Pre Order op GameStop te plaatsen. Werkt dat ook voor Europa? Nog geen kans om zelf te checken.

Pre-order Star Trek Online from GameStop and get your own limited edition Constitution class starship; a ship Captain James T. Kirk would be proud of!

PRE-ORDER NOW

In addition to the Constitution class starship offered through GameStop, pre-order customers also receive access to the Star Trek Online Open Beta (January 12 through January 26, 2010) and the Star Trek Online Head Start, which offers gamers an opportunity to begin playing the final product days before it releases.

M-Boy

Legacy Member
SHIGSY zei:
Ik verwacht er niet te veel van maar ga het zeker checken. Vandaag mail gekregen voor een Pre Order op GameStop te plaatsen. Werkt dat ook voor Europa? Nog geen kans om zelf te checken.

Nee, de amerikaanse sites waar ge al die bonussen bij krijgt, zijn enkel voor amerika en canada. géén shipment naar europe, staat er trouwens bij sommigen duidelijk op in't rood.

embraced_one

Legacy Member
Beta is 6.5 gigabyte groot, dat wordt alvast vandaag niet spelen maar ten vroegste morgen :)

L0k1-

Legacy Member
goh "pijn" doen, één van de grootste troeven bij deze MMO is dat het zowel ground- als spacecombat zal hebben.

ravoc

Legacy Member
Ge zal altijd Star Trek fans hebben en Star Wars fans hebben, en er zullen er ook altijd zijn die gewoon beide gaan spelen... :)

Falco

Legacy Member
Net gekocht via Direct2Drive.
Ik kreeg een e-mail met pre-order code en heb die ook
direct geactiveerd op de website van STO.

Nog iemand gekocht via Direct2Drive?

Zo ja, kan je nu al de openbeta client downloaden?
(Want ik vind hier nergens de optie)

M-Boy

Legacy Member
Falco zei:
Net gekocht via Direct2Drive.
Ik kreeg een e-mail met pre-order code en heb die ook
direct geactiveerd op de website van STO.

Nog iemand gekocht via Direct2Drive?

Zo ja, kan je nu al de openbeta client downloaden?
(Want ik vind hier nergens de optie)

Ja, ik heb hem daar ook gekocht en Nee, je kan nog niet spelen omdat het nu nog altijd Closed Beta is. De Open Beta gaat maar pas van start op 12/01/2010 to en met 28/01/2010. Op 29/01/2010 begint dan de headstart, maar je "Joined Trill" en andere bonussen ga je pas kunnen gebruiken rond 02/02/2010 bij de release.

Het is dus nog even wachten, maar je kan in de open beta en headstart alvast een character of je klingon ventje uittstesten, want alles wat je doet in headstart word overgedragen naar de release.

Falco

Legacy Member
M-Boy zei:
Ja, ik heb hem daar ook gekocht en Nee, je kan nog niet spelen omdat het nu nog altijd Closed Beta is. De Open Beta gaat maar pas van start op 12/01/2010 to en met 28/01/2010. Op 29/01/2010 begint dan de headstart, maar je "Joined Trill" en andere bonussen ga je pas kunnen gebruiken rond 02/02/2010 bij de release.

Het is dus nog even wachten, maar je kan in de open beta en headstart alvast een character of je klingon ventje uittstesten, want alles wat je doet in headstart word overgedragen naar de release.

Tnx voor de info M-Boy.

Ik had het trouwens niet over het spelen van de beta , maar het downloaden
ervan. :)

Maar nu weet ik genoeg. Begon al te panikeren dat ik de client nie kon downloaden.

embraced_one

Legacy Member
Game is niet slecht, maar heb toch moeite om verder te spelen. Grafisch heeft het wel iets, alhoewel het spel soms een beetje "stroef" is. Bepaalde animaties komen nogal lomp over. Nu voor trekkies zal dit spel wellicht wel fun zijn.

Spijtig dat ik vandaag niet kan verder spelen, ga morgen proberen om uit het beginnersgebied te geraken :p

M-Boy

Legacy Member
embraced_one zei:
Game is niet slecht, maar heb toch moeite om verder te spelen. Grafisch heeft het wel iets, alhoewel het spel soms een beetje "stroef" is. Bepaalde animaties komen nogal lomp over. Nu voor trekkies zal dit spel wellicht wel fun zijn.

Spijtig dat ik vandaag niet kan verder spelen, ga morgen proberen om uit het beginnersgebied te geraken :p

gij moet in de closed beta zitten :) gelukzak :)

Fredvdp

Legacy Member
ravoc zei:
Ge zal altijd Star Trek fans hebben en Star Wars fans hebben, en er zullen er ook altijd zijn die gewoon beide gaan spelen... :)

Ik ben zelf fan van Star Wars en heb enkele Star Treks gezien die ik heel goed vond, maar voor mij is de developer het belangrijkst. Ik zou 'Fighting Piles of Dung Online' spelen moest Bioware het hebben gemaakt.

SHIGSY

Legacy Member

devil

Legacy Member
ik heb pas een code gekregen ma ben er niets mee , voor de geen die geen hebben

YOUR UNIQUE BETA CODE IS: SBFP1-YQ33D-E4F6U-KRD9K-JX9Q7
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan