TRiSS
Legacy Member
syndrom zei:lol cryptic zal nooit de nwn ip van bioware in handen krijgen hoor.
Mja maar door het feit dat het instanced is heb ik geen gevoel van grootsheid snap je? infeite neem je daardoor het mmo gevoel weg, het voelt bij mij meer aan als een singleplayer online game.
...
Ik heb gewoon het gevoel dat er veel meer in zat, neem nu het feit dat alle wapens dezelfde range hebben, dat neemt toch enorm veel tactiek weg?
Maar zoals eerder gezegd, ik amuseer me er wel mee hoor, maar ik vrees voor hoelang dat nog gaat duren.
mja, ik begrijp dat sommigen de instancing als nadeel zien, maar ik ben eigenlijk zowiezo niet zo'n MMO-fanaat, vandaar waarschijnlijk.
Die weapons range die overal hetzelfde is zou inderdaad wel wat aan gedaan kunnen worden, en dat lijkt me iets dat wel implementeerbaar moet zijn zonder al te veel "breekwerk"... al heb ik natuurlijk ook geen idee van hoe de game "backend" in elkaar zit... Het moet echter ook niet ontaarden in de complexiteit van eve online (niet bedoeld als flame naar eve) vind ik, waar je eerst een week mag studeren op alle verschillende wapentypes/ranges/damages enzoverder...




straikor@misterblort