Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zenix

Legacy Member
Merk in de fleet waar ik in zit dat veel spelers inactief zijn tijdelijk of dat ik ze al hele tijd niet heb gezien ( flying dutchmen fleet met 114 members ) Hebben jullie dat probleem ook in jullie fleet? Zoja, misschien als je een kleine fleet hebt dat je dan ons wilt gaan joinen? Zodat we beiden een actieve fleet krijgen. We zijn casual volwassen fleet zonder restricties. Het is gewoon frusterend als je maar met paar man tegelijk online bent meestal. Als iemand intresse heeft /tell zenix@zenixzor of /tell kling@zenixzor

Sorasan

Legacy Member
Zenix zei:
Merk in de fleet waar ik in zit dat veel spelers inactief zijn tijdelijk of dat ik ze al hele tijd niet heb gezien ( flying dutchmen fleet met 114 members ) Hebben jullie dat probleem ook in jullie fleet? Zoja, misschien als je een kleine fleet hebt dat je dan ons wilt gaan joinen? Zodat we beiden een actieve fleet krijgen. We zijn casual volwassen fleet zonder restricties. Het is gewoon frusterend als je maar met paar man tegelijk online bent meestal. Als iemand intresse heeft /tell zenix@zenixzor of /tell kling@zenixzor

ik merk dat de 9lives fleet toch al stukken actiever aan het worden is... en dus ook niet meer zo klein als in het begin.

SHIGSY

Legacy Member
sovereign001 zei:
Vraagje, heb die rotmissie van infected-deeper into the mystery.. nog niet uitgespeeld(moeilijk voor mensen te vinden).

Moet je deze persé completen om de rest nog te kunnen doen?

Denk niet dat het verplicht is. Ook nog maar één keer kunnen completen en kon toen bij die mannen op hun vent. We hebben nu een pak meer eigen admirals, eens kijken of we al iets op touw kunnen zetten voor komend weekend.

SHIGSY

Legacy Member
Zenix zei:
Merk in de fleet waar ik in zit dat veel spelers inactief zijn tijdelijk of dat ik ze al hele tijd niet heb gezien ( flying dutchmen fleet met 114 members ) Hebben jullie dat probleem ook in jullie fleet? Zoja, misschien als je een kleine fleet hebt dat je dan ons wilt gaan joinen? Zodat we beiden een actieve fleet krijgen. We zijn casual volwassen fleet zonder restricties. Het is gewoon frusterend als je maar met paar man tegelijk online bent meestal. Als iemand intresse heeft /tell zenix@zenixzor of /tell kling@zenixzor

Sorasan zei:
ik merk dat de 9lives fleet toch al stukken actiever aan het worden is... en dus ook niet meer zo klein als in het begin.

Aye, niet veel zin om er nu de brui aan te geven. Begint langzamerhand te draaien.

SHIGSY

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
ik heb deze nacht star trek 6 the undiscovered country gezien. die shapeshifter die daarin voorkwam was dat ook een undine?

Ze staat geregistreerd onder het ras Chameloids, geen band met Species 8472 of de shapeshifters van DS9.

SHIGSY

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
ah oke, dan ist goed. anders weer 2 GB erdoor:s

Ging lekker vlot bij mij.

Zot, die respec NPC wordt zwaar belegerd op Earth Spacedock.

Ik zie geen nieuwe items in C-Store.

Edit: Veel volk aan de NPC maar je kan er nog weinig doen op het eerste zicht aangezien de update van C-Store pas later op de dag zal gebeuren.
Edit: Aha, eerste keer is gratis en je kan simpelweg Clear All doen, 60700 SP terug beschikbaar. Je moet al je aanpassingen in het venster zelf uitvoeren dus als je sluit is er uiteindelijk niets anders.

SHIGSY

Legacy Member
Aye, denk dat er een paar gaan vloeken. The Cure kan niet zonder The Infected af te werken.

Sorasan

Legacy Member
Eindelijk captain. Kan wel pas zien wat mijn exploration cruiser aankan na het weekend :(

Maeglin

Legacy Member
nog iemand die denkt dat de "The Big Dig" missie op geen kloten trekt, lang vervelend en de reward is onbestaand :/
man man, das echt wel gemaakt door ene vette designer die gans zijn leven gepest is en nu wraak op ons aan het nemen is !!!

omglolwtfkthx

Legacy Member
Maeglin zei:
nog iemand die denkt dat de "The Big Dig" missie op geen kloten trekt, lang vervelend en de reward is onbestaand :/
man man, das echt wel gemaakt door ene vette designer die gans zijn leven gepest is en nu wraak op ons aan het nemen is !!!

yep, ik deel die mening ook.:) gisteren ook eens gedaan, ben het afgetrapt na het gedeelte van die 125 romulans te moeten doden:crazy:

Maeglin

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
yep, ik deel die mening ook.:) gisteren ook eens gedaan, ben het afgetrapt na het gedeelte van die 125 romulans te moeten doden:crazy:

man je zat nog niet eens in het midden van die missie daarachter komt nog 20 artifacts in een force field zetten, maar da spul dat je nodig hebt daarvoor word dus bewaakt door romulans en soort, dan daarachter nog eens 10 romulan captains en 10 van die andere captains dood doen man man echt lang ... echt de moeite nie waard pfff.

** EDIT **
tes toch altijd wat !!! pfff nu kan ik niet meer inloggen, hij loopt vast bij "patching" hij had een patch van +-170mb gedownload ik heb ongeveer 15min gespeelt en dan valt de boel uit nu kan ik niet eens opstarten .... altijd wat met dit spel gaan het echt nog der af smijten als ze niet hun boel wat op orde gaan steken ze! bij elke patch houd ik mijn hart vast ... ziet er weer goed naar uit dat ik weer mag uninstallen en herinstallen pffff
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan