Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

omglolwtfkthx

Legacy Member
SHIGSY zei:
Ben het niet zeker maar ik denk niet dat je die nu al kan kopen.

hmmm, content die je enkel kan betalen met cryptic punten maar die punten kan je niet kopen?:crazy:

SHIGSY

Legacy Member
sovereign001 zei:
je verdient ze neem ik aan?

Die infected mission-> deeper into... man man man

moeilijk moeilijk. Ging er een beetje over!

Heb je het kunnen completen?

Echt wel zot, dat een verschil met al de vorige groundmissions. Nog een paar dagen en The Cure is er, hopelijk blijft The Infected wel beschikbaar.

Furiax

Legacy Member
is er een trial voor deze game ?
ben nog wat aan het twijfelen om het te spelen dus zou graag eens testen vooraleer ik het mij aankoop

SHIGSY

Legacy Member
Nachtmerrie voor een Galaxy Class Cruiser!
forums

Spooner

Legacy Member
Eerste keer dat ik infected, deeper into the mystery deed was ook miserie , maar de laatste keer ging het vlotjes :) als iedereen weet wat die moet doen dan loopt alles vlotjes. Mischien toch eens kome loeren als The Cure er is.

SHIGSY

Legacy Member
Nog wat screenshots:

Vuurwerk met full away team van engineers!
forums

To boldy go... where no beta tester has gone before!
forums

Size matters!
forums

If you can read this... you are 2 close
forums

Golfbal in space!
forums

Hopelijk kunnen we ooit alles vanuit bridgestandpunt doen!
forums



Eens wat meer gebruik maken van fotoalbum van 9lives. Grafische kwaliteit van de screens gaat wel een pak naar beneden.

Quiller

Legacy Member
mss een stomme vraag maar ik stel meer en meer vast dat speler op de bridge in hun stoel zitten... how the f*** doe je dat???

Implar

Legacy Member
Even een paar vraagjes.
- Is het de moeite ST:O te kopen? Is er veel activiteit in die 9Lives fleet?
- Kan je je ruimteschip aanpassen? Zoja, veel?
- Is het een zwaar spel om te draaien (2,2 dual core, 2GB Ram, 8600 GT)
- Zijn de meeste quests alleen of in een party?

Phil

Legacy Member
Implar zei:
Even een paar vraagjes.
- Is het de moeite ST:O te kopen? Is er veel activiteit in die 9Lives fleet?
- Kan je je ruimteschip aanpassen? Zoja, veel?
- Is het een zwaar spel om te draaien (2,2 dual core, 2GB Ram, 8600 GT)
- Zijn de meeste quests alleen of in een party?

Die eerste vraag beantwoord ik niet. Imo is het wel de moeite, maar ik zit niet in de 9lives fleet.

Ge kunt uw ruimteschip erg hard aanpassen. Cryptic games zijn altijd erg sterk in character customization.

Geen zwaar spel. Zal vlotjes draaien op uw PC.
Ge kunt 99% van de quests in groep doen. Maar ge kunt die quests evengoed alleen doen. Het spel past de hoeveelheid en sterkte van uw enemies aan, aan het aantal players in een instance/quest. Erg goed systeem imo.

Implar

Legacy Member
Phil zei:
Ge kunt uw ruimteschip erg hard aanpassen. Cryptic games zijn altijd erg sterk in character customization.

Geen zwaar spel. Zal vlotjes draaien op uw PC.
Ge kunt 99% van de quests in groep doen. Maar ge kunt die quests evengoed alleen doen. Het spel past de hoeveelheid en sterkte van uw enemies aan, aan het aantal players in een instance/quest. Erg goed systeem imo.

Ik had gezien in de IGN review dat je je character heel uitgebreid kon aanpassen, maar als je je schip ook zelf kan maken is dit een groot pluspunt voor mij!
Maandag eens gaan kijken hoeveel hij kost. Moet ik er trouwens direct een gamecard bijkopen of kan direct mijn gratis dagen gebruiken?

Phil

Legacy Member
Zoals bij elke MMORPG hebt ge dadelijk een gamecard nodig

Maar zoals bij elke RPG kunt ge daar wat met foefelen en dat omzeilen voor uw 1ste gratis maand.

Ik heb een ongeldige paypal ingegeven en dat werkte perfect.

SHIGSY

Legacy Member
Beetje gas terug nemen. Final Fantasy XIII eens wat kwaliteitstijd geven en Perfect Dark binnen een paar dagen. :)

Son Gokou

Legacy Member
leuk 5 keer men game gecrashed in 5 min tijd. Allemaal tijdens dezelfde missie.

omglolwtfkthx

Legacy Member
Son Gokou zei:
leuk 5 keer men game gecrashed in 5 min tijd. Allemaal tijdens dezelfde missie.

heb nog geen enkele crash gehad:) wel een paar keer server unavailable dc's:doh:

Son Gokou

Legacy Member
ik ben nu luitenant commander geworden. Mag ik nu al men wapens en stuff van men eerste schip verkopen gezien ik nu niet meer dat schip gebruik.

Implar

Legacy Member
Nog even 2 vraagjes,

- Is het levelen vooral dmv quests of grinden?
- Hoeveel Gb aan patches zal ik moeten afhalen?

omglolwtfkthx

Legacy Member
Implar zei:
Nog even 2 vraagjes,

- Is het levelen vooral dmv quests of grinden?
- Hoeveel Gb aan patches zal ik moeten afhalen?

grinden is niet nodig, er zijn quests genoeg. er zijn wel repeatable exploratie quests maar het zijn altijd nieuwe missies, je zal nooit iets twee keer hetzelfde moeten doen.

omglolwtfkthx

Legacy Member
sovereign001 zei:
ja dat kun je doen door een command in te toetsen in de chatbox.

Heb die deeper into the m.. nog altijd niet kunnen completen. Ik neem aan dat resistance indeed futile is... Ben er zelf met gestopt. Ben nu met mijn sovereign class, klingon'tjes in de sirius aan het afknallen. One phaser and torpedo=> instant death to thaaa boop.

wat is die command eigenlijk? gewoon /sit werkt niet:unsure:

Phil

Legacy Member
sovereign001 zei:
phil, ik zou maar oppassen wat je schrijft van die ongeldige paypal. De mods kunnen kwaadaardig hierover mssh doen..

Bwah, het is niet alsof ik iets steel he :). Ik doe nergens iets illegaals of iets dat tegen hun TOS is.

Dat is dat btw bij praktisch elke MMORPG werkt. Uw 1ste maand effectief gratis krijgen zonder dadelijk een gamecard te moeten kopen. Er zijn altijd achterpoortjes.

Maeglin

Legacy Member
Son Gokou zei:
ik ben nu luitenant commander geworden. Mag ik nu al men wapens en stuff van men eerste schip verkopen gezien ik nu niet meer dat schip gebruik.

je kan die nog steeds gebruiken op u nieuw schip als je wilt die zijn gebonden aan u, niet aan u schip ! maar als je beter hebt dan jah verkopen zou ik zeggen.

Phil zei:
Bwah, het is niet alsof ik iets steel he :). Ik doe nergens iets illegaals of iets dat tegen hun TOS is.

Dat is dat btw bij praktisch elke MMORPG werkt. Uw 1ste maand effectief gratis krijgen zonder dadelijk een gamecard te moeten kopen. Er zijn altijd achterpoortjes.

ja zoals VISA, mastercard ingeven, en dan terug cancelen ! maar dan moet je wel over een credit kaard beschikken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan