Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
het is zo ver kan niet meer inloggen. ik ga morgen bij GM de gewone versie wel halen elke keer dat de retail van de CE wordt uitgesteld pfff


ik geraak niet meer in STO hebben andere did ook? want ik geraak wel in de patch programmake ingelogd maar niet in het spel zelf.
krijg error you are not allowed to login at this server


edit vind wel dat atari iet mag doen voor hun klanten die wel een serieus stuk meer betalen voor hun CE
want elke keer uitstellen :s

MinM

Legacy Member
SHIGSY zei:
Bwuh, server down. Net een paar skillpoints nog te gaan voor Galaxy Class Cruiser, Enterprise-D ftw.
toevallig een idee hoe de andere der uit zien? want is wel jammer dat je tijdens het ophalen van je schip niet ziet welke schepen dat zijn

MinM

Legacy Member
echt wel KUT he.... heb je zin om te lvlen en kan je gewoon niet spelen

RBMK

Legacy Member
Sorry MinM :s Dat klinkt inderdaad wel als dikke ****. Ik zou nu waarschijnlijk ook erg pissed zijn want ik begin mij net meer en meer met deze game te ammuseren.

Ik vind ook dat ze de grijze periode wat langer hadden mogen maken en dan vooral gezien men daar toch moet weten dat de levering van de Collector's naar Europa vertragingen heeft opgelopen. Had ik zo onozel niet geweest om ook een exemplaar digitaal aan te kopen dan zat ik nu ook in de ****.

Ik vind het ook raar dat je nu al niet meer kan inloggen MinM. Er stond nogthans in launcher vermeld dat de periode liep tot 8 Feb. dus is men zelfs al te vroeg begonnen met mensen toegang te ontzeggen.

Ik begrijp dat men zo vlug mogelijk die periode wil overbruggen om nog wat geld in het schuifje te zien komen maar met dergelijke zaken moet men toch meer rekening houden. Het is tenslotte niet onze fout dat ons retail exemplaar nog niet verkrijgbaar is hier. Het is waarschijnlijk ook niet hun fout maar toch.

Ik hoop dat je vlug weer online kan MinM. :bow:

Btw. Ik heb hier ook een toffe. Ik had gisteren de key van mijn ppc ingegeven maar niks blijkt te gebeuren. Ik zie nul de botten veranderen aan mijn account en mijn subscriptie. Ik zie nog steeds als 'next payment' 5/3 en als betaalmethode mijn creditkaart. Als ik opnieuw mijn ppc key in geef krijg ik de melding dat deze code reeds in gebruik is.

Misschien moet ik nog een dag geduld oefenen en komt het vanzelf in orde want er stond tenslotte helemaal in het begin ook een paar dagen een fout in. Er stond bij next payment 05/4 ipv 05/3 dus had ik in principe 2 gratis maanden gekregen maar dat is na een paar dagen automatisch aangepast.

MinM

Legacy Member
mja kan men pre order wel cancelen en de gewone versie halen want die is er wel maar mja kweetni wat die boff borg doet qua skill?

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
mja kan men pre order wel cancelen en de gewone versie halen want die is er wel maar mja kweetni wat die boff borg doet qua skill?

Is een optie maar het zou toch jammer zijn van je Collector's. Niet? ;)

Hoewel, ik zou het waarschijnlijk niet kunnen laten maar ik zou wel weer zo gek zijn mijn Collector's nog bij te kopen achteraf. Tja, ik ben nu zo en daar kan ik niks aan veranderen. :p

Btw. Ik vind het altijd héél erg dat de Collector's editie van een game soms langer op zich laat wachten dan de gewone versie. Ik begrijp dat het niet allemaal zo simpel is maar eigenlijk zouden de mensen die een Collector's bestellen een paar dagen voorrang moeten krijgen omdat dit in mijn ogen pas de echte fans zijn. Enfin, het hoeft niet natuurlijk want alle andere mensen mogen ook niet in de kou staan maar ze moeten toch tenminste gelijktijdig verkrijgbaar zijn.

Ik heb zo Half Life 2 indertijd ook dubbel gekocht. Ik keek zo uit naar deze game dat ik niet meer kon wachten en in afwachting ook de gewone versie heb gekocht want ook daar kwam de Collector's een week later binnen.

Met CD's heb ik dat ook. Soms komt er een speciale editie uit pas enkele weken of zelfs een paar maanden na de release. Dan hebben de echte fans de CD al lang gekocht en krijgen de latere kopers plots een deluxe versie. :tongue:

Sorasan

Legacy Member
heb er echt wel zin in nu
dat ze maar rap bellen dat die CE aangekomen is

Quiller

Legacy Member
Ik hoop dat de servers snel terug online komen... Hopelijk kan ik er nog op (minm reeds opgeschort... ik ben ook nog wachtende op mijn special edition van amazon (zou maandag of dinsdag hier moeten zijn - is reeds onderweg met taxipost)) - ik heb wel een lifetime (jij ook minm?) mss dat ze daar een uitzondering in maken (de wens is de gedachte van... :p)

duck

Legacy Member
Dat de maintenance maar agouw gedaan is, i wantz admiral rank today :D

Darius Craven

Legacy Member
Is er ergens een duidelijk overzicht over de Tactical, Engineering & Science skills?

Sorasan

Legacy Member
die char builder ziet er wel ingewikkeld uit. Hoop dat er een goede manual zit bij de SE :p


Star Trek Online Collector's Edition
Wordt Verwacht 12/02/2010
Genre: MMORPG
Publisher: Namco
GamesVerwacht
PC

serieus? waar ik het heb besteld zeiden ze wachten tot maandag of dinsdag max

MinM

Legacy Member
mja heb naar mijn contact gebeld van de Gm store ziet er naar uit dak een week kan wachten ben ni zo pleased atm eerst was de billing support er als de kippen bij om mij te helpen met een headstart key nu hoor ik er niks van wss zullen ze paar honder mails hebben gekregen



pffff heb echt wel zin om nog wat te gamen en mja geen beta key voor battlefield en op dees mag ik zeker nog een week wachten :s

Plops@

Legacy Member
Heeft er iemand nog een trial key?

Zou het graag eerst eens even willen testen voor ik er geld aan uitgeef.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan