ToasT
Legacy Member
lol nee, closed beta van earth and beyond was mijn eerste MMO ervaring. Wel nooit de full gespeeld aangezien ik toen nog in t middelbaar zat en ik denk zelfs nog met een inbelverbinding zat 
Heb ondertussen toch al WoW, War, AoC, Aion en paar f2p achter de kiezen en ik amuseer me STO, voorlopig toch. Wie weet hoe het binnen een maand zal zijn maar voorlopig ziet het er goed uit, ik ben dan ook een casual gamer
me2 Ismokealot, nog anderhalf lvl en ik heb mijn escort

Heb ondertussen toch al WoW, War, AoC, Aion en paar f2p achter de kiezen en ik amuseer me STO, voorlopig toch. Wie weet hoe het binnen een maand zal zijn maar voorlopig ziet het er goed uit, ik ben dan ook een casual gamer
me2 Ismokealot, nog anderhalf lvl en ik heb mijn escort





