Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Phil zei:Zijn die echt zo belangrijk als bvb talent-trees in wow? Of kunt ge u daar meer "foutjes" bij permitteren? En kunt ge die achteraf nog resetten ofzo?
sovereign001 zei:Kan iemand mij even helpen..
Heb juist de box gekocht met tshirt, vijf postcards, 30dagen timecard enz.
Heb het geinstalleerd, ik ga naar key activation.. Geef dus eerst de key vanachter het boekje in, en dan vraagt hij subscription(geeft vanboven weer, st online 30 days..) pay pal gedoe of met game timecard.. Klik hierop, en dan moet ik terug een code invoeren, dat is toch degene die ik heb op een gewoon papiertje(heb een code op boekje en eentje op een papiertje voor mijn uniform). Blijkbaar sta er nu op de site, problemen met billing support, please try again in ten minutes..
Spooner zei:Hmmm, het spel zegt altijd in het begin dat men graphics drivers outdated zijn. Maar ik heb de laatste nieuwe geinstalleerd. Iemand een ideetje aan wat dit nog kan liggen?
Spooner zei:Ik denk dat deze niet zo een groot effect hebben op het moment. Ik kan mij vergissen, maar ik merk in ieder geval geen al te grote veranderingen bij de eerste 2 tiers. Naarmate je leveled moet je wel steken in een bepaalde skill om bv; High Yield 3 te kunnen aanleren aan je Bridge officer.
Resets komen er later in.
Op het moment gewoon een beetje aan het aftasten tot er wat meer duidelijkheid over komt. En als dan de resets er zijn , ne keer eens goe alles bezien.
MinM zei:heb de gewone versie maar gaan halen watn die CE blijft tot uit tot vrijdag bij GM.
en zo lang wou ik nu ook weer niet wachten ...
lol sorrie maar dat ingeven van een key is een kutsysteem ben je verplicht in 1 keer een timecard ook te kopen of niet?

of visa waar ik principieel tegen ben .... ben dan juist terug van GM en daar vragen ze 24.99euro voor 10euro meer als STO u aanrekend. ga proberen via paypall te activeren maar als ik die niet geactiveerd krijg kank weer 3 dagen wachten voor dat men geld op men paypall sta. als een sjance dak diene deluxe da ni heb gepakt bij GM want dat had mij even 110euro gekost voor effe 60 dagen te spele 
MinM zei:pfff zijt ge nog verplicht om die fucking timecard te kopen ookof visa waar ik principieel tegen ben .... ben dan juist terug van GM en daar vragen ze 24.99euro voor 10euro meer als STO u aanrekend. ga proberen via paypall te activeren maar als ik die niet geactiveerd krijg kank weer 3 dagen wachten voor dat men geld op men paypall sta. als een sjance dak diene deluxe da ni heb gepakt bij GM want dat had mij even 110euro gekost voor effe 60 dagen te spele
edit: om die verplichte subscriptie te omzeilen kan je gewoon een paypall account ingeven zonder de nodige funds er op. maar zou dat wel doen juist naar saturn gebeld en daar kosten ze ook 20euro de time cards dus beter af dat je bij sto zelf koopt aangezien ze maar 14.99euro aanrekenen wat toch serieus minder is tegen over de retaillers
E mmo player zou da al moette wete eh 
Spooner zei:Wat is eigenlijk de naam van de fleet van 9 lives ?


We zien wel.
) Heb vanavond voor de verandering eens een klingon karakter aangemaakt en daar wat gespeeld... Moet zeggen die bird of prey (cloaking etc) speelt ook wel zalig hoor... Alleen mss jammer (wie weet komt het nog) dat de schepen die je gecloacked nadert hun schilden al op zijn... Zou pas leuk zijn mocht dat niet zijn en dat je zo iemand kan verassen...