Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maeglin

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat andere spelers sneller kunnen lopen dan mij? die spurten gewoon vooruit:crazy: in de controls vind ik niets om te spurten enkel die walk/run switch.

je zal het op die "skill" hebben er is een skill "ken de naam niet meer" die je extra run power geeft! je zal het op dat hebben denk ik, want de normale run mode staat altijd aan en walk moet je op zetten/knop indrukken. als je nog niet wist dat "sprint" bestond dan kan het goed zijn dat je het daarop had ...

PS: tribbles kweken is tijd rovend zeg :p

omglolwtfkthx

Legacy Member
Maeglin zei:
je zal het op die "skill" hebben er is een skill "ken de naam niet meer" die je extra run power geeft! je zal het op dat hebben denk ik, want de normale run mode staat altijd aan en walk moet je op zetten/knop indrukken. als je nog niet wist dat "sprint" bestond dan kan het goed zijn dat je het daarop had ...

PS: tribbles kweken is tijd rovend zeg :p

ja tzal dat zijn dan, bedankt:)

Maeglin

Legacy Member
omg nu heb ik het had met STO :/ voor de 5de keer moet ik de boel her installen, telkens weer ERROR: ERROR DECOMPRESSING DATA pfff echt support zegt dat het niet kan en dat ze niets vinden enz... echt een goed spel eh maar kan et niet spelen, hoog uit een paar dagen en moet de boel herinstallen! aan men HD's ligt het niet of moet zijn dat ze alle 3 naar de kloten zijn, dan nog de rest op die HD's werkt perfect ... pfff dat ze gouw die grote patch doen ze misschien is het dan opgelost.

Maeglin

Legacy Member
zwijgt ze hebben me een fix gegeven nu mor hopen dat em "sticked"

PS: een klingon moet je dat tot admiral levelen door pvp?! is daar eigenlijk level content voor? pfff ben da pvp wa beu ... altijd dat winnen, er is niet eens moeite bij om te winnen gaat van zelf.

SHIGSY

Legacy Member
Idioot systeem. Flagged als spammer, mag 24 uur lang geen enkele chat gebruiken...

marcel

Legacy Member
Maeglin zei:
zwijgt ze hebben me een fix gegeven nu mor hopen dat em "sticked"

PS: een klingon moet je dat tot admiral levelen door pvp?! is daar eigenlijk level content voor? pfff ben da pvp wa beu ... altijd dat winnen, er is niet eens moeite bij om te winnen gaat van zelf.

klingon is pvp only

SHIGSY

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:

Als je rechtermuisklik doet op een speler zijn naam in chat kan je report spam doen. Eén of andere leukerd die denkt dat recruitingmessages ook onder goldsellspam horen. Nu ja, gelukkig al duidelijk op het forum gezien dat misbruik van Report Spam bestraft wordt met drie dagen ban.

SHIGSY

Legacy Member
ToasT zei:
In zonechat die recruitmsg gedaan of all /tell ?

Zonechat.

Ik doe een ronde langs alle sectoren en drop het bericht 1x per sector tijdens de wachtrij voor Admiral Pvp. Dus tenzij je hetzelfde pad volgt als mij, kan je onmogelijk het bericht meerdere keren te zien krijgen kort na mekaar.

Enfin, idioot Report Spam-systeem imho. Doe dan tenminste 5-10 reports wat bij een gold seller zeker het geval zal zijn.

Sorasan

Legacy Member
ik heb veel nachten gehad en nu nog veel dingen af te werken vandaar dat ik niet meer zoveel online ben ! working on it :p

omglolwtfkthx

Legacy Member
die Undine, komen die ook voor in de films of series of hebben ze dat verzonnen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan