Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spooner

Legacy Member
Phil zei:
Zijn die echt zo belangrijk als bvb talent-trees in wow? Of kunt ge u daar meer "foutjes" bij permitteren? En kunt ge die achteraf nog resetten ofzo?


Ik denk dat deze niet zo een groot effect hebben op het moment. Ik kan mij vergissen, maar ik merk in ieder geval geen al te grote veranderingen bij de eerste 2 tiers. Naarmate je leveled moet je wel steken in een bepaalde skill om bv; High Yield 3 te kunnen aanleren aan je Bridge officer.

Resets komen er later in.

Op het moment gewoon een beetje aan het aftasten tot er wat meer duidelijkheid over komt. En als dan de resets er zijn , ne keer eens goe alles bezien.

tb-303

Legacy Member
sovereign001 zei:
Kan iemand mij even helpen..

Heb juist de box gekocht met tshirt, vijf postcards, 30dagen timecard enz.

Heb het geinstalleerd, ik ga naar key activation.. Geef dus eerst de key vanachter het boekje in, en dan vraagt hij subscription(geeft vanboven weer, st online 30 days..) pay pal gedoe of met game timecard.. Klik hierop, en dan moet ik terug een code invoeren, dat is toch degene die ik heb op een gewoon papiertje(heb een code op boekje en eentje op een papiertje voor mijn uniform). Blijkbaar sta er nu op de site, problemen met billing support, please try again in ten minutes..

Neen, wat je opgeeft is niet correct, er staat NIET op je aangekochte doos dat daar een time card inzit, er staat dat je 30 dagen time inclusief hebt!! Zoals bij bijna elke mmo moet je een BETALING opgeven, ook al heb je 30 dagen time imclusief je spel.

De eerste code is de code van uw spel, de tweede code op u papiertje voor iets extras zoals je zelf aangeeft (uniform) maar de code waar ie achter vraagt bij je betaling is een PRE PAID CARD code voor uw maandelijkse betaling.

Die pre paid card zit NIET bij u spel maar moet je afzonderlijk kopen!
Ofwel CREDITCARD gebruiken.

Spooner

Legacy Member
Hmmm, het spel zegt altijd in het begin dat men graphics drivers outdated zijn. Maar ik heb de laatste nieuwe geinstalleerd. Iemand een ideetje aan wat dit nog kan liggen?

Sorasan

Legacy Member
Spooner zei:
Hmmm, het spel zegt altijd in het begin dat men graphics drivers outdated zijn. Maar ik heb de laatste nieuwe geinstalleerd. Iemand een ideetje aan wat dit nog kan liggen?

misschien uw specs geven dat we weten over welke kaart ge het hebt

Spooner

Legacy Member
Nevermind, laat het deze keer niet meer zien. Dus foutje van hun kant mss :)

SHIGSY

Legacy Member
Spooner zei:
Ik denk dat deze niet zo een groot effect hebben op het moment. Ik kan mij vergissen, maar ik merk in ieder geval geen al te grote veranderingen bij de eerste 2 tiers. Naarmate je leveled moet je wel steken in een bepaalde skill om bv; High Yield 3 te kunnen aanleren aan je Bridge officer.

Resets komen er later in.

Op het moment gewoon een beetje aan het aftasten tot er wat meer duidelijkheid over komt. En als dan de resets er zijn , ne keer eens goe alles bezien.

Zou de respec toch graag zo rap mogelijk willen hebben. Zit nu zelf aan 60700SP en met toch zeker 15000 zou ik al iets anders willen doen. Het probleem is dat je eigenlijk pas op T5 je totaalbeeld gaat begint te krijgen van hoe je je schip wilt hebben. Uiteraard weet je al heel wat op voorhand maar doordat je dan pas aan al je bruikbare BO-slots zit, heb je veel meer ruimte om te experimenten met BO-skills en dat heeft zijn effect op al de rest.

Ik zou toch de raad geven om op voorhand te plannen en zeker geen punten gebruiken als het niet moet. Ik pak mijn andere officer nu volledig anders aan. Het is pas tegen elke nieuwe rank dat je SP verplicht moet spenderen.

MinM

Legacy Member
heb de gewone versie maar gaan halen watn die CE blijft tot uit tot vrijdag bij GM.
en zo lang wou ik nu ook weer niet wachten ...


lol sorrie maar dat ingeven van een key is een kutsysteem ben je verplicht in 1 keer een timecard ook te kopen of niet?

Sorasan

Legacy Member
MinM zei:
heb de gewone versie maar gaan halen watn die CE blijft tot uit tot vrijdag bij GM.
en zo lang wou ik nu ook weer niet wachten ...


lol sorrie maar dat ingeven van een key is een kutsysteem ben je verplicht in 1 keer een timecard ook te kopen of niet?

was het ook aan het overwegen, maarja 3 daagjes wachten... moet lukken :p

VictorVonDoom

Legacy Member
of online via visa time kopen als dat daar bestaat ?

ben nu niet geinteresseerd ben nog champions online bezig

MinM

Legacy Member
pfff zijt ge nog verplicht om die fucking timecard te kopen ook :s of visa waar ik principieel tegen ben .... ben dan juist terug van GM en daar vragen ze 24.99euro voor 10euro meer als STO u aanrekend. ga proberen via paypall te activeren maar als ik die niet geactiveerd krijg kank weer 3 dagen wachten voor dat men geld op men paypall sta. als een sjance dak diene deluxe da ni heb gepakt bij GM want dat had mij even 110euro gekost voor effe 60 dagen te spele :s


edit: om die verplichte subscriptie te omzeilen kan je gewoon een paypall account ingeven zonder de nodige funds er op. maar zou dat wel doen juist naar saturn gebeld en daar kosten ze ook 20euro de time cards dus beter af dat je bij sto zelf koopt aangezien ze maar 14.99euro aanrekenen wat toch serieus minder is tegen over de retaillers

Sorasan

Legacy Member
huh? die time card is toch sowieso 60 dagen? en hebben die cards niet overal dezelfde prijs?

Darius Craven

Legacy Member
Idd, Timecards zijn 60 dagen, die 14,99 van STO is 30 dagen...

Dus je bent goedkoper af bij Saturn/Media Markt gezien ze daar 20,90 € kosten per 60 dagen...

ViPeR01

Legacy Member
MinM zei:
pfff zijt ge nog verplicht om die fucking timecard te kopen ook :s of visa waar ik principieel tegen ben .... ben dan juist terug van GM en daar vragen ze 24.99euro voor 10euro meer als STO u aanrekend. ga proberen via paypall te activeren maar als ik die niet geactiveerd krijg kank weer 3 dagen wachten voor dat men geld op men paypall sta. als een sjance dak diene deluxe da ni heb gepakt bij GM want dat had mij even 110euro gekost voor effe 60 dagen te spele :s


edit: om die verplichte subscriptie te omzeilen kan je gewoon een paypall account ingeven zonder de nodige funds er op. maar zou dat wel doen juist naar saturn gebeld en daar kosten ze ook 20euro de time cards dus beter af dat je bij sto zelf koopt aangezien ze maar 14.99euro aanrekenen wat toch serieus minder is tegen over de retaillers

Elke mmo werkt zo eh. Ze verwachten altijd dat je een subscription toevoegt, maar zoals je zegt is het gemakkelijk te omzeilen met paypal eh. Ze forcere u wel int begin iets te nemen, maar ze kunne u ni verplichten te subbe eh :p E mmo player zou da al moette wete eh :p

RBMK

Legacy Member
Spooner zei:
Wat is eigenlijk de naam van de fleet van 9 lives ?

The Seers :)

En trouwens, ik heb afgelopen nacht eens een pauze genomen en wat films bekeken want ik werk tenslotte nog altijd in een videotheek en ik wil toch wat films betreft ook een beetje op de hoogte blijven. Ik heb er wel al spijt van en ik ga er straks weer in vliegen. :D

Enfin, ik ga wel vrij op het gemak. Als ik binnen hier en een maand of meer Admiraal word dan ben ik al heel blij. :) We zien wel.

Oni

Legacy Member
Zou ook wel graag een invite voor de fleet krijgen, Myzrael@myzraell.

Quiller

Legacy Member
Ik ben momenteel commander en het gaat lekker... niet te snel/niet te veel (tenslotte het moet nog jaren meegaan :p) Heb vanavond voor de verandering eens een klingon karakter aangemaakt en daar wat gespeeld... Moet zeggen die bird of prey (cloaking etc) speelt ook wel zalig hoor... Alleen mss jammer (wie weet komt het nog) dat de schepen die je gecloacked nadert hun schilden al op zijn... Zou pas leuk zijn mocht dat niet zijn en dat je zo iemand kan verassen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan