Zenix
Legacy Member
Merk in de fleet waar ik in zit dat veel spelers inactief zijn tijdelijk of dat ik ze al hele tijd niet heb gezien ( flying dutchmen fleet met 114 members ) Hebben jullie dat probleem ook in jullie fleet? Zoja, misschien als je een kleine fleet hebt dat je dan ons wilt gaan joinen? Zodat we beiden een actieve fleet krijgen. We zijn casual volwassen fleet zonder restricties. Het is gewoon frusterend als je maar met paar man tegelijk online bent meestal. Als iemand intresse heeft /tell zenix@zenixzor of /tell kling@zenixzor


gisteren ook eens gedaan, ben het afgetrapt na het gedeelte van die 125 romulans te moeten doden