Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lothymos

Legacy Member
Ik ga het 1 deze dagen gaan halen, maar kan er iemand zo vriendelijk zijn om eens ingame screeny's te posten zodat ik al een beetje weet waaraan ik me mag verwachten?

nite

Legacy Member
Lothymos zei:
Ik ga het 1 deze dagen gaan halen, maar kan er iemand zo vriendelijk zijn om eens ingame screeny's te posten zodat ik al een beetje weet waaraan ik me mag verwachten?

zoek is op youtube, star trek online gameplay ofzo. Dan ziede het direct.

Misterblort

Legacy Member
Lothymos zei:
Ik ga het 1 deze dagen gaan halen, maar kan er iemand zo vriendelijk zijn om eens ingame screeny's te posten zodat ik al een beetje weet waaraan ik me mag verwachten?

kga mss nen hoop geflame over mij krijgen ma kom..

ik denk daje beter nog ff wacht want.. het spel is op zijn minst nogal onstabiel te noemen. dus beter ff wachten tot ze hun servers en shit ewa geoptimaliseerd hebben.. anders moogde u toch aan redelijk veel downtime verwachten en voor een spel daje maandelijks moet betalen is da ni echt leuk..

SHIGSY

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
kga mss nen hoop geflame over mij krijgen ma kom..

ik denk daje beter nog ff wacht want.. het spel is op zijn minst nogal onstabiel te noemen. dus beter ff wachten tot ze hun servers en shit ewa geoptimaliseerd hebben.. anders moogde u toch aan redelijk veel downtime verwachten en voor een spel daje maandelijks moet betalen is da ni echt leuk..

Lijkt me niet echt een reden om de aankoop van het spel met maanden te gaan uitstellen. Er is wat downtime geweest maar gaan we dat nu ook niet overdrijven he?

marcel

Legacy Member
ik heb het net gekocht. paar vraagjes:

- moet ik al meteen een gamecard ingeven om te kunnen spelen? want dan heb ik een probleem...
- welke klasse moet ik nemen als ik ooit met een Voyager-achtig schip wil vliegen?

Darius Craven

Legacy Member
marcel zei:
ik heb het net gekocht. paar vraagjes:

- moet ik al meteen een gamecard ingeven om te kunnen spelen? want dan heb ik een probleem...
- welke klasse moet ik nemen als ik ooit met een Voyager-achtig schip wil vliegen?

Het Voyager schip is Intrepid Class en zit in de Science klasse als ik me niet vergis... Je gamecard vraag zou ik niet weten (heb zelf lifetime)

Spooner

Legacy Member
Ik geloof dat iemand al eerder zei dat je via paypal kon gaan om die gratis maand te krijgen , een paar paginas terug.

En qua downtime valt het zeker goed mee. Ze zijn echt wel hard bezig met alles in orde te krijgen , en na elke downtime is er altijd wel wat verbeterd.

marcel

Legacy Member
hm, ik heb nu juist online een gamecard gekocht. ach ja, ik kan meteen testen tot ergens in mei nu.

Sorasan

Legacy Member
Nog een special edition in hasselt (de laatste) kunnen kopen. Degene die ik heb besteld maar afgebelt...

is echt wel een mooie doos met een praktische manual/artbook/cd doosje

patching... 1gb zal nog ff duren denk ik

Gentei

Legacy Member
Ik heb de game vandaag zien liggen in Fnac....

Hoe speel je dit nu juist?
Is dat via ruimteschepen zoals EVE online of kunde ook gewoon uw eigen chr maken en spelen zoals een RPG??
Ben effe confused toen ik dat zag vandaag....

Was wel vroeger een die hard Star trek fan lol....

Sorasan

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Ik heb de game vandaag zien liggen in Fnac....

Hoe speel je dit nu juist?
Is dat via ruimteschepen zoals EVE online of kunde ook gewoon uw eigen chr maken en spelen zoals een RPG??
Ben effe confused toen ik dat zag vandaag....

Was wel vroeger een die hard Star trek fan lol....

zowel in de ruimte zoals EVE als op de grond zoals de meeste rpg's.
Ge kunt zowel uw schip als uw manneke helemaal personaliseren.
Het ziet er heel leuk uit maar ook wel ingewikkeld, zeker met die skills verdelen...
Liep ook een beetje verloren in de starbase... maar dat zal wel wennen zeker :)

Gentei

Legacy Member
Sorasan zei:
zowel in de ruimte zoals EVE als op de grond zoals de meeste rpg's.
Ge kunt zowel uw schip als uw manneke helemaal personaliseren.
Het ziet er heel leuk uit maar ook wel ingewikkeld, zeker met die skills verdelen...
Liep ook een beetje verloren in de starbase... maar dat zal wel wennen zeker :)

hmm, klinkt wel intressant...

Nostradamus2000

Legacy Member
snif snif, al een week nemeer kunne spelen :'(, ofwel server down en nu me pc probs, hopelijk kan ik woensdag terug spelen :s

Darius Craven

Legacy Member
Hier een gebrek aan tijd, ben nog maar pas Lt. Commander en mn schip heeft nog niet zoveel battles gezien :(

Spooner

Legacy Member
Ben nu Commander 3. Speel rustig op men gemak en vindt het zo wel plezant. Je hebt er veel die gewoon hebben gerushed en die nu (nog) niets te doen hebben op highlevel.

Phil

Legacy Member
Als op uw map bepaalde planeten een wit bolletje ipv een leeg wit cirkeltje hebben, wilt dat dan zeggen dat ge daar nog een missie hebt? Of heeft dat niet echt een betekenis?

SHIGSY

Legacy Member
Spooner zei:
Ben nu Commander 3. Speel rustig op men gemak en vindt het zo wel plezant. Je hebt er veel die gewoon hebben gerushed en die nu (nog) niets te doen hebben op highlevel.

Moet toch wel een kanttekening bij maken dat het spel het je ook niet echt moeilijk maakt. Nog altijd in mijn verlof maar ben er zelf wel van verschoten hoe snel je aan "endgame" zit in STO. Denk dat het na een goede week al binnen was met toch alle missies gedaan te hebben en ondertussen nog Mass Effect 2 afgewerkt te hebben. In al die jaren MMO nog nooit zo rap aan endgame gezeten. Maar het blijft wel plezant, dat is een feit.

Phil zei:
Als op uw map bepaalde planeten een wit bolletje ipv een leeg wit cirkeltje hebben, wilt dat dan zeggen dat ge daar nog een missie hebt? Of heeft dat niet echt een betekenis?

Had dat een tijd geleden op STO-forum gevraagd. Zou dit moeten zijn:

rob593 zei:
This, From what I could tell, the colour denotes either open instance or closed instance, I think if I recall correctly black ones are open instance (automatically join a team) and white ones are closed (can be done alone)

Maeglin

Legacy Member
mm na een paar vids te zien op youtube, heb ik toch wel zin om deze game te testen MAAR heb een paar vraagjes die ik niet direct vind op het net of niet goed weet hoe ik er best naar zoek! en wat tijd gebrek atm om er goed naar te zoeken. ma bon hier komen ze.

- Zijn er trial keys beschikbaar om dit spel te testen of moet ik direct kopen?
- als je dood gaat in het spel (space zowel als planet side) wat zijn de gevolgen?

ik heb niet alles gelezen wat in deze thread staat "i'm to lazy sorry" dus als deze vragen er ergens in staan..., sorry voor het ongemak ^^

nite

Legacy Member
Maeglin zei:
mm na een paar vids te zien op youtube, heb ik toch wel zin om deze game te testen MAAR heb een paar vraagjes die ik niet direct vind op het net of niet goed weet hoe ik er best naar zoek! en wat tijd gebrek atm om er goed naar te zoeken. ma bon hier komen ze.

- Zijn er trial keys beschikbaar om dit spel te testen of moet ik direct kopen?
- als je dood gaat in het spel (space zowel als planet side) wat zijn de gevolgen?

ik heb niet alles gelezen wat in deze thread staat "i'm to lazy sorry" dus als deze vragen er ergens in staan..., sorry voor het ongemak ^^

Als je doodgaat wordt je terug levend op een spawnpoint. Vijanden die niet dood waren, maar slechts gewond healen terug. Dode vijanden blijven wel dood. Het is dus geen erge straf. Je vliegt gewoon terug naar waar de actie is en doet gewoon verder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan