Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
20100217.jpg

Spooner

Legacy Member
Ge kunt me 5 in zo een instance , maar dan hebt ge nog encounters, fleet actions, enz ... en daar kunt ge me een pak meer in (exact aantal weetek ni)

Sorasan

Legacy Member
Buddy Keys Now Available


Have a friend interested in Star Trek Online? Maybe he or she saw you vanquishing a Borg cube and was interested in more? Now, with the Star Trek Online Buddy Key, you can invite them along on your adventures, unrestricted, for five whole days.

Here's how it works:

Visit the Star Trek Online Buddy Key claim center to claim your key.
Click "Claim My Buddy Key."
You'll be redirected to your account page. In the upper-right corner, you'll see a section labeled "Unused Keys." Your Buddy Key will appear there!
Send your friend the Buddy Key, as well as a link to the Star Trek Online key registration page. (To claim the Key, your friend will need to create a Cryptic account if he or she hasn't yet.)
Your friend is ready to enjoy Star Trek Online. He or she can download the client at our download page.
After five days, your buddy will need to purchase a retail copy of Star Trek Online (and apply a retail key to his or her account) to continue playing.

Thanks again for your continued support, and we can't wait to see you and your buddy in game!

- The Star Trek Online Team

Sorasan

Legacy Member
L0k1- zei:
Leuk, net ontdekt dat ik lifetime access gekregen heb van Cryptic, ik moet sneller mijn mails uitkuisen precies :p

daar heb je toch 200 euro voor moeten betalen?

Arades

Legacy Member
Heb net de game geïnstalleerd en wou het opstarten en krijg een foutmelding: Oops, your Cryptic Application has crashed. Nog iemand hiermee te maken? :s

SHIGSY

Legacy Member
Phille023 zei:
Heb net de game geïnstalleerd en wou het opstarten en krijg een foutmelding: Oops, your Cryptic Application has crashed. Nog iemand hiermee te maken? :s

Server Maintenance op de moment. Nog een dik half uur.

Edit: Als het een invloed zou hebben.
Edit: Server up!

Gentei

Legacy Member
Sorasan zei:
daar heb je toch 200 euro voor moeten betalen?

Ik denk niet dat hij ervoor heeft moeten betalen lol...

Hoe is deze game nu, leuk om te spelen? ook voor een star trek fan?
is er veel diversiteit in-game verschillende armors, wapens voor u chr en schip?

Sorasan

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Ik denk niet dat hij ervoor heeft moeten betalen lol...

Hoe is deze game nu, leuk om te spelen? ook voor een star trek fan?
is er veel diversiteit in-game verschillende armors, wapens voor u chr en schip?

tis leuk om te spelen, voor star trek fans zeker aan te raden omdat er tijdens quests vaak dingen terug gehaald worden uit de series en films.
Diversiteit zou ik nu niet echt verwachten... Ge kunt uw char en schip wel goed bouwen hoe ge het zelf wilt, en op dat vlak zit er veel verschil in. Maar qua wapens en armor ben ik op het moment nog niet verschil tegengekomen.... ge hebt wel veel verschillende soorten enzo, maar ze lijken qua looks redelijk hard op elkaar.
Maar persoonlijk vind ik niet dat het stoort.
De missies zijn wel redelijk hetzelfde/eentonig al een geluk dat de locaties een beetje variatie bieden :)

marcel

Legacy Member
ik vind voorlopig toch niet veel herkenbaars terug
ja, in de load-screens, maar voor de rest?

Phil

Legacy Member
marcel zei:
ik vind voorlopig toch niet veel herkenbaars terug
ja, in de load-screens, maar voor de rest?

Best ook uw quest teksten lezen dan. Die staan stampvol obscure en duidelijke verwijzingen.

1 van de leukste quests die ik tot nu toe heb gespeeld, is Kirk en de Enterprise gaan helpen in het verleden. Grotere verwijzingen dan dat kunt ge toch niet echt krijgen imo...

RBMK

Legacy Member
Phil zei:
Best ook uw quest teksten lezen dan. Die staan stampvol obscure en duidelijke verwijzingen.

1 van de leukste quests die ik tot nu toe heb gespeeld, is Kirk en de Enterprise gaan helpen in het verleden. Grotere verwijzingen dan dat kunt ge toch niet echt krijgen imo...

Ja, die was echt zalig en ik ben nu niet echt een Star Trek Fan. Pas op, ik heb heel wat afleveringen gezien vroeger en de reeks beviel mij wel maar op nu te zeggen dat ik een die hard fan ben, nee. Ik heb bij die missie meteen enkele screenshots genomen in close up zodat je ook nog eens duidelijk het schip zag met de naam, enz... :D

Je kan heel wat customizen aan je karakter, BO's en schip. Armor gelijkt vrij sterk op mekaar met het enige verschil dat sommige iets meer blinken dan de andere en de kleuren die veranderen. Wapens zien er wel verschillend uit met uitzondering dezelfde wapens in een reeks maar van een ander Mark type. Maar ik stoor mij daar ook niet echt aan.

Voor de rest vind ik de missies zelf vrij cool en leuk om te spelen en game heeft net voldoende afwisseling door het gebruik van away missies en spacecombat. :)

En inderdaad, ik heb al heel wat missies achter de rug en ik ben nog geen enkele locatie tegen gekomen die dezelfde is als een vorige. Steeds allemaal zien planeten er volledig anders uit evenals de gebouwen en interieurs.

nite

Legacy Member
Phil zei:
Best ook uw quest teksten lezen dan. Die staan stampvol obscure en duidelijke verwijzingen.

1 van de leukste quests die ik tot nu toe heb gespeeld, is Kirk en de Enterprise gaan helpen in het verleden. Grotere verwijzingen dan dat kunt ge toch niet echt krijgen imo...

Ben net bezig aan die missie en die is inderdaad de beste missie die ik tot nu toe tegenkwam. Eindelijk eens een deftige star trek verhaallijn. Spijtig dat niet alle missies zo zijn. Ook een verwijzing naar voyager in die missie. De Kuva'mah (of zoiets), een duidelijke referentie naar één of andere belanna torres aflevering in voyager.

Ooh en ook een crystaline entity missie.

Gentei

Legacy Member
allé kheb het gekocht ben is benieuwd...install is wel rete traag...

CosMiced

Legacy Member
voor de mensen : in lochcristie (ergens aan gent :P ) in de mediamark zijn nog VEEL Collector editions van starTREK xD ROFL :D

RBMK

Legacy Member
CosMiced zei:
voor de mensen : in lochcristie (ergens aan gent :P ) in de mediamark zijn nog VEEL Collector editions van starcraft :D

StarCraft??? Nummer één of twee? Als het nummer twee is ben ik al onderweg. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan