Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TRiSS zei:heb nog geen 10-dagen pas gezien, als ik die krijg mag je die gerust hebben!

jambajo zei:vind het wel grappig dat ik van de "mod" op dit forum een ban van 2 dagen gekregen heb omdat ik ff mijn mening neerschreef met als reden "thread verzieken"
zelfs een gegronde mening neerschrijven wordt hier aanzien als threads verzieken en getroll!
de 9lives boys kunnen niet tegen kritiek!
Archangelus zei:"een gegronde mening neerschrijven" is niet hetzelfde als pagina's lang liggen zagen over het spel en flamen op mensen die het wel goed vinden.
Mensen die op een beschaafde manier een gegronde mening neerschrijven worden geapprecieerd, of die mening nu voor of tegen STO is.
Mensen die eindeloos trollen krijgen infractions.
Gelieve uw conclusies te trekken en uw gedrag aan te passen.
ik reken mezelf tot die 90%Quiller zei:Eindelijk een reactie vanuit officiële kringen inzake. Namens mijzelf (ik denk dat ik de pretentie mag hebben door er aan toe te voegen : namens 90% van ons op dit forumdeel) dank voor de actie en de reactie.
. Dit is dan ook mijn eerste en enigste reactie op die aandachtzoeker.
Quazythian zei:Ik ontving net een mail van 12game.com ivm met mijn STO bestelling.
Geachte klant,
Bij deze informeren wij u over de leverstatus van de Star Trek Online Collectors Edition. Zoals in een eerdere email van ons al heeft kunnen lezen is de Collectors Edition vanuit Atari Amerika naar Europa vertraagd. Wij verwachten deze editie volgende week binnen te krijgen.
Omdat de headstart afgelopen was hebben wij Cryptic gevraagd deze te verlengen zodat u in ieder geval door kunt spelen. Het is nu mogelijk om tot 8 februari door te spelen. De mogelijkheid voor een eventuele verdere verlenging wordt nog onderzocht door Cryptic.
Hopelijk verlengen ze het nog.![]()



SHIGSY zei:Bwuh, server down. Net een paar skillpoints nog te gaan voor Galaxy Class Cruiser, Enterprise-D ftw.
ad:, en poef! van de server.
Spooner zei:Hoe ver zitten jullie allemaal, qua rank, ondertussen ?
