Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Hopelijk een goed stabiel weekend. Eerste keer dat alles en iedereen nu toegang heeft tot STO.

Quiller

Legacy Member
als ik mij niet vergis is de hoogste momenteel jack (hier minm als ik mij goed herinner) ... Dus het is niet meer dan logisch dat hij momenteel de 'Fleet Commander' is... als er verschillende admiraals komen uiteindelijk wordt het de admiraal met langste staat van dienst behalve als die zijn 'taak neerlegt'... In elk geval er is idd nood aan een eigen forum alleen open voor fleet leden om zoiets te bespreken.

MinM

Legacy Member
Ingame wil ik alles wel in goede banen leiden... bank beheer, event beheer maar ventrillo beheer en forum beheer laat ik liever aan andere over.


ook als leader ingame... kan ik mensen promoveren geef mij de nick door die door jullie aangeduid word als mede leader en ik promote, lijkt me niet meer als logisch.
btw ik ben nu hoogste in rang omdat ik het spel door en door ken omdat ik alle missies al heb gespeeld.... en weet welke missies je met group moet spele en welke niet....

Levi_lenaers

Legacy Member
TRiSS zei:
heb nog geen 10-dagen pas gezien, als ik die krijg mag je die gerust hebben!

Ah merci da zou tof zijn.
Want wel eens iets anders gaan spelen als wow, en wi da wel eens uittesten.

Quazythian

Legacy Member
Ik ontving net een mail van 12game.com ivm met mijn STO bestelling.

Geachte klant,

Bij deze informeren wij u over de leverstatus van de Star Trek Online Collectors Edition. Zoals in een eerdere email van ons al heeft kunnen lezen is de Collectors Edition vanuit Atari Amerika naar Europa vertraagd. Wij verwachten deze editie volgende week binnen te krijgen.

Omdat de headstart afgelopen was hebben wij Cryptic gevraagd deze te verlengen zodat u in ieder geval door kunt spelen. Het is nu mogelijk om tot 8 februari door te spelen. De mogelijkheid voor een eventuele verdere verlenging wordt nog onderzocht door Cryptic.


Hopelijk verlengen ze het nog.:oink:

Archangelus

Legacy Member
jambajo zei:
vind het wel grappig dat ik van de "mod" op dit forum een ban van 2 dagen gekregen heb omdat ik ff mijn mening neerschreef met als reden "thread verzieken"
zelfs een gegronde mening neerschrijven wordt hier aanzien als threads verzieken en getroll!
de 9lives boys kunnen niet tegen kritiek!

"een gegronde mening neerschrijven" is niet hetzelfde als pagina's lang liggen zagen over het spel en flamen op mensen die het wel goed vinden.

Mensen die op een beschaafde manier een gegronde mening neerschrijven worden geapprecieerd, of die mening nu voor of tegen STO is.
Mensen die eindeloos trollen krijgen infractions.

Gelieve uw conclusies te trekken en uw gedrag aan te passen.

Quiller

Legacy Member
Archangelus zei:
"een gegronde mening neerschrijven" is niet hetzelfde als pagina's lang liggen zagen over het spel en flamen op mensen die het wel goed vinden.

Mensen die op een beschaafde manier een gegronde mening neerschrijven worden geapprecieerd, of die mening nu voor of tegen STO is.
Mensen die eindeloos trollen krijgen infractions.

Gelieve uw conclusies te trekken en uw gedrag aan te passen.


Eindelijk een reactie vanuit officiële kringen inzake. Namens mijzelf (ik denk dat ik de pretentie mag hebben door er aan toe te voegen : namens 90% van ons op dit forumdeel) dank voor de actie en de reactie.

ToasT

Legacy Member
Quiller zei:
Eindelijk een reactie vanuit officiële kringen inzake. Namens mijzelf (ik denk dat ik de pretentie mag hebben door er aan toe te voegen : namens 90% van ons op dit forumdeel) dank voor de actie en de reactie.
ik reken mezelf tot die 90% :) . Dit is dan ook mijn eerste en enigste reactie op die aandachtzoeker.

On topic: Vandaag zat het doosje in mijn bus en heb ik mijn constellation cruiser (aka entreprise I) met extra HP en 1 engineering slot ten opzichte van de newbie cruisers. T zit er gewoon niet, een cirkeltje met een paar buizen eraan :)

RBMK

Legacy Member
Quazythian zei:
Ik ontving net een mail van 12game.com ivm met mijn STO bestelling.

Geachte klant,

Bij deze informeren wij u over de leverstatus van de Star Trek Online Collectors Edition. Zoals in een eerdere email van ons al heeft kunnen lezen is de Collectors Edition vanuit Atari Amerika naar Europa vertraagd. Wij verwachten deze editie volgende week binnen te krijgen.

Omdat de headstart afgelopen was hebben wij Cryptic gevraagd deze te verlengen zodat u in ieder geval door kunt spelen. Het is nu mogelijk om tot 8 februari door te spelen. De mogelijkheid voor een eventuele verdere verlenging wordt nog onderzocht door Cryptic.


Hopelijk verlengen ze het nog.:oink:

Bedankt om mij nog wat gerust te stellen. Wij krijgen gameleveringen de Vrijdag en mijn fysieke Collector's zat daar niet bij maar nu heb ik nog hoop dat ik hem alsnog in ontvangst mag nemen.:)

Ik was onze leverancier al aan het vervloeken omdat mijn Game Time Card wel was toegekomen maar mijn Collector's niet. Stel je voor, je krijgt je prepaid card maar de game niet. :eek:

Hoe dan ook, ik ben ENORM blij dat ik de game nog via Steam heb gekocht. Zo heb ik toch nog wat van de headstart kunnen genieten en kan ik nu al tenminste spelen. Anders was ik nog als een gek aan het uitkijken naar de game. :D

Quiller

Legacy Member
Ik heb vanmorgen mijn BBof gekregen... en ook mail van amazon dat mijn item onderweg is. Het zit bij taxipost al in antwerpen x :p dus maandag hoop ik eindelijk alles te hebben... MAAR : mijn ervaring met taxipost en zaken die 'verdwijnen' zijn niet van de poes :p

MinM

Legacy Member
ik ben naar Gm geweest zij hebben nog steeds mijn CE niet is niet aangekomen bij leverancier

Darius Craven

Legacy Member
Heb mijn code ook gehad van Amazon, maar ze hebben mijn Gold Edition wel gecancelled :D

Ach ja, ik heb de DDE edition, en een Borg Boff :)

SHIGSY

Legacy Member
Bwuh, server down. Net een paar skillpoints nog te gaan voor Galaxy Class Cruiser, Enterprise-D ftw.

Ullewupper

Legacy Member
SHIGSY zei:
Bwuh, server down. Net een paar skillpoints nog te gaan voor Galaxy Class Cruiser, Enterprise-D ftw.

Ik was net zo goed bezig in een fleet action :sad:, en poef! van de server.

Mijn CE werd donderdag opgestuurd van play.com, dus zal ik pas maandag of dinsdag ontvangen vrees ik :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan