Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
Nja, als ze dat zouden doen, dan hebben die skills helemaal geen nut meer he... Alleja, dan switcht ge gewoon bij elk gevecht naargelang de skills die ge nodig hebt. Dan kunnen ze evengoed u genoeg punten geven om alles vol te steken.

Maeglin

Legacy Member
niemand die iets zegt over "Death Penalty" die ze gaan invoeren, niemand dan benieuwd wat en welke die zullen gaan zijn?!

- XP verlies.
- item verlies.

wie zal het zeggen wat het word.?

Sorasan

Legacy Member
Maeglin zei:
niemand die iets zegt over "Death Penalty" die ze gaan invoeren, niemand dan benieuwd wat en welke die zullen gaan zijn?!

- XP verlies.
- item verlies.

wie zal het zeggen wat het word.?

hoe gaan ze dat invoeren?

jammer :sad:

Spooner

Legacy Member
kdenk dat er dan in ieder geval meer geteamed gaat worden , dus das toch iets goe ^^

Nostradamus2000

Legacy Member
Maeglin zei:
niemand die iets zegt over "Death Penalty" die ze gaan invoeren, niemand dan benieuwd wat en welke die zullen gaan zijn?!

- XP verlies.
- item verlies.

wie zal het zeggen wat het word.?

zou ook nie echt juist zen he ? mensen die van het spel genieten en rustig levelen gaan het nu moeilijker krijgen en degene die rap rap alles gedaan hebben hebben weer geluk :(

Maeglin

Legacy Member
persoonlijk vind ik het niet erg moest het gewoon wat xp zijn dat je verliest! maar natuurlijk staat er niet bij welke penaltys het gaan zijn.

vraag mij eigenlijk af wie daar allemaal achter liggen zagen heeft want het zou van de spelers uit komen, op vraag van gamers ... welke uil vraagt daar nu om ale! snap et niet goed ma bon als het moet dan maar geen erge dingen eh ;)

Sorasan

Legacy Member
1 van de redenen was net dat ge geen death penalty had dat ik dit spel had gekocht maarja...

Phil

Legacy Member
Een idee dat ik een tijdje geleden gelezen had lijkt me mss wel het allerbeste.

Als ge sterft, verliest ge bvb 10% van uw crew. Maw, uw schip wordt minder efficient. En na maximum 10 keer sterven, zit er niks anders op dan terug naar een basis/sector space te gaan om uw crew terug op 100% te brengen. Op die manier wordt ge niet XP-wise gestraft, maar wordt zergen wel compleet tegengegaan.

SHIGSY

Legacy Member
Gewoon itemdamage zou ik al meer gepast vinden. Als je dood gaat en je items zijn "broken" kan je moeilijken blijven kamikazen.

Phil

Legacy Member
Probleem is dat item durability niet aanwezig is in het spel. Dus dan zouden ze een compleet nieuwe functie aan het spel moeten toevoegen. Crewmembers daarentegen zijn wel al aanwezig, maar ze spelen niet echt zo'n gigantische rol. Not to mention dat het ook op het niks slaagt dat als in een gevecht 90% van uw crew sterft, uw schip na 30sec OOC terug een volle crew heeft. Daar is veel meer met te doen dan een nieuwe functie toevoegen (die n.b. gewoon van wow gekopieerd zou zijn dan.)

nite

Legacy Member
Phil zei:
Probleem is dat item durability niet aanwezig is in het spel. Dus dan zouden ze een compleet nieuwe functie aan het spel moeten toevoegen. Crewmembers daarentegen zijn wel al aanwezig, maar ze spelen niet echt zo'n gigantische rol. Not to mention dat het ook op het niks slaagt dat als in een gevecht 90% van uw crew sterft, uw schip na 30sec OOC terug een volle crew heeft. Daar is veel meer met te doen dan een nieuwe functie toevoegen (die n.b. gewoon van wow gekopieerd zou zijn dan.)

Nadeel daarvan is da ge dan saaie vluchten van en naar starbases hebt waar ge weinig anders kunt doen dan naar uw scherm staren en wachten tot het voorbij is.

Van deathpenalty zou ik liever hebben da de vijanden ook reinforcements krijgen. Da er tegelijk me u een aantal vijanden respawnen die ge moet verslaan vooraleer ge verder kunt. Kwestie da ge wa te doen hebt in-game tijdens de deathpenalty in plaats van da ge wa afk dingen gaat doen.

Levi_lenaers

Legacy Member
Darius Craven zei:
Wie blijft er trouwens na de gratis maand?

ik ga nog even blijven wel, want heb een gamecard moeten gebruiken voor ik de gratis maand kon starten (Had geen visa te beschikking).

En ik denk wel dat dit spel heel veel pontentieel heeft. En aan welk spel kunnen er geen verbeteringen doorgevoerd worden. Dus ik denk dat dit wel een goed spel gaat worden.

En dan nu nog maar wachten wat de nieuwe Star Wars mmo gaat doen.
Ik ben altijd zot geweest van deze 2 werelden :D.

SHIGSY

Legacy Member
Darius Craven zei:
Wie blijft er trouwens na de gratis maand?

:help: *Lifetime - No Escape* :help:

;)

Verlof voorbij, was vandaag weer terug gaan werken. Lang geleden dat ik me nog eens zo vurig op een mmo-launch gesmeten heb.

Spooner

Legacy Member
Ik blijf not tot 5 mei , en dan mischien verlengen indien er wat endgame content is bijgekomen. Anders blijf ik deactivated en blijf de site in het oog houden voor eventuele grote updates :)

omglolwtfkthx

Legacy Member
SHIGSY zei:
:help: *Lifetime - No Escape* :help:

;)

Verlof voorbij, was vandaag weer terug gaan werken. Lang geleden dat ik me nog eens zo vurig op een mmo-launch gesmeten heb.

hoeveel kost die lifetime?

TRiSS

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
hoeveel kost die lifetime?

Weet niet meer vanbuiten hoeveel die was, maar ik denk niet dat je nog een lifetime kan kopen: dat was enkel beschikbaar voor de officiele launch voor de mensen die een preorder hadden met headstart.

nite

Legacy Member
TRiSS zei:
Weet niet meer vanbuiten hoeveel die was, maar ik denk niet dat je nog een lifetime kan kopen: dat was enkel beschikbaar voor de officiele launch voor de mensen die een preorder hadden met headstart.

Het lukt nog altijd hoor. Het is iets van een €235. Ik zag het net staan bij de visa subscription options. Ik denk wel niet dat jer nog de special offers bij krijgt.

Ik verleng in ieder geval mijn subscription met een maand. En als ik het daarna nog niet beu ben doe ik er nog drie maanden bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan