Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

omglolwtfkthx

Legacy Member
Maeglin zei:
** EDIT **
tes toch altijd wat !!! pfff nu kan ik niet meer inloggen, hij loopt vast bij "patching" hij had een patch van +-170mb gedownload ik heb ongeveer 15min gespeelt en dan valt de boel uit nu kan ik niet eens opstarten .... altijd wat met dit spel gaan het echt nog der af smijten als ze niet hun boel wat op orde gaan steken ze! bij elke patch houd ik mijn hart vast ... ziet er weer goed naar uit dat ik weer mag uninstallen en herinstallen pffff

ha lol, ik dacht dat dat aan mij lag omdat ik op smallband zit, maar jij hebt het dus ook.:p

Maeglin

Legacy Member
Nu gaat het echt slecht ze, bijna niemand kan nog iets in game, geen PVP maps atm en ergens in een system gaan gaat ook al niet !! lolz nu zijn er echt er een potje van aan het maken.
nuja wat CnC4 gamen dan eh. nu maar hopen dat CnC4 zijn 43euro waard is!

Maeglin

Legacy Member
ToasT zei:
Waarom heb ik daar serieus mijn twijfels over??

bwoa gaan niet veel over zeggen omdat het hier STO forum is maar tot hier toe vind ik CnC4 zijn geld waard! ben wel altijd een fan van de CnC's geweest en heb zo ook allemaal (behalve renegate of hoe heete die weer).

en nu terug over STO zijn de problemen al opgelost want de laatste keer dat ik inlogged "zonder probs" kon ik in geen enkel system of pvp map?
echt ze gaan toch iets mogen terug geven ze want ik heb al meer tegen support bezig geweest dan wat ik kunnen gamen heb.
play time of C-Store punten mij gelijk als het maar iet is dat we krijgen voor al dit ongemak.

omglolwtfkthx

Legacy Member
zijn er hier nog waarbij de launcher blijft steken op patchen nu?:unsure:

Maeglin

Legacy Member
Voor iedereen die het nog niet wist.
STO TOS Admiral Uniform Code [ JIH MUSHA SOH ]

inloggen op u site account van STO, ga naar support (Redeem Key), de code die ik gegeven heb invullen en je kan dat INGAME het uniform dragen.!
wel eerst naar zo een npc gaan die u costums aanpast.

PS: als je deze code toevoegt en je was nog ingame, moet je wel natuurlijk eerst eens uitloggen voor je die kan selectere ingame. ale moest iedereen deze code al weten sorry dat ik het nog eens gepost heb dan ;)

als iemand nog een andere code heeft mag hij deze altijd posten of mij mailen/pm'en.

Levi_lenaers

Legacy Member
das wel tof se :D

merci voor die code mee te delen he :D

vind die uniforms wel tof :D

idd moest iemand nog code's hebben dat zou intressant zijn :), ik zal ook nog wat rond kijken voor wat codes :)

Quiller

Legacy Member
Maeglin zei:
Nu gaat het echt slecht ze, bijna niemand kan nog iets in game, geen PVP maps atm en ergens in een system gaan gaat ook al niet !! lolz nu zijn er echt er een potje van aan het maken.
nuja wat CnC4 gamen dan eh. nu maar hopen dat CnC4 zijn 43euro waard is!

Das heel straf dat ik bij de 'bijna niemand' hoor blijkbaar... zijn er nog 'bijna niemands'?

SHIGSY

Legacy Member
Quiller zei:
Das heel straf dat ik bij de 'bijna niemand' hoor blijkbaar... zijn er nog 'bijna niemands'?

Geen idee, geen last op de moment. Weekendje zonder STO achter de rug.

Maeglin

Legacy Member
Quiller zei:
Das heel straf dat ik bij de 'bijna niemand' hoor blijkbaar... zijn er nog 'bijna niemands'?

je hebt dus niet online geweest toen ze iets meer dan een halve dag die problemen hadden!! geen enkel ziel die kon pvp'en of een system enteren, was maar 1 ding die werkte en dat was die "vijandelijke contacten" op de map!
je kon wel inloggen en zo maar je zat vast waar je was, je kon het system niet uit of in.
en prijs u gelukkig moest gij geen probleem hebben, ik heb nog niet anders had dan problemen, ik herinstalleer het spel al voor de 5de keer omdat de support gasten er geen raad mee weten met de errors die ik krijg/kreeg.
nuja wil niet zeggen dat het spel slecht is eh, goed spel, en alles heeft last van kinderziektes ;)

Ps: ik zou geen 5 keer het spel hebben herinstalled moest het spel mij tegen steken of slecht zijn.

Maeglin

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
bij mij blijft de launcher steken op patchen:sleep:

hoelang heb je dit al? maar als je het zelfde voor hebt dan wat ik had zal support na een paar dagen zeggen (herinstallen) ^^ dus doe dat gewoon nu en alles zal wel werken. en als hij alles weer gedownload heeft (patches) en je kan weer spelen, steek je gans die map in een rar bestand (backup) en dan als er nog eens iet is gewoon oude map deleten, de rar uit pakken en voila weer zogoed als nieuw :p niet vergeten bij elke update een nieuwe rar te maken eh ^^

Quiller

Legacy Member
Maeglin zei:
je hebt dus niet online geweest toen ze iets meer dan een halve dag die problemen hadden!! geen enkel ziel die kon pvp'en of een system enteren, was maar 1 ding die werkte en dat was die "vijandelijke contacten" op de map!
je kon wel inloggen en zo maar je zat vast waar je was, je kon het system niet uit of in.
en prijs u gelukkig moest gij geen probleem hebben, ik heb nog niet anders had dan problemen, ik herinstalleer het spel al voor de 5de keer omdat de support gasten er geen raad mee weten met de errors die ik krijg/kreeg.
nuja wil niet zeggen dat het spel slecht is eh, goed spel, en alles heeft last van kinderziektes ;)

Ps: ik zou geen 5 keer het spel hebben herinstalled moest het spel mij tegen steken of slecht zijn.



In alle eerlijkheid : als je het al voor de vijfde keer moet herinstallen (terwijl de meesten dat niet moeten doen) doet dat bij mij andere belletjes rinkelen dan zuivere software problemen... mss ergens een beginnend hardware probleem, een compatibiliteitsprobleem ergens in je hardware ... ik weet niet of je nog andere geheugenlatten, hd's of graka's liggen hebt ... zo ja zou ik eens overwegen om één en ander als test te vervangen...

Levi_lenaers

Legacy Member
Er is ook een manier om gratis TOS uniformen te verkrijgen he ;)

als der intresse voor is laat maar weten dan he ;)

Levi_lenaers

Legacy Member
Beckett Massive Online Gamer even naar hier gaan een account aanmaken en dan rechts boven naar game codes gaan en dan uw code die je krijgt ingeven op de website van STO en voila dan kan je die rokjes en bloeskes aan doen bij de tailor :)

have fun
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan