Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sorasan

Legacy Member
xytro zei:
Die 'defecte' drivers staan niet meer online op hun site. Ge kunt dus zonder problemen de laatste goede driver afhalen van de nvidia site.

ik zal maar terug opnieuw downloaden dan :unsure:

Maeglin

Legacy Member
2GB update, ik hoop dat de "skill respec" daar tussen zit ^^ kan goed mogelijk die "season one" patch zijn :p

SHIGSY

Legacy Member
Maeglin zei:
2GB update, ik hoop dat de "skill respec" daar tussen zit ^^ kan goed mogelijk die "season one" patch zijn :p

Aye, zou er uiteindelijk tussen moeten zitten.
Star Trek Online

Respec Is Here – Unhappy with your Captain’s skill point allocation? Use the respec tool to change things up. (Available both in-game and as a C-store item.)

Fed vs Fed pvp, hopelijk gedaan met de lange wachtrijen:
Wargames – Federation players can now participate in PvP against one another to better prepare for the dangers of the battlefield.

Implar

Legacy Member
Ik heb ook de melding dat mijn drivers out of date zijn, maar ik heb een Sony laptop en de laatste drivers op hun site zijn van juli 2009....

omglolwtfkthx

Legacy Member
die skill respec, is dat 1 keer te gebruiken of kan je dat meerdere keren doen?

Sorasan

Legacy Member
aangezien dat in de C-store zit vrees ik dat ge moet afdokken om die respect still te gebruiken

Quiller

Legacy Member
Implar zei:
Ik heb ook de melding dat mijn drivers out of date zijn, maar ik heb een Sony laptop en de laatste drivers op hun site zijn van juli 2009....

zorg dat je de driver van sony zelf op je hd staan hebt (de installatiefile)

Kijk dan welke graka in je laptop zit (kan je wel vinden veronderstel ik) dan ga je naar site nvidia (als het nvidia is) of ati en haal je de driver binnen die voor jouw kaart zou moeten werken... installeer die. als het niet lukt zet je de driver van sony er terug over. (ps : hoe geweldig de laptops van sony ook zijn ... als je het van hun eigen support moet hebben ben je zalig)

Implar

Legacy Member
Quiller zei:
zorg dat je de driver van sony zelf op je hd staan hebt (de installatiefile)

Kijk dan welke graka in je laptop zit (kan je wel vinden veronderstel ik) dan ga je naar site nvidia (als het nvidia is) of ati en haal je de driver binnen die voor jouw kaart zou moeten werken... installeer die. als het niet lukt zet je de driver van sony er terug over. (ps : hoe geweldig de laptops van sony ook zijn ... als je het van hun eigen support moet hebben ben je zalig)

Al vanalles geprobeerd hoor, heb er vrij veel kennis van ;)
Ahja, het spel draait vlot, dus ik heb er niet echt last van.

En Sony support zuigt inderdaad, heb ik al ondervonden :p

Quiller

Legacy Member
Implar zei:
Al vanalles geprobeerd hoor, heb er vrij veel kennis van ;)
Ahja, het spel draait vlot, dus ik heb er niet echt last van.

En Sony support zuigt inderdaad, heb ik al ondervonden :p

lol... ik heb enkele jaren geleden ook een vaio gehad... op bepaald ogenblik probleem ... enkele mails gestuurd naar sony en zelfs nooit antwoord gekregen... eigenlijk gewoonweg schandalig...

Implar

Legacy Member
Quiller zei:
lol... ik heb enkele jaren geleden ook een vaio gehad... op bepaald ogenblik probleem ... enkele mails gestuurd naar sony en zelfs nooit antwoord gekregen... eigenlijk gewoonweg schandalig...

Ik had een kapotte graka, opgestuurd, ik kreeg mijn laptop terug met een zwarte vlek in het scherm (achter het glas, geplet insect ofzo).
Ze bleven maar volhouden dat het mijn schuld was, en reparatie 700 euro kostte. Uiteindelijk toch gratis kunnen laten maken.

Nu heb ik een heel deel dode pixels (wat niet leuk is als een van de redenen van aankoop het mooie 1920 x 1200 scherm was)....

Soit, back OT zeker :p

Maeglin

Legacy Member
Sorasan zei:
aangezien dat in de C-store zit vrees ik dat ge moet afdokken om die respect still te gebruiken

ehm niet alleen in C-Store eh, dus denk dat je dit kunt meer maal kan doen ja maar zal wel geld kosten (C-Store) of credits of Badges of what ever heb het nog niet zelf gedaan.

Respec Is Here – Unhappy with your Captain’s skill point allocation? Use the respec tool to change things up. (Available both in-game and as a C-store item.)

SHIGSY

Legacy Member
Prepatch aan het downen, 1,5gig? Membercount naar 52 gestegen op een paar dagen tijd.

Nostradamus2000

Legacy Member
morgen is terug wa spelen ze, drukte is gedaan dus hoop terug te kunnen trekken :D

RBMK

Legacy Member
Hey iedereen,

Misschien wat raar maar ik wil toch mijn verontschuldigingen aanbieden daar ik al een paar weken niet meer online ben geweest. Niet omdat ik een andere MMORPG ben begonnen maar gewoon omdat ik enkele weken terug begonnen ben met enkele singleplayer games die ik nog had liggen en ik kan precies niet meer stoppen. :p

Ik ben momenteel druk bezig met Mass Effect 2 maar ik plan wel weer wat verder te doen met STO zodra ik die af heb dus binnen enkele dagen kom ik wel terug online.

Ik vind de game nog altijd fantastisch maar ik kon het toch niet laten enkele andere games te starten. Ik krijg zo stilaan weer zin om met STO verder te doen dus...

Ik probeer gewoon een nieuwe 'planning' uit dus geef me wat tijd.

Vroeger was ik niet eens meer opnieuw begonnen met STO maar nu wil ik de game houden voor de gaten tussen mijn singleplayer vertier tot er een nieuwe MMORPG op de markt komt die mij aanspreekt. Ik kan gewoon geen 2 dingen tegelijk. :)

PS. Dit was één van mijn goeie voornemens voor dit jaar. Minder games kopen, niet alles meer meteen, meer tijd maken voor de games die je echt héél graag doet en blijvend werk maken van één MMORPG tussendoor ipv te stoppen na enkele maanden maar dan heb ik wel af en toe enkele weken recup nodig om die andere games te spelen. Het is ff wennen maar het gaat wel. :p

omglolwtfkthx

Legacy Member
kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat andere spelers sneller kunnen lopen dan mij? die spurten gewoon vooruit:crazy: in de controls vind ik niets om te spurten enkel die walk/run switch.

SHIGSY

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat andere spelers sneller kunnen lopen dan mij? die spurten gewoon vooruit:crazy: in de controls vind ik niets om te spurten enkel die walk/run switch.

Dat is bij mij Shift indrukken, kan je een paar seconden snel lopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan