Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spooner zei:Hoe is het met Season 1 update. Is het de moeite om te downloaden ?
omglolwtfkthx zei:kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat andere spelers sneller kunnen lopen dan mij? die spurten gewoon vooruitin de controls vind ik niets om te spurten enkel die walk/run switch.

Maeglin zei:je zal het op die "skill" hebben er is een skill "ken de naam niet meer" die je extra run power geeft! je zal het op dat hebben denk ik, want de normale run mode staat altijd aan en walk moet je op zetten/knop indrukken. als je nog niet wist dat "sprint" bestond dan kan het goed zijn dat je het daarop had ...
PS: tribbles kweken is tijd rovend zeg![]()

Maeglin zei:zwijgt ze hebben me een fix gegeven nu mor hopen dat em "sticked"
PS: een klingon moet je dat tot admiral levelen door pvp?! is daar eigenlijk level content voor? pfff ben da pvp wa beu ... altijd dat winnen, er is niet eens moeite bij om te winnen gaat van zelf.
marcel zei:klingon is pvp only

SHIGSY zei:Idioot systeem. Flagged als spammer, mag 24 uur lang geen enkele chat gebruiken...
SHIGSY zei:Clanforum van de 9lives-fleet staat online. Copy Paste het uit Motd.
omglolwtfkthx zei:waarom?
ToasT zei:In zonechat die recruitmsg gedaan of all /tell ?
omglolwtfkthx zei:die Undine, komen die ook voor in de films of series of hebben ze dat verzonnen?