Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sure

Legacy Member
Kheb het men eigen ook net gekocht. :applause:
Nog even geduld hebben.

Legatus

Legacy Member
Phil zei:
Blijkbaar is de deathpenalty ook vrij "zacht".

Ge verliest een paar redshirts, die ge na verloop van tijd moet vervangen (durability in bvb wow). En ge gaat terug naar het laatste checkpoint in uw missie.

Ben zwaar aan het overwegen om het op steam te kopen. Nu enkel nog uitvinden of het de EU of US versie is op mijn steam (japanse). EU tijdverschil is te groot, kwil de US versie..

In m'n steam zegt het available 3 February 2010.

De EU versie is pas op 5 feb, right?

2 Feb op mijn steam (Eu)

Mense die ST:online steam community gaan oprichte?

TRiSS

Legacy Member
Phil zei:
Blijkbaar is de deathpenalty ook vrij "zacht".

Nu enkel nog uitvinden of het de EU of US versie is op mijn steam (japanse). EU tijdverschil is te groot, kwil de US versie..

In m'n steam zegt het available 3 February 2010.

De EU versie is pas op 5 feb, right?

Voor zover ik weet is er slechts "1" server, voor de hele wereld, dus maakt niet uit: er is maar 1 soort client.

Ik dacht ook dat de release overal tegelijk op 2 februari is, de open beta (deelname als ge een key wint of als je op de juiste plaats preordert) start morgen, en de headstart 29 januari (ook weer als je op de juiste plaats pre-ordert krijg je een paar dagen eerder toegang tot de "final" versie, en je char wordt niet gewiped bij de release)

WilliamTM

Legacy Member
Heb je met steam onmiddelijk je beta key? Eveneens de headstart program?

TRiSS

Legacy Member
geen idee wanneer steam de beta keys stuurt, maar steam doet voor zover ik weet wel mee met beta + headstart.

ik heb besteld via direct2drive, en zij gaven meteen de beta keys na de bestelling.

SHIGSY

Legacy Member
Voila, download is binnen en geïnstalleerd. Krijg nu wel bericht bij het inloggen op de launcher "You do not have permissions to view the launcher" maar dat zal morgen wel pas actief zijn.

RBMK

Legacy Member
Phil zei:
Blijkbaar is de deathpenalty ook vrij "zacht".

Ge verliest een paar redshirts, die ge na verloop van tijd moet vervangen (durability in bvb wow). En ge gaat terug naar het laatste checkpoint in uw missie.

Ben zwaar aan het overwegen om het op steam te kopen. Nu enkel nog uitvinden of het de EU of US versie is op mijn steam (japanse). EU tijdverschil is te groot, kwil de US versie..

In m'n steam zegt het available 3 February 2010.

De EU versie is pas op 5 feb, right?

Is correct. Die op jou Japanse Steam moet dus wel de Amerikaanse versie zijn. :) Enfin, ik lees ook niks anders dan 3 Feb. Amerika en 5 Feb. Europa. Ik wist trouwens ook niet dat het zich allemaal op één server afspeelde zoals bij EVE. Is wel cool. :) Het zal dus inderdaad niet al te veel uitmaken.

WilliamTM

Legacy Member
Kheb uiteindelijk op direct2drive gekocht. Het is 10 euro goedkoper dan Steam voor de deluxe editie, je krijgt onmiddelijk toegang tot de beta file en onmiddelijk je beta key. Die eveneens voor je Headstart is.

Steam = 49 euro voor standard en 59 voor deluxe
d2d= 49 euro voor deluxe

Darius Craven

Legacy Member
Net het artikel gelezen in PCGP over Star Trek Online en ben nu nog enthousiaster!

@WilliamTM Steam gebruikers krijgen toch ook de beta file & key voor headstart? D2D is echter blijkbaar 10 € goedkoper...

WilliamTM

Legacy Member
Ja idd Steam heeft dezelfde voordelen, gewoon duurder :)

Kweet ni of ze bij steam binnen de minuut je key bezorgen. Bij D2D wel. Daarom mijn keuze snel gemaakt. Nu enkel wachten tot morgen 6pm :(

RBMK

Legacy Member
Net enkele nieuwe previews gelezen over de beta en over het algemeen zijn die vrij lovend. Ik merk wel dat de away missions (grondgevechten) net iets 'zwakker' zijn dan de ruimtegevechten. Enfin, zwakker is nu niet echt het juiste woord. Het blijkt ook allemaal vrij goed te zijn maar precies missen ze iets. Ze zijn net iets minder intens maar vergeet niet dat die previewers/betatesters nog ver van alles hebben gezien en de grondmissies veelal beschreven worden als prima afwisseling tussenin de ruimtegevechten. Blijkbaar is wel de AI van je brug officieren vrij goed. Graphics zijn ook prima. Ruimtegevechten worden steeds opnieuw beschreven als fantastisch en intens. We zullen ons wel mogen voorbereiden op enkele lange vluchten in de ruimte maar ik denk wel dat dit iets typisch is voor games in dit genre. De ruimte is nu eenmaal groot en het is maar best ook dat je niet in 1,2,3 van het ene uiteinde van een stelsel naar het andere kan vliegen. :)

Ik hoorde voordien nog enkele klachten over de HUD maar blijkbaar is die prima. Is mooi, praktisch en veel kan naar believen aangepast worden. Enfin, dat haal ik toch uit de laatste previews van betaspelers. :)

Damn, hoe meer ik lees, hoe meer zin ik krijg. :D

WilliamTM zei:
Ja idd Steam heeft dezelfde voordelen, gewoon duurder :)

Ik ga STO kopen via Steam. Ik betaal gewoon graag meer dan een ander. :p

Darius Craven

Legacy Member
Star Trek Online

Het zou niet lang meer mogen duren of het is beschikbaar. Ik heb goede ervaringen met Steam maar elke release is hetzelfde verhaal, massa's mensen die klagen omdat het "iets" later beschikbaar is dan beloofd...

Phil

Legacy Member
Heb het op steam besteld, maar heb geen beta key ofzo gekregen hoor. Spel staat nu gewoon in m'n steam list als
Star Trek Online Beta -- Not yet released.

We zullen zien straks of er iets verandert.

tb-303

Legacy Member
Phil zei:
Bon, heb het net op Steam gepre-ordered.

Lang leve de goedkope dollar :)

Euhhh.. .de tijden dat je op steam aan goedkope dollar kon kopen zijn al lang voorbij hoor, tegenwoordig staam hun games zowel in dollar als euro de zelfste prijs!? :unsure:

Tenzij gij niet in eu woont/verblijft?!

Phil

Legacy Member
tb-303 zei:
Euhhh.. .de tijden dat je op steam aan goedkope dollar kon kopen zijn al lang voorbij hoor, tegenwoordig staam hun games zowel in dollar als euro de zelfste prijs!? :unsure:

Tenzij gij niet in eu woont/verblijft?!


Wel, er staat daar niet gewoon Tokyo om "cool" over te komen :).



Ik koop al m'n steam aankopen in US$. (ook al gebruiken ze hier de yen).


Kvermoed omdat m'n CC niet europees is, dat ik in US$ kan kopen.


(hence ook de "morgen beta". Ik ga niet vannacht om 2u opstaan om de beta te spelen ;) )

sure

Legacy Member
Zo, net steam opgestart en beta is nu aant downloaden.
Maar kga morgen pas kunnen spelen denk ik. :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan