Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elementika zei:Moet je betalen voor dit spel iedere maand? Zo niet dan ga ik hem bestellen volgende week
SHIGSY zei:We hebben een 9lives-fleet lopen. Schrijf je naam eens op en we gooien een invite naar je toe.
SHIGSY zei:We hebben een 9lives-fleet lopen. Schrijf je naam eens op en we gooien een invite naar je toe.
RazorBlade0075 zei:Gentei@Gentei
marcel zei:Noot@Jmarcel
RazorBlade0075 zei:toffe game, zeker tof
kwil alleen Lt. Commander worden zodat ik een nieuwe schip kan krijgen dammit duurt wel lang, kheb al mijn eerste groene item, maar die ga ik pas equipen op mijn nieuwe schip.
Iemand al gedacht om een guild samen te stellen?
9lives only voor het moment en dan uitbreiden?
Lijkt geen slecht idee

Phil zei:Ben met zowat alles mee tegenwoordig, qua skills enzo. Het enige waar ik nog niet uit ben. Kunt ge bvb Emergency Power to shields III aan uw engineering BO leren in z'n T1 skills? Of zijn lvl I skills altijd TI, lvl II altijd T2 etc?
yavik zei:Sorry guys, maar ik ben ermee gestopt ik vind mijn draai niet, tis niet dat het een slecht spel is, maar niet helemaal mijn ding dus ben ik even terug naar EQ2 of EVE in afwachting dat starwars online uitkomt. Have fun in space guys
marcel zei:zo geweldig vind ik STO niet, ze
het is niet slecht, maar er is nog ruimte voor verbetering
Phil zei:Maar goed, ga ik nog wel ff met bezig zijn, ben erg traag aan het spelen. (Voor de 1ste keer in m'n leven in een MMO. In WoW bvb rushte ik asap door content en heb ik geen 2 quest-teksten gelezen. Generic fantasy quests ftl. Voor 1 of andere reden vind ik de STO quest-teksten dan weer wel leuk. Vooral de main-story quest-teksten.)

