Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ToasT

Legacy Member
lol nee, closed beta van earth and beyond was mijn eerste MMO ervaring. Wel nooit de full gespeeld aangezien ik toen nog in t middelbaar zat en ik denk zelfs nog met een inbelverbinding zat :D

Heb ondertussen toch al WoW, War, AoC, Aion en paar f2p achter de kiezen en ik amuseer me STO, voorlopig toch. Wie weet hoe het binnen een maand zal zijn maar voorlopig ziet het er goed uit, ik ben dan ook een casual gamer

me2 Ismokealot, nog anderhalf lvl en ik heb mijn escort :D

Preske

Legacy Member
ToasT zei:
Misschien wel, maar dan ligt misschien aan de setting ook. "Verzamel 10 pelsen van mob x" past niet echt in een Star Trek imo.

Wat ik wel mis, zijn echte carrieres. Waarom kan je bv geen miner worden zoals in Earth and Beyond? Misschien hadden ze beter je laten starten als 'niets' waarna je kon kiezen als wat je verder doet, illegale trade runs door ferengi of zoiets? Nu zit je vastgebonden aan de federation of Klingon Empire

word*2

Alhoewel, veel space quests zijn identieke kopies en dat is wel ergerlijk.
- Verken sector x
- oh noes, npc y heeft problemen met vijand z
- versla 3 schepen van vijand Z
- versla nog 3 schepen maal 3 waves van vijand z
- vijand Z komt zelf aanvallen.

(en ze kunnen nog altijd pelsen van tribbles verzamelen, amirite? )

duck

Legacy Member
ToasT zei:
Noem me 1 MMO waar dit niet zo is?

Euhm serieus ? :s

Syndrom en ik zitten op skype al grapjes te maken over welke 5 blockades we nu zullen moeten breken ...

ook al de verdere missies, zijn , kom toe... ambush, beam down kill wat stuff, beam up,ambush, beam down again kill some stuff, beam up, ambush en kill de evil commander zen battleship :s , het enige wat veranderd is de omgeving en de naam/race van de enemies :hug:

Ik zou dit niet echt een mmo noemen maar eerder een uitgebreidere versie van bridge commander met online geintegreerd.

Nuja ik amuseer me nog wel derin dus.

Misterblort

Legacy Member
vrij veel fixes.

Ik heb eigenlijk een probleem, mijn scherm ziet eruit ofda ik zo storing op mijn scherm heb, het probleem is dat da ni aan mijn scherm ligt maar aan star trek zelf, want zelf rechtsonder in mijn steam popup heb ik da ni, maar over de rest van mijn scherm wel.

het is het beste te vergelijken met storing op de antenne van uwen tv bvb..

nog mensen met dit probleem?

edit : specs zijn altijd handig

i7
windows 7 64 bit
2 4890kaarten in crossfire

duck

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
vrij veel fixes.

Ik heb eigenlijk een probleem, mijn scherm ziet eruit ofda ik zo storing op mijn scherm heb, het probleem is dat da ni aan mijn scherm ligt maar aan star trek zelf, want zelf rechtsonder in mijn steam popup heb ik da ni, maar over de rest van mijn scherm wel.

het is het beste te vergelijken met storing op de antenne van uwen tv bvb..

nog mensen met dit probleem?

edit : specs zijn altijd handig

i7
windows 7 64 bit
2 4890kaarten in crossfire

Laatste video kaart drivers ? :S

syndrom

Legacy Member
tis gewoon een feit dat ge hier geen kritiek mag uiten op een normale manier of ge zijt nen troll, djeezes zeg.

Je moet het tijd geven al goed en wel maar kom sommige dingen in sto waren gewoon niet af voor launch. Er had pakken meer mee kunnen gedaan worden en daarom hoeft het geen eve online kloon te worden.

Serieus gasten, doe nie zo naiëf.

Sorasan

Legacy Member
special edition pas volgende week in de winkel :(
ik snap die reacties wel, er zijn zoveel games die verbrod zijn geworden door al dat gekanker.

ViPeR01

Legacy Member
syndrom zei:
tis gewoon een feit dat ge hier geen kritiek mag uiten op een normale manier of ge zijt nen troll, djeezes zeg.

Je moet het tijd geven al goed en wel maar kom sommige dingen in sto waren gewoon niet af voor launch. Er had pakken meer mee kunnen gedaan worden en daarom hoeft het geen eve online kloon te worden.

Serieus gasten, doe nie zo naiëf.

Op e normale manier? Ga maar een paar paginas terug waar jambo mensen klein kind gaat noemen, onder andere mij ook. Dan zijde e troll, als ge gaat beginne over dinge klappe die ier niks mee te make hebbe. En zegge da sto e slechte aankoop is enzo is opinie, geen feit.

SHIGSY

Legacy Member
RBMK zei:
De pathfinding van je away team is inderdaad, spijtig genoeg, nog steeds zo slecht maar persoonlijk is dat voor mij het enige punt waar ik mij al aan heb geërgerd in away missions. Wat ook vrij irritant is en waarvan ik hoop dat men dit nog zal aanpassen later is dat ze energie te veel hebben en zelden of nooit stil gaan staan. Als ik stil sta en iets activeer wil ik dat ze zich ook ff kalm houden maar soms lopen ze rond gelijk zotten van de één naar de andere zijde.

Toch voor het zekerste eens vragen. Je weet toch dat je al je members, in groep of individueel, op een plek kan vast zetten?

jambajo

Legacy Member
vind het wel grappig dat ik van de "mod" op dit forum een ban van 2 dagen gekregen heb omdat ik ff mijn mening neerschreef met als reden "thread verzieken"
zelfs een gegronde mening neerschrijven wordt hier aanzien als threads verzieken en getroll!
de 9lives boys kunnen niet tegen kritiek!

Darius Craven

Legacy Member
jambajo zei:
vind het wel grappig dat ik van de "mod" op dit forum een ban van 2 dagen gekregen heb omdat ik ff mijn mening neerschreef met als reden "thread verzieken"
zelfs een gegronde mening neerschrijven wordt hier aanzien als threads verzieken en getroll!
de 9lives boys kunnen niet tegen kritiek!

Daarom waart ge zo stil... :sop:

Malkavian

Legacy Member
jambajo zei:
vind het wel grappig dat ik van de "mod" op dit forum een ban van 2 dagen gekregen heb omdat ik ff mijn mening neerschreef met als reden "thread verzieken"
zelfs een gegronde mening neerschrijven wordt hier aanzien als threads verzieken en getroll!
de 9lives boys kunnen niet tegen kritiek!
zo'n reactie nadien helpt wel niet natuurlijk ;)

jambajo

Legacy Member
Darius Craven zei:
Daarom waart ge zo stil... :sop:

ja tis makkelijker als ze de zageventen gewoon het zwijgen opleggen, dat gebeurt ook in een communistisch/facistisch regime.

Darius Craven

Legacy Member
jambajo zei:
ja tis makkelijker als ze de zageventen gewoon het zwijgen opleggen, dat gebeurt ook in een communistisch/facistisch regime.

Nee. Daar hadden ze u wrsch intussen tegen een muur gezet :niceone:

Bij deze ook mijn laatste reactie op uw negativiteit...

jambajo

Legacy Member
yes let's all be positive, happy children!!
sorry mensen, negativiteit is niet toegelaten in deze thread volgens Darius Craven.
niemand mag woorden vuilmaken aan deze "star trek" mmorpg, anders ban van de mod voor 2 dagen

ViPeR01

Legacy Member
jambajo zei:
yes let's all be positive, happy children!!
sorry mensen, negativiteit is niet toegelaten in deze thread volgens Darius Craven.
niemand mag woorden vuilmaken aan deze "star trek" mmorpg, anders ban van de mod voor 2 dagen

Moet ik de post bovenhalen waar je uithaalt naar mensen omdat ze sto wat beschermden tegen u kritiek constant? Kritiek die niet gevraagd was, maar je zat wel iedereen kapot der mee te spamme, zegt genoeg vo mij eh ^^

Misterblort

Legacy Member
jambajo zei:
yes let's all be positive, happy children!!
sorry mensen, negativiteit is niet toegelaten in deze thread volgens Darius Craven.
niemand mag woorden vuilmaken aan deze "star trek" mmorpg, anders ban van de mod voor 2 dagen

zeg gefrustreerd ventje, ge moogt hier wel kritiek zetten ma dan wel zonder mensen persoonlijk aan te vallen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan