Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lothymos zei:Ik ga het 1 deze dagen gaan halen, maar kan er iemand zo vriendelijk zijn om eens ingame screeny's te posten zodat ik al een beetje weet waaraan ik me mag verwachten?
Lothymos zei:Ik ga het 1 deze dagen gaan halen, maar kan er iemand zo vriendelijk zijn om eens ingame screeny's te posten zodat ik al een beetje weet waaraan ik me mag verwachten?
IsmokeALOT zei:kga mss nen hoop geflame over mij krijgen ma kom..
ik denk daje beter nog ff wacht want.. het spel is op zijn minst nogal onstabiel te noemen. dus beter ff wachten tot ze hun servers en shit ewa geoptimaliseerd hebben.. anders moogde u toch aan redelijk veel downtime verwachten en voor een spel daje maandelijks moet betalen is da ni echt leuk..
marcel zei:ik heb het net gekocht. paar vraagjes:
- moet ik al meteen een gamecard ingeven om te kunnen spelen? want dan heb ik een probleem...
- welke klasse moet ik nemen als ik ooit met een Voyager-achtig schip wil vliegen?
RazorBlade0075 zei:Ik heb de game vandaag zien liggen in Fnac....
Hoe speel je dit nu juist?
Is dat via ruimteschepen zoals EVE online of kunde ook gewoon uw eigen chr maken en spelen zoals een RPG??
Ben effe confused toen ik dat zag vandaag....
Was wel vroeger een die hard Star trek fan lol....

Sorasan zei:zowel in de ruimte zoals EVE als op de grond zoals de meeste rpg's.
Ge kunt zowel uw schip als uw manneke helemaal personaliseren.
Het ziet er heel leuk uit maar ook wel ingewikkeld, zeker met die skills verdelen...
Liep ook een beetje verloren in de starbase... maar dat zal wel wennen zeker![]()
Spooner zei:Ben nu Commander 3. Speel rustig op men gemak en vindt het zo wel plezant. Je hebt er veel die gewoon hebben gerushed en die nu (nog) niets te doen hebben op highlevel.
Phil zei:Als op uw map bepaalde planeten een wit bolletje ipv een leeg wit cirkeltje hebben, wilt dat dan zeggen dat ge daar nog een missie hebt? Of heeft dat niet echt een betekenis?
rob593 zei:This, From what I could tell, the colour denotes either open instance or closed instance, I think if I recall correctly black ones are open instance (automatically join a team) and white ones are closed (can be done alone)
Maeglin zei:mm na een paar vids te zien op youtube, heb ik toch wel zin om deze game te testen MAAR heb een paar vraagjes die ik niet direct vind op het net of niet goed weet hoe ik er best naar zoek! en wat tijd gebrek atm om er goed naar te zoeken. ma bon hier komen ze.
- Zijn er trial keys beschikbaar om dit spel te testen of moet ik direct kopen?
- als je dood gaat in het spel (space zowel als planet side) wat zijn de gevolgen?
ik heb niet alles gelezen wat in deze thread staat "i'm to lazy sorry" dus als deze vragen er ergens in staan..., sorry voor het ongemak ^^