Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omglolwtfkthx zei:oke mijn naam is dus jackson, mijn char name is jason wilson price en mijn schip noemt icarus. graag een uitnodiging tot de 9lives fleet aub.
SHIGSY zei:Kan je je volledige naam eens opschrijven?
Fleetinvite failed on:
jackson@jasonwilsonprice
jasonwilsonprice@jackson
omglolwtfkthx zei:hmmm dat emailadres gedoe heb ik precies niet kunnen kiezen? waar zie je dat ergens?
omglolwtfkthx zei:hmmm dat emailadres gedoe heb ik precies niet kunnen kiezen? waar zie je dat ergens?
SHIGSY zei:In orde, invite verzonden.

Albireo zei:Kan ik ook een fleet-invite krijgen op Albireo@Eburon ? thx
omglolwtfkthx zei:hoe is de naam van de 9lives fleet eigenlijk? ik heb daarstraks een invite van een fleet gekregen maar ik had dat geweigerd omdat ik die naam niet kende. was jij dat?![]()
Maeglin zei:Noxsa@noxsa, je mag een fleet invite doen als jullie er nog ene bij willen..

Zenix zei:Leuk, hoeveel zitten er al in de 9lives fleet?
Ik zit in flying dutchmen fleet met 107 andere nederlandstaligen. Als iemand daar nog intrese in heeft /tell zenix@zenixzor of /tell kling@zenixzor. The Flying Dutchmen - LCARS Terminal 1376
is het anders geen beter idee dat de weinigen die in de 9lives fleet zitten naar die flying dutchmen fleet gaan? anders blijven we met zo weinig volk zitten. kwestie van alle NL taligen in 1 groep te krijgen.omglolwtfkthx zei:niet veelis het anders geen beter idee dat de weinigen die in de 9lives fleet zitten naar die flying dutchmen fleet gaan? anders blijven we met zo weinig volk zitten. kwestie van alle NL taligen in 1 groep te krijgen.
Zenix zei:Van mij mag het ben niet fleet kapitein, maar in principe is iedereen welkom. Iedereen begint als dekzwabber en als je leuk meedoet wordt je matroos etc. We zijn gewoon casual fleet dus geen verplichtingen en alleen dus maar de voordelen van in een fleet zijn. Zijn wel aantal pvp'ers in RA5 en klingon faction. Als mensen dat ook leuk vinden.
Trouwens ik kan nu niet inloggen want ik krijg maitenance blabla van de website meer mensen last van?
normal gameplay is not affected
omglolwtfkthx zei:yup hier ook:doh:
yeah right:ironic: we kunnen ons alleen niet aanmelden ma voor de rest werkt alles wel:doh:
