Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Indeed, kzou ook graag eerst eens testen voor ik besluit om te kopen. :p
Ik heb mijn lesje wel al geleerd met mmo's bij release kopen :sop: :p

Darius Craven

Legacy Member
Wat een irritante bug... Op mijn hotbar werkt de 1 knop niet meer, en mn action-bar zit constant in de war. Eerste echt probleem dat ik tegen kom dat me ergert :)

Sorasan

Legacy Member
Is er eigenlijk een mogelijkheid om uw skills te resetten? ben nu maar wat aant experimenteren en aan het doen, geen idee of ik juist bezig ben :)

Arades

Legacy Member
Ik ben er vandaag ook warm voor gemaakt maar ik ben een echte noob op gebied van mmorpg. Is het moeilijk je weg erin te vinden? Die skill enzo daar ken ik geen hol van. Is er ergens, liefst in het nl, een website of starterguide voor deze game?

Maeglin

Legacy Member
is er eigenlijk een "loot / drop" systeem in STO of moet je alles krijgen van uit missions/quests ?

SHIGSY

Legacy Member
Maeglin zei:
is er eigenlijk een "loot / drop" systeem in STO of moet je alles krijgen van uit missions/quests ?

Yeah, drops krijg je normaal gezien ook genoeg van gewone kills, zowel in space als ground. Need/Greed-systeem is er ook.

marcel

Legacy Member
bijlangrijkste minpunt tot nu toe vind ik dat alles graphics opties volledig moet af zetten om in het Sol Systeem binnen te geraken :s

voor de rest is het voorlopig nog geen slecht spel

omglolwtfkthx

Legacy Member
is er geen trial die je kan downloaden om eens te proberen ofzo?

tb-303

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
is er geen trial die je kan downloaden om eens te proberen ofzo?

Trails komen wanneer spel MINDER goed begint te draaien, als de servers beetje leeg beginnen lopen,en NOOIT de eerste GRATIS maand ;)

Nu hebben ze nog hopen shit als er veel volk ineens online zit dus verwacht dan geen gratis trails ;)

Bij champions online kwamen de eerste trails na maandje of 3, en verwacht bij dit hetzelfde, dus nog effe geduld.
(Merk nu al dat bij ons in de zaak er de laastte 5 dagen geen enkel exemplaar meer verkocht is, dus zal geen twee maand meer duren)

Sorasan

Legacy Member
ik heb wel VIP kaarten maar ik wacht er ff mee op maten die mss willen spelen. Ge kunt aan andere vragen die een SE hebben.

iemand van de 9lives fleet die me kan inviten?
sora@sorasan
blijft een super spel. En alles is tot nu toe haalbaar. Vervelend voor de meer hardcore spelers denk ik, maar mensen met weinig tijd en die gewoon willen spelen + amuseren zonder de hele tijd te sterven/wachten op death penalty is dit een ideale game :)

Maeglin

Legacy Member
marcel zei:
bijlangrijkste minpunt tot nu toe vind ik dat alles graphics opties volledig moet af zetten om in het Sol Systeem binnen te geraken :s

voor de rest is het voorlopig nog geen slecht spel

geen last me, full graphics "kaart word wel heet moet ik zeggen :p 80°" maar geen lag of problemen, ook niet in sol system.

Sorasan zei:
ik heb wel VIP kaarten maar ik wacht er ff mee op maten die mss willen spelen. Ge kunt aan andere vragen die een SE hebben.

iemand van de 9lives fleet die me kan inviten?
sora@sorasan
blijft een super spel. En alles is tot nu toe haalbaar. Vervelend voor de meer hardcore spelers denk ik, maar mensen met weinig tijd en die gewoon willen spelen + amuseren zonder de hele tijd te sterven/wachten op death penalty is dit een ideale game :)

ehm een fleet wat heeft dat als voordeel of nadeel of wat kan je meer of minder ^^ en moest ik nu direct weten waar ik die "naam@naam" vind zou ik zeggen invite me ook :p ma gaan nu weer eens spelen "dag twee" heb wat unfinished things to do ;)

Sorasan

Legacy Member
Maeglin zei:
geen last me, full graphics "kaart word wel heet moet ik zeggen :p 80°" maar geen lag of problemen, ook niet in sol system.



ehm een fleet wat heeft dat als voordeel of nadeel of wat kan je meer of minder ^^ en moest ik nu direct weten waar ik die "naam@naam" vind zou ik zeggen invite me ook :p ma gaan nu weer eens spelen "dag twee" heb wat unfinished things to do ;)

een fleet is zoiets als een guild. Voor en/of nadelen weet ik niet aangezien ik nog niet in een fleet heb gezeten :p

naam@naam is nodig om u te kunnen inviten. (als ge bv chat ziet ge uzelf met blabla@blabla)

Gentei

Legacy Member
hmm, heb gelezen dat dit een beetje zoals GW is? blijkbaar veel instanced een paar gebieden zie je andere mensen waar je kan verzamelen enzo maar blijkbaar veel instanced kan dat?

Sorasan

Legacy Member
Jep, alles is instanced. Of toch veel :p
en als ge geen spelers mee in uw instance hebt wordt dat vervangen met npc's (op planeten toch) en in de ruimte ga je naar een open instance en zit je meestal wel bij andere :)

L0k1-

Legacy Member
Leuk, net ontdekt dat ik lifetime access gekregen heb van Cryptic, ik moet sneller mijn mails uitkuisen precies :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan