Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SHIGSY zei:Al eventjes bezig nu. Grafisch valt het toch wat tegen. Alles staat op hoogste maar niet echt spetterend. Enfin, wel fun tot nu toe. Star Trek-feeling, all that matters.

sure zei:Ik speel op 1920*1200 met alles max en kvind het toch netjes.
Of ik ben rap content, kan ook. Ben nog nergens geraakt
Wel veel opties voor je manneke te maken.



Darius Craven zei:Mijn beknopte indruk: Geweldig! Natuurlijk is er lag, bugs, ... noem maar op maar als je echt puur naar de game kijkt dan is het een zeer goede basis om op verder te bouwen.
De space-battles zijn intens, leuk, en je hebt echt full control over je schip. Je zal je niet sneller de "captain" voelen dan bij deze game. De ground combat is OK, maar moet nog wat meer uitgewerkt worden, het voelt gewoon niet zo smooth aan als de space combat.
Verhaal zit wel goed in elkaar, heb nog niet kunnen proeven van heel de exploration en het "genesis" systeem maar ja. Character creator is zeer uitgebreid, heb al tal van creaturen zien rond lopen. Wel beperkt tot "humanoid" qua lichaam maar je kan toch veel aanpassen.
Voor de rest veel lag, disconnects, ... Maar het is dan ook dag 1 van de Open Beta.

Ik heb me geregistreerd op Onlinewelten, toch 100+ kb/s nuairie zei:bah bah bah 50 kb/s downloading...
heeft iemand een snelle link / torrent ofzo ?


