Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L0k1- zei:Leuk, net ontdekt dat ik lifetime access gekregen heb van Cryptic, ik moet sneller mijn mails uitkuisen precies![]()
duck zei:Zucht nog altijd geen respec optie =(

Phille023 zei:Heb net de game geïnstalleerd en wou het opstarten en krijg een foutmelding: Oops, your Cryptic Application has crashed. Nog iemand hiermee te maken?![]()
Sorasan zei:daar heb je toch 200 euro voor moeten betalen?
RazorBlade0075 zei:Ik denk niet dat hij ervoor heeft moeten betalen lol...
Hoe is deze game nu, leuk om te spelen? ook voor een star trek fan?
is er veel diversiteit in-game verschillende armors, wapens voor u chr en schip?

marcel zei:ik vind voorlopig toch niet veel herkenbaars terug
ja, in de load-screens, maar voor de rest?
Phil zei:Best ook uw quest teksten lezen dan. Die staan stampvol obscure en duidelijke verwijzingen.
1 van de leukste quests die ik tot nu toe heb gespeeld, is Kirk en de Enterprise gaan helpen in het verleden. Grotere verwijzingen dan dat kunt ge toch niet echt krijgen imo...

Phil zei:Best ook uw quest teksten lezen dan. Die staan stampvol obscure en duidelijke verwijzingen.
1 van de leukste quests die ik tot nu toe heb gespeeld, is Kirk en de Enterprise gaan helpen in het verleden. Grotere verwijzingen dan dat kunt ge toch niet echt krijgen imo...
CosMiced zei:voor de mensen : in lochcristie (ergens aan gent) in de mediamark zijn nog VEEL Collector editions van starcraft
![]()
