Sorry MinM

Dat klinkt inderdaad wel als dikke ****. Ik zou nu waarschijnlijk ook erg pissed zijn want ik begin mij net meer en meer met deze game te ammuseren.
Ik vind ook dat ze de grijze periode wat langer hadden mogen maken en dan vooral gezien men daar toch moet weten dat de levering van de Collector's naar Europa vertragingen heeft opgelopen. Had ik zo onozel niet geweest om ook een exemplaar digitaal aan te kopen dan zat ik nu ook in de ****.
Ik vind het ook raar dat je nu al niet meer kan inloggen MinM. Er stond nogthans in launcher vermeld dat de periode liep tot 8 Feb. dus is men zelfs al te vroeg begonnen met mensen toegang te ontzeggen.
Ik begrijp dat men zo vlug mogelijk die periode wil overbruggen om nog wat geld in het schuifje te zien komen maar met dergelijke zaken moet men toch meer rekening houden. Het is tenslotte niet onze fout dat ons retail exemplaar nog niet verkrijgbaar is hier. Het is waarschijnlijk ook niet hun fout maar toch.
Ik hoop dat je vlug weer online kan MinM.
Btw. Ik heb hier ook een toffe. Ik had gisteren de key van mijn ppc ingegeven maar niks blijkt te gebeuren. Ik zie nul de botten veranderen aan mijn account en mijn subscriptie. Ik zie nog steeds als 'next payment' 5/3 en als betaalmethode mijn creditkaart. Als ik opnieuw mijn ppc key in geef krijg ik de melding dat deze code reeds in gebruik is.
Misschien moet ik nog een dag geduld oefenen en komt het vanzelf in orde want er stond tenslotte helemaal in het begin ook een paar dagen een fout in. Er stond bij next payment 05/4 ipv 05/3 dus had ik in principe 2 gratis maanden gekregen maar dat is na een paar dagen automatisch aangepast.