Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

omglolwtfkthx

Legacy Member
oke mijn naam is dus jackson, mijn char name is jason wilson price en mijn schip noemt icarus. graag een uitnodiging tot de 9lives fleet aub.

SHIGSY

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
oke mijn naam is dus jackson, mijn char name is jason wilson price en mijn schip noemt icarus. graag een uitnodiging tot de 9lives fleet aub.

Kan je je volledige naam eens opschrijven?

Fleetinvite failed on:
jackson@jasonwilsonprice
jasonwilsonprice@jackson

omglolwtfkthx

Legacy Member
SHIGSY zei:
Kan je je volledige naam eens opschrijven?

Fleetinvite failed on:
jackson@jasonwilsonprice
jasonwilsonprice@jackson

hmmm dat emailadres gedoe heb ik precies niet kunnen kiezen? waar zie je dat ergens?

nite

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
hmmm dat emailadres gedoe heb ik precies niet kunnen kiezen? waar zie je dat ergens?

Als je iets typt in de in-game chat zie je meestal wel char@account staan

omglolwtfkthx

Legacy Member
SHIGSY zei:
In orde, invite verzonden.

hoe is de naam van de 9lives fleet eigenlijk? ik heb daarstraks een invite van een fleet gekregen maar ik had dat geweigerd omdat ik die naam niet kende. was jij dat?:p

SHIGSY

Legacy Member
Albireo zei:
Kan ik ook een fleet-invite krijgen op Albireo@Eburon ? thx

Invited!

omglolwtfkthx zei:
hoe is de naam van de 9lives fleet eigenlijk? ik heb daarstraks een invite van een fleet gekregen maar ik had dat geweigerd omdat ik die naam niet kende. was jij dat?:p

Aye,

The Seers. Reinvited!

Toch eens van Jack willen weten waar die naam vandaan komt want ik vind hem niet zo aangenaam. Enfin, nodig dat we eens met z'n allen beginnen overleggen waar we juist heen gaan.

omglolwtfkthx

Legacy Member
ik ben nog maar een paar uur bezig ik heb al 2 goldspammers op mijn ignore lijst moeten zetten:doh:
verder merk ik ook hier fanboygezever tussen verschillende mmo's in de chat.:sop:

ToasT

Legacy Member
ik vind dat het nog meevalt van goldspammers, ge verdient toch meer geld dan je (voorlopig) ooit gaat opdoen :)

Maeglin

Legacy Member
Noxsa@noxsa, je mag een fleet invite doen als jullie er nog ene bij willen :p ..

Maeglin

Legacy Member
ehm, ben het aan uninstallen en terug weer installen, voor de 3de keer telkens errors die niet weg gaan en die check van de launcher zegt dat alles goed is Pffff echt soms eh word ik er zot van.
ik hoop dat zo'n invite niet verloopt want heb geen idee waneer ik weer ingame geraak, vorige keer heeft het me twee dagen gekost voor alles weer vlot wou werken :/

PS: doen jullie feet raids ?, want ik wil eens graag dat CE monster dood krijgen :p

SHIGSY

Legacy Member
Alles eens mooi aangepast.

Fleet Bank twee extra tabs gegeven, items uitgekuist en herschikt. Ik zou de overige drie tabs zo rap mogelijk achter de rug willen hebben, kunnen we focussen met opvullen van betere items. Nog eens, dit is één van de weinige MMO's waar ingame money nu eens absoluut niets van waarde heeft. Met uitzondering van Bridge Officers voor sommige lvl 3-skills, is al de rest op een andere manier verkrijgbaar dan Exchange.

Je zal maar een Chinese Gold Seller zijn...

Tab Settings komen overeen met je huidige rank. Fleet Ranks komen nu ook overeen met de eigen Star Trek Rank. Stijg je zelf in Rank, geef dan een seintje en we passen het aan.

Nieuwe Fleet Ranks:
Admiral = Fleet Leaders
Rear Admiral
Captain
Commander
Lieutenant Commander
Lieutenant
Ensign

Ventrilo, Teamspeak of zelfs Skype (valt goed mee voor MMO-use) moet in orde komen.

We gaan nergens geraken als we niet meer actiever beginnen te recruiten. Allemaal goed en wel om een 9lives-fleet te hebben. Als dit uiteindelijk wil zeggen dat we niet meer dan 10 online mensen gaan hebben, is het de moeite ook niet.

omglolwtfkthx

Legacy Member
hmmm zijn er nog mensen die niet kunnen aanmelden? als ik men wachtwoord invoer in de launcher dan krijg ik een bericht: 'unable to authenticate':doh:

Zenix

Legacy Member
Leuk, hoeveel zitten er al in de 9lives fleet?

Ik zit in flying dutchmen fleet met 107 andere nederlandstaligen. Als iemand daar nog intrese in heeft /tell zenix@zenixzor of /tell kling@zenixzor. The Flying Dutchmen - LCARS Terminal 1376 We hebben TS3. En fleetbank met genoeg gear.

omglolwtfkthx

Legacy Member
Zenix zei:
Leuk, hoeveel zitten er al in de 9lives fleet?

Ik zit in flying dutchmen fleet met 107 andere nederlandstaligen. Als iemand daar nog intrese in heeft /tell zenix@zenixzor of /tell kling@zenixzor. The Flying Dutchmen - LCARS Terminal 1376

niet veel:p is het anders geen beter idee dat de weinigen die in de 9lives fleet zitten naar die flying dutchmen fleet gaan? anders blijven we met zo weinig volk zitten. kwestie van alle NL taligen in 1 groep te krijgen.

Zenix

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
niet veel:p is het anders geen beter idee dat de weinigen die in de 9lives fleet zitten naar die flying dutchmen fleet gaan? anders blijven we met zo weinig volk zitten. kwestie van alle NL taligen in 1 groep te krijgen.

Van mij mag het ben niet fleet kapitein, maar in principe is iedereen welkom. Iedereen begint als dekzwabber en als je leuk meedoet wordt je matroos etc. We zijn gewoon casual fleet dus geen verplichtingen en alleen dus maar de voordelen van in een fleet zijn. Zijn wel aantal pvp'ers in RA5 en klingon faction. Als mensen dat ook leuk vinden.

Trouwens ik kan nu niet inloggen want ik krijg maitenance blabla van de website meer mensen last van?

omglolwtfkthx

Legacy Member
Zenix zei:
Van mij mag het ben niet fleet kapitein, maar in principe is iedereen welkom. Iedereen begint als dekzwabber en als je leuk meedoet wordt je matroos etc. We zijn gewoon casual fleet dus geen verplichtingen en alleen dus maar de voordelen van in een fleet zijn. Zijn wel aantal pvp'ers in RA5 en klingon faction. Als mensen dat ook leuk vinden.

Trouwens ik kan nu niet inloggen want ik krijg maitenance blabla van de website meer mensen last van?

yup hier ook:doh:

normal gameplay is not affected

yeah right:ironic: we kunnen ons alleen niet aanmelden ma voor de rest werkt alles wel:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan