Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maeglin zei:is er eigenlijk een "loot / drop" systeem in STO of moet je alles krijgen van uit missions/quests ?
Ik ben er vandaag ook warm voor gemaakt maar ik ben een echte noob op gebied van mmorpg. Is het moeilijk je weg erin te vinden? Die skill enzo daar ken ik geen hol van. Is er ergens, liefst in het nl, een website of starterguide voor deze game?
omglolwtfkthx zei:is er geen trial die je kan downloaden om eens te proberen ofzo?



marcel zei:bijlangrijkste minpunt tot nu toe vind ik dat alles graphics opties volledig moet af zetten om in het Sol Systeem binnen te geraken
voor de rest is het voorlopig nog geen slecht spel
80°" maar geen lag of problemen, ook niet in sol system.Sorasan zei:ik heb wel VIP kaarten maar ik wacht er ff mee op maten die mss willen spelen. Ge kunt aan andere vragen die een SE hebben.
iemand van de 9lives fleet die me kan inviten?
sora@sorasan
blijft een super spel. En alles is tot nu toe haalbaar. Vervelend voor de meer hardcore spelers denk ik, maar mensen met weinig tijd en die gewoon willen spelen + amuseren zonder de hele tijd te sterven/wachten op death penalty is dit een ideale game![]()
ma gaan nu weer eens spelen "dag twee" heb wat unfinished things to do 
Maeglin zei:geen last me, full graphics "kaart word wel heet moet ik zeggen80°" maar geen lag of problemen, ook niet in sol system.
ehm een fleet wat heeft dat als voordeel of nadeel of wat kan je meer of minder ^^ en moest ik nu direct weten waar ik die "naam@naam" vind zou ik zeggen invite me ookma gaan nu weer eens spelen "dag twee" heb wat unfinished things to do
![]()
