Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThinkPinkMathias

Legacy Member
Moet je betalen voor dit spel iedere maand? Zo niet dan ga ik hem bestellen volgende week

yavik

Legacy Member
Sorry guys, maar ik ben ermee gestopt ik vind mijn draai niet, tis niet dat het een slecht spel is, maar niet helemaal mijn ding dus ben ik even terug naar EQ2 of EVE in afwachting dat starwars online uitkomt. Have fun in space guys

Maeglin

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
toffe game, zeker tof :D
kwil alleen Lt. Commander worden zodat ik een nieuwe schip kan krijgen dammit duurt wel lang, kheb al mijn eerste groene item, maar die ga ik pas equipen op mijn nieuwe schip.

Iemand al gedacht om een guild samen te stellen?
9lives only voor het moment en dan uitbreiden?
Lijkt geen slecht idee

je kunt gerust u groen item al gebruiken, je kan die dingen van schip tot schip slepen! in shipyard kan je al u schepen accessen en dingen versteken.
tes maar dat je het weet ;)
het zelfde geld voor u Officers als je een groen item aan 1 van u officers bind kan je die gebruiken voor elke ander officer dat je hebt ook zelfs voor u eigen.

Phil zei:
Ben met zowat alles mee tegenwoordig, qua skills enzo. Het enige waar ik nog niet uit ben. Kunt ge bvb Emergency Power to shields III aan uw engineering BO leren in z'n T1 skills? Of zijn lvl I skills altijd TI, lvl II altijd T2 etc?

ja TI skill blijft TI skill en of vervangt een ander zijn TI skill enz...

yavik zei:
Sorry guys, maar ik ben ermee gestopt ik vind mijn draai niet, tis niet dat het een slecht spel is, maar niet helemaal mijn ding dus ben ik even terug naar EQ2 of EVE in afwachting dat starwars online uitkomt. Have fun in space guys

StarWars the old republic gaan ik zeker ook wel eens testen, maar moet zeer goed zijn nu want vind STO vangen en als er ook maar iets aan SW niet in mijn smaak valt denk ik niet dat ik gaan stoppen met STO, mja SW is komt maar uit ergens in 2011 eh

marcel

Legacy Member
zo geweldig vind ik STO niet, ze
het is niet slecht, maar er is nog ruimte voor verbetering

SHIGSY

Legacy Member
Vervelende bug... Als ik groundcombat doe, blijft dit uit mijn wapen komen. Kan verdorie combat doen met eigen strobolichten. Dat flitst dus alle kanten uit.

forums

forums

Phil

Legacy Member
marcel zei:
zo geweldig vind ik STO niet, ze
het is niet slecht, maar er is nog ruimte voor verbetering

Idd, STO is verrevan een geweldig spel. Nog erg veel ruimte voor verbetering. Maar het is desalwelteplus een erg leuk tussendoortje. Een grote verandering tov WoW bvb. En het is een spacesim die niet zo onverbiddelijk is als EVE. Heb EVE een tijdje gespeeld, en dat was me net iets te hardcore naar m'n goesting. STO is veel aangenamer, ook veel simpeler, maar dat trekt me er net in aan.

Kga toch nog zeker tot Admiral verder spelen, maar daarna zien we nog wel. Weinig reden om het nog eens opnieuw te doen met een andere specialisatie/schip enzo. Verschil is niet groot genoeg.
Maar goed, ga ik nog wel ff met bezig zijn, ben erg traag aan het spelen. (Voor de 1ste keer in m'n leven in een MMO. In WoW bvb rushte ik asap door content en heb ik geen 2 quest-teksten gelezen. Generic fantasy quests ftl. Voor 1 of andere reden vind ik de STO quest-teksten dan weer wel leuk. Vooral de main-story quest-teksten.)

SHIGSY

Legacy Member
Ik moet toch toegeven dat ik iets meer fun heb als science officer. En als je blijft proberen om altijd met 5 in een team te zitten, is de ervaring toch compleet anders. Meer SP-punten omdat enemies in moeilijker vorm komen. Heb er nu echt wel spijt van dat ik met mijn cruiser veel te veel solo gedaan heb.

Phil zei:
Maar goed, ga ik nog wel ff met bezig zijn, ben erg traag aan het spelen. (Voor de 1ste keer in m'n leven in een MMO. In WoW bvb rushte ik asap door content en heb ik geen 2 quest-teksten gelezen. Generic fantasy quests ftl. Voor 1 of andere reden vind ik de STO quest-teksten dan weer wel leuk. Vooral de main-story quest-teksten.)

Aye, lang geleden dat ik quest teksten nog eens zo goed gelezen heb. LotrO was de laatste keer dat alles ruim de leesaandacht kreeg. Ook door alle verwijzingen naar Star Trek-afleveringen, kleine details.

Spooner

Legacy Member
Ook de eerste keer dak de questen lees ^^ Ben ondertussen captain geworden :) Dus ben bijna aan het einde toe, hopelijk staat er dan wat op me te wachten xD

Zit ook in een plezante fleet, wat het ook allemaal net iets plezanter maakt ;)

marcel

Legacy Member
man, moest er een manier zijn om op voorhand te weten of een missie een away-team deel heeft, ik zou ze skippen. zo ambetant, die ground-missies, en die "scan-missies" zijn compleet overbodig als ge met human players zijt.

zwaar contrast met space-missies, daar mogen ze er véél meer van geven :evil:

Phil

Legacy Member
Kvind de planet missions nog wel meevallen. Niet zo leuk als spacemissies, maar ook niet verschrikkelijk slecht imo.

Misterblort

Legacy Member
kben der ook mee gestopt, kvindet echt geen goed spel :/ alleja er zit potentieel in, maar ze hadden er beter nog een jaarke langer aan gewerkt..

Darius Craven

Legacy Member
Vandaag nog CE zien staan in de MM... Had er bijna ene gekocht maar gezien ik de DDE al heb :D

Vind de game nog altijd super, maar speel het meer in korte sessies. Is daar ideaal voor. Andere MMORPG's voelden bij mij altijd aan als een timesink, deze kan ik spelen tussen andere releases door.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan