Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Phil zei:Blijkbaar is de deathpenalty ook vrij "zacht".
Ge verliest een paar redshirts, die ge na verloop van tijd moet vervangen (durability in bvb wow). En ge gaat terug naar het laatste checkpoint in uw missie.
Ben zwaar aan het overwegen om het op steam te kopen. Nu enkel nog uitvinden of het de EU of US versie is op mijn steam (japanse). EU tijdverschil is te groot, kwil de US versie..
In m'n steam zegt het available 3 February 2010.
De EU versie is pas op 5 feb, right?
nline steam community gaan oprichte?Phil zei:Blijkbaar is de deathpenalty ook vrij "zacht".
Nu enkel nog uitvinden of het de EU of US versie is op mijn steam (japanse). EU tijdverschil is te groot, kwil de US versie..
In m'n steam zegt het available 3 February 2010.
De EU versie is pas op 5 feb, right?
Phil zei:Blijkbaar is de deathpenalty ook vrij "zacht".
Ge verliest een paar redshirts, die ge na verloop van tijd moet vervangen (durability in bvb wow). En ge gaat terug naar het laatste checkpoint in uw missie.
Ben zwaar aan het overwegen om het op steam te kopen. Nu enkel nog uitvinden of het de EU of US versie is op mijn steam (japanse). EU tijdverschil is te groot, kwil de US versie..
In m'n steam zegt het available 3 February 2010.
De EU versie is pas op 5 feb, right?
Enfin, ik lees ook niks anders dan 3 Feb. Amerika en 5 Feb. Europa. Ik wist trouwens ook niet dat het zich allemaal op één server afspeelde zoals bij EVE. Is wel cool.
Het zal dus inderdaad niet al te veel uitmaken.


WilliamTM zei:Ja idd Steam heeft dezelfde voordelen, gewoon duurder![]()

Phil zei:Bon, heb het net op Steam gepre-ordered.
Lang leve de goedkope dollar![]()

tb-303 zei:Euhhh.. .de tijden dat je op steam aan goedkope dollar kon kopen zijn al lang voorbij hoor, tegenwoordig staam hun games zowel in dollar als euro de zelfste prijs!?
Tenzij gij niet in eu woont/verblijft?!
.
)Phil zei:(hence ook de "morgen beta". Ik ga niet vannacht om 2u opstaan om de beta te spelen)
