Punkie
Legacy Member
Ik hoop voor SWTOR eind 2010 
Dus ja de meeste mensen zullen al genoeg STO hebben kunnen spelen om hun keuze te maken eens SWTOR uitkomt.
En ik denk dat er een hoop ook SWTOR zullen kopen gewoon om het even uit te testen en te zien. En dan zullen ze wel beslissen met wat ze verder gaan.

Dus ja de meeste mensen zullen al genoeg STO hebben kunnen spelen om hun keuze te maken eens SWTOR uitkomt.
En ik denk dat er een hoop ook SWTOR zullen kopen gewoon om het even uit te testen en te zien. En dan zullen ze wel beslissen met wat ze verder gaan.


