Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sorasan

Legacy Member
Aynix zei:
Ook nog steeds m'n CE niet ontvangen van play.com

FFFFFFFFFUUUUUUUUU

in de game mania hadden ze het, maar alles al besteld
ik ga terug naar boek&soft
"nop we weten van niks, ook niet hoelang het kan duren"
worden die dingen niet gelijkmatig verdeeld?

Quazythian

Legacy Member
Ik heb mijn CE vandaag ontvangen van 12game.com dus blijkbaar heb ik geluk.:)

Sorasan

Legacy Member
als ik naar de online factions kijk zie ik nog ferrengi en romulans
gaan die ook ooit speelbaar worden dan?

SHIGSY

Legacy Member
Sorasan zei:
als ik naar de online factions kijk zie ik nog ferrengi en romulans
gaan die ook ooit speelbaar worden dan?

Ik hoop van wel. Ze hebben enorm veel mogelijkheden voor de toekomst.

RBMK

Legacy Member
Sorasan zei:
als ik naar de online factions kijk zie ik nog ferrengi en romulans
gaan die ook ooit speelbaar worden dan?

Ferengi is speelbaar maar moet worden aangekocht via de Cryptic Store voor 80CP's. Daarna kan je een Ferengi karakter aanmaken. :)

Btw. Die crashes beginnen op mijn zenuwen te werken. Ik ammuseer mij echt waar iedere dag meer en meer met deze game maar ik wil nu eindelijk eens van die crashes af zijn.

Niet dat het zoveel gebeurt maar als het gebeurt is het op het meest erbarmelijke moment die men maar kan kiezen.

Daarnet ging ik volledig op in een intense veldslag in een Deep Space Encounter met een voltallige groep en zo'n 25/30 vijandelijke schepen. Ik was net een vlaggenschip aan het binnen trekken met mijn TB, zijn schild aan het wegkapen met Tachyon Beam en Photon Torpedo's in zijn gat aan het pompen toen de client het voor bekeken hield. :tongue: :s :cry:

Edit: En mannen (vrouwen geen idee of die er tussen zitten :p ), nog een beetje geduld. Ik ga dit weekend mijn eerste financiële bijdrage leveren voor onze fleetbank. Ik wil gewoon eerst nog een dagje sparen. :D

Sorasan

Legacy Member
Pff nog altijd geen editie aanwezig...
eens ik ga kunnen spelen is iedereen het al beu wss... :p

VictorVonDoom

Legacy Member
heb een spel zien liggen in de freerecord shop (normale editie)

Levi_lenaers

Legacy Member
Ik heb al een zeer bescheiden beijdrage geleverd voor de fleet.
wel is waar 1000 credits :D:p

Sorasan

Legacy Member
VictorVonDoom zei:
heb een spel zien liggen in de freerecord shop (normale editie)

Ja kweet, heb ook al normale edities zien liggen. Maar heb 3 weken geleden die CE besteld, altijd maar van "ja dan ligt het in de winkels" "ja vertraging dan" "ja dinsdag is het er ZEKER" "ja oke, ik weet eigenlijk niet wanneer het binnenkomt"

Maar het feit dat die CE's al in andere winkels liggen (game mania bv) doet me weinig goeds voorspellen :s

Sharp

Legacy Member
Zelf ook nog aan het wachten op de CE van play.com . Niet dat het mij echt stoort, ik was al Captain 9 toen de headstart maandag afliep. Het heeft het voordeel dat mijn 30 dagen gratis speeltijd later ingaan en ik dus langer kan afwegen of het de moeite is om eventueel mijn account te verlengen.

nite

Legacy Member
Sharp zei:
Zelf ook nog aan het wachten op de CE van play.com . Niet dat het mij echt stoort, ik was al Captain 9 toen de headstart maandag afliep. Het heeft het voordeel dat mijn 30 dagen gratis speeltijd later ingaan en ik dus langer kan afwegen of het de moeite is om eventueel mijn account te verlengen.

Is da een voordeel? Ge begint gewoon later aan u 30 dagen gratis speeltijd, maar ge krijgt toch geen extra informatie in de dagen da ge zit te wachten om te spelen. Iemand die direct begint te spelen kan na het verlopen van zijn gratis maand evengoed een weekje wachten met de subscription te verlegen.

Sharp

Legacy Member
nite zei:
Is da een voordeel? Ge begint gewoon later aan u 30 dagen gratis speeltijd, maar ge krijgt toch geen extra informatie in de dagen da ge zit te wachten om te spelen. Iemand die direct begint te spelen kan na het verlopen van zijn gratis maand evengoed een weekje wachten met de subscription te verlegen.

Ik lees op de officiele forums, dat veel mensen hun gratis 30 dagen speeltijd pas zullen opnemen binnen een paar maand, zodanig dat de devs de kans krijgen om het spel wat meer af te werken. Indien je direct begint te spelen en je gratis maand loopt af, moet je ervoor betalen, groot verschil.

duck

Legacy Member
Oh god tis waar, 13 euro per maand is zon massa bedrag dat je zeker een paar maand best wacht eer je begint te spelen.... waarom wacht je dan geen 2 jaar ofzo ben er zeker van dat dit game binne 2 jaar NOG beter zal zijn dan binnen een paar maand dus beter wachten om die gratis maand te gebruiken eh !!!

Sharp

Legacy Member
Bwa nee, als ik voor mezelf spreek, heb ik geen probleem met de prijs van mmo's. Speel al 10+ jaar mmo's dus daar zal het niet aan liggen. Maar bon, kan wel begrijpen dat sommige mensen liever wat wachten tot er meer content of bug fixes zijn om dan hun gratis tijd te gebruiken.

duck

Legacy Member
Sharp zei:
Bwa nee, als ik voor mezelf spreek, heb ik geen probleem met de prijs van mmo's. Speel al 10+ jaar mmo's dus daar zal het niet aan liggen. Maar bon, kan wel begrijpen dat sommige mensen liever wat wachten tot er meer content of bug fixes zijn om dan hun gratis tijd te gebruiken.

Das echt typish amerikaanse ingesteldheid, tenzij het 100% perfect is dan memmen ze van zodra ze een dollar moeten neerpoten :s

RBMK

Legacy Member
Gregn zei:
Grec@Greccen

wilt iemand me inviten tot de guild? :)

Ik heb je ingame naam en account naam genoteerd. Zodra ik online ben en ik zie je online dan voeg ik je toe maar er zal mij zeker weer iemand voor zijn wat geen probleem is natuurlijk want dan hoor je vlugger bij de Fleet. :)

Trouwens, mijn Collector's is toegekomen!! Yihaaaa! :D

Ik kreeg wel eerst bijna een hartaanval want ik zag dat alles op het kartonnen/papieren omhulsel in het Duits was maar bij nader inzien is dit een fabrieksfout want de box zelf is volledig Engelstalig. :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan