Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

omglolwtfkthx

Legacy Member
weet er iemand waar ergens je de code moet ingeven van gamecards of via paypal te betalen. ik vind enkel de manier met creditcard te betalen.

SHIGSY

Legacy Member
Spooner zei:
Nog een laatste level en ben RA5 :) Kan ik infected eens checken ^^
Vind trouwens dat de borg goed zijn uitgewerkt, kome er hordes van op jou traag afgewandeld xD

Vorige keer was ik geteamed met een gast die het plezant van om heel de map te trekken , zaten er ongeveeer 50 achter ons aan xD

Heb je altijd de neiging om achteruit te lopen bij de Borg, lovely.

Maakt groundmissies wat interessanter als je vollenbak aggro eerst gaat trekken, zeker in combinatie met een awayteam vol met engineers.

omglolwtfkthx

Legacy Member
hmmm, kan je met zo'n buddy key verder spelen als je daarna betaald of heb je echt een andere key nodig die je moet betalen?

Sorasan

Legacy Member
# Klingon Fleet Actions - Form up with your closest friends and do battle in large engagements.
# A New Klingon Ship - You asked for it, we made it: A Tier 2 Klingon Battle Cruiser.
# Klingon Star Clusters - Seek out new life and civilizations ... and subjugate them! Additional PvE content for the Klingon faction.

Spooner

Legacy Member
Heb zojuist infected gedaan en ik moet zeggen , het heeft nog wat getweek nodig :) Vooral de laatste kamer met al die respawns , klopt gewoon niet :)
En leuk zou ook zijn als je me 10 man een raidisode zou kunnen doen. 5 is gewoon niet zo ... raid-achtig :D

omglolwtfkthx

Legacy Member
ik heb dus de client gedownload met zo'n buddy key. kan ik nu verder spelen als ik een code van zo'n gamecard invoer of heb ik een key nodig voor een full client? en waar kan ik die gamecard codes ergens invoeren of betalen met paypal? ik vind enkel een manier om met credit card te betalen.

SHIGSY

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
ik heb dus de client gedownload met zo'n buddy key. kan ik nu verder spelen als ik een code van zo'n gamecard invoer of heb ik een key nodig voor een full client? en waar kan ik die gamecard codes ergens invoeren of betalen met paypal? ik vind enkel een manier om met credit card te betalen.

Denk dat je wel een key nodig gaat hebben. Buddy Key is maar om eventjes te proberen. Geen idee hoe het zit met de betalingsmogelijkheden.

marcel

Legacy Member
ik kan niet inloggen :s
als ik het spel wil starten met de launcher, wil hij die eerst updaten, wat niet lukt.
als ik in de main folder gameclient.exe opstart, kan hij niet verbinden met de account server

SHIGSY

Legacy Member
marcel zei:
ik kan niet inloggen :s
als ik het spel wil starten met de launcher, wil hij die eerst updaten, wat niet lukt.
als ik in de main folder gameclient.exe opstart, kan hij niet verbinden met de account server

Iets met dit te zien?
Currently we are experiencing an issue with our account server. You may experience problems claiming items from the c-store and activating subscriptions, but it is not affecting game play. We are working on resolving this issue as quickly as possible. We will update this thread when we have more information. Thank you for your patience.

Sorasan

Legacy Member
Ben nu commander woohoo !
wel nog altijd alleen in de fleet van 9lives :(

omglolwtfkthx

Legacy Member
kan je verder spelen met een andere buddy key als je al een buddy key gebruikt hebt?

Son Gokou

Legacy Member
iemand die een buddy key hier heeft. Ik zou het spel eens willen proberen eer dat ik het koop.

Darius Craven

Legacy Member
20100115.gif

Nostradamus2000

Legacy Member
daarstraks ook effe online, vanaf woensdag terug meer tijd en dan is het gaan me da scheepke :D

Sorasan

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Kwas juist online ne uurke gelede ofzo & gisteren ook (Gentei)

alleen of met twee, drie personen blijft niet echt een gezellige fleet gevoel hé :p

Son Gokou

Legacy Member
Heb het juiçst gekocht via steam. Kan iemand mij inviten tot de 9lives fleet. Ingame name: dookie@deathdookie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan