Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Nog een uur en een half en dan gaan de servers open. :)

19u onze tijd.

SHIGSY

Legacy Member
Al eventjes bezig nu. Grafisch valt het toch wat tegen. Alles staat op hoogste maar niet echt spetterend. Enfin, wel fun tot nu toe. Star Trek-feeling, all that matters.

Darius Craven

Legacy Member
Je hoort de server gwn kreunen onder de druk :)

Ik ben niet verder geraakt dan de character creation, maar vind die nu al super! Grafisch ziet het er daar nog wel goed uit...

Ullewupper

Legacy Member
Volop aan het downloaden bij mij maar 't zal niet meer voor vanavond zijn. Nu op 51 % :sad:

sure

Legacy Member
SHIGSY zei:
Al eventjes bezig nu. Grafisch valt het toch wat tegen. Alles staat op hoogste maar niet echt spetterend. Enfin, wel fun tot nu toe. Star Trek-feeling, all that matters.

Ik speel op 1920*1200 met alles max en kvind het toch netjes.
Of ik ben rap content, kan ook. Ben nog nergens geraakt :)
Wel veel opties voor je manneke te maken.

RBMK

Legacy Member
sure zei:
Ik speel op 1920*1200 met alles max en kvind het toch netjes.
Of ik ben rap content, kan ook. Ben nog nergens geraakt :)
Wel veel opties voor je manneke te maken.

Is ook typisch voor Cryptic. Als er één ding was waar ik nooit of te nimmer twijfel over heb gehad dan is het wel de character creator want die zijn altijd ongelooflijk uitgebreid bij games van Cryptic. Ik ben er nu al zeker van dat ik op z'n minst zo'n uur tot 2 uur (Wie weet langer) nodig zal hebben om mijn kapitein uit de grond te stampen ook al zie je die maar voor zo'n 50% van de game. :D

Ik ben wel benieuwd naar wat meer reacties nu, nu ik weet dat er heel wat mensen begonnen zijn met de open beta.

Trouwens, ik heb besloten de game toch niet online aan te kopen. Ik hou daar eigenlijk niet van en ga weer zoals gewoonlijk alles via retail kopen. De Collector's kon toch bij ons besteld worden en heb dat dan ook vandaag gedaan.

Ik hoop nu gewoon dat ik nog een exemplaar kan krijgen. Of ik de game nu stipt op tijd, voor 5 Feb. zal hebben of later, het maakt mij eerlijk gezegd niet uit. Zolang ik de tastbare vorm van de Collector's nog mag ontvangen. Ik zou al héél erg blij zijn. Release stond bij ons wel op 29 Januari. Ik hoop dus ook nog steeds dat ik de game iets vroeger zal kunnen beginnen spelen dan 5 Feb. :)

Btw. Have fun aan alle open beta spelers hier!! :D

Darius Craven

Legacy Member
Mijn beknopte indruk: Geweldig! Natuurlijk is er lag, bugs, ... noem maar op maar als je echt puur naar de game kijkt dan is het een zeer goede basis om op verder te bouwen.

De space-battles zijn intens, leuk, en je hebt echt full control over je schip. Je zal je niet sneller de "captain" voelen dan bij deze game. De ground combat is OK, maar moet nog wat meer uitgewerkt worden, het voelt gewoon niet zo smooth aan als de space combat.

Verhaal zit wel goed in elkaar, heb nog niet kunnen proeven van heel de exploration en het "genesis" systeem maar ja. Character creator is zeer uitgebreid, heb al tal van creaturen zien rond lopen. Wel beperkt tot "humanoid" qua lichaam maar je kan toch veel aanpassen.

Voor de rest veel lag, disconnects, ... Maar het is dan ook dag 1 van de Open Beta.

Hq Nine

Legacy Member
bah bah bah 50 kb/s downloading...

heeft iemand een snelle link / torrent ofzo ?

RBMK

Legacy Member
Darius Craven zei:
Mijn beknopte indruk: Geweldig! Natuurlijk is er lag, bugs, ... noem maar op maar als je echt puur naar de game kijkt dan is het een zeer goede basis om op verder te bouwen.

De space-battles zijn intens, leuk, en je hebt echt full control over je schip. Je zal je niet sneller de "captain" voelen dan bij deze game. De ground combat is OK, maar moet nog wat meer uitgewerkt worden, het voelt gewoon niet zo smooth aan als de space combat.

Verhaal zit wel goed in elkaar, heb nog niet kunnen proeven van heel de exploration en het "genesis" systeem maar ja. Character creator is zeer uitgebreid, heb al tal van creaturen zien rond lopen. Wel beperkt tot "humanoid" qua lichaam maar je kan toch veel aanpassen.

Voor de rest veel lag, disconnects, ... Maar het is dan ook dag 1 van de Open Beta.

Darius Craven, laat mij aub later ff weten, als je er in één terecht bent gekomen, in wat voor fleet je verzeild bent geraakt. Dan zou ik graag ook joinen als ik later de game in mijn bezit heb en kennis heb gemaakt. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik mij hiermee ferm zal ammuseren.

Ik moet nu alleen nog enkele weken hard op mijn tanden bijten. :sop:

Legatus

Legacy Member
Awsome game, heeft echt de trek feeling.
Muziek, space battles enz echt top, planet surface battles vallen ook goed mee, idd wat stroef.
Ook last van de vele discnts maar zal tijdig zijn.
Hopelijk onderhoude ze dees goed.

Darius Craven

Legacy Member
Zal het zeker laten weten moest ik een goeie fleet tegenkomen. Het is al een tijd geleden dat ik een MMORPG heb gespeeld die nu al vernieuwend aanvoelt maar nog zoveel potentieel heeft! Momenteel is de Open Beta beperkt qua mogelijkheden maar ik verwacht nog veel meer van de full game.

De space battles zijn alvast intens, en ik denk dat je je daar LANG mee kan amuseren :D

Daarnaast de exploration die hopelijk goed zal uitgewerkt zijn, "random generated" planeten en inwoners via het Genesis systeem, en zelf je captain's Log kunnen bijhouden!

Phil

Legacy Member
De officiele torrent gaat supersnel. Ging hier tegen bijna 3 mb/sec.

Steam snelheid was ook niet slecht, 700kb/sec

Darius Craven

Legacy Member
Man man, heb net de officiële fora eens bezocht en stel me toch ernstig vragen bij een heel deel gamers. Ze zitten dan in de open BETA en klagen over de limieten die hen zijn opgelegd, de disconnects, ... Maar langs de andere kant weten ze de bug report knop niet eens staan (voor diegene niet in de beta het is een groot groen logo in de vorm van een bug links boven aan je scherm)

Ach, toch heeft het iets magisch zo'n eerste dag, een beta, de eerste launchdag, de eerste maand, ... :D

Ullewupper

Legacy Member
Als je op zoek gaat naar een goeie fleet is KDS misschien iets voor je: KDS Home
Allemaal ervaren MMO spelers.
Ondertussen hebben we al 40 leden van de guild die deze game zullen spelen, of al spelen.


Gisteren heb ik al ietsje meer dan een uur gespeeld. Voorbeeld van een missie:
Je moet een ship uit de nood gaan helpen. Wanneer je ernaartoe warped (?) kom je twee vijandige schepen tegen die je eerst moet vernietigen. Daarna beam je jezelf samen met 4 npc's aan boord van het schip in nood. Dood alle vijanden op het schip en help het personeel die daar aangevallen wordt.
Daarna beam je iedereen weer op je eigen ship, maar ondertussen zijn nog enkele vijandige schepen toegekomen. Eerst twee zwakke, daarna komt een sterkere.
Schiet ze kapot -> mission complete :)

Quiller

Legacy Member
Wel ... dit is mijn eerste MMORPG maar gelet op het feit dat het strar trek is MOEST ik het proberen... En my god dit spel is knap (zeker als je realiseert dat dit 'maar' de beta is... Dit gaat minstens maanden fun worden!!!)

Ik ben wel niet thuis in dat 'fleet' gedoe (zoals ik als zei eerste keer dit type game) en zou graag weten 'hoe' en 'waarom' dit belangrijk is...

ToasT

Legacy Member
morgennacht toch eens de torrent proberen, download was gestopt na 1.2 gb bij onlinewelten :(

*edit* als dat die torrent is die op de officiele site staat, wel ik haal nu na al een half uur dl'en 50 kb/s.
Nu liever dit dan een download die stopt halverwege
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan