Sorasan zei:
als ik naar de online factions kijk zie ik nog ferrengi en romulans
gaan die ook ooit speelbaar worden dan?
Ferengi is speelbaar maar moet worden aangekocht via de Cryptic Store voor 80CP's. Daarna kan je een Ferengi karakter aanmaken.
Btw. Die crashes beginnen op mijn zenuwen te werken. Ik ammuseer mij echt waar iedere dag meer en meer met deze game maar ik wil nu eindelijk eens van die crashes af zijn.
Niet dat het zoveel gebeurt maar als het gebeurt is het op het meest erbarmelijke moment die men maar kan kiezen.
Daarnet ging ik volledig op in een intense veldslag in een Deep Space Encounter met een voltallige groep en zo'n 25/30 vijandelijke schepen. Ik was net een vlaggenschip aan het binnen trekken met mijn TB, zijn schild aan het wegkapen met Tachyon Beam en Photon Torpedo's in zijn gat aan het pompen toen de client het voor bekeken hield.
Edit: En mannen (vrouwen geen idee of die er tussen zitten

), nog een beetje geduld. Ik ga dit weekend mijn eerste financiële bijdrage leveren voor onze fleetbank. Ik wil gewoon eerst nog een dagje sparen.
