Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Sharp zei:Yep een vent of TS server zou wel leuk zijn.
IsmokeALOT zei:Kan iemand mij nu is vertellen wie ik moet whisperen of /tell-en om een invite te krijgen?![]()
Preske zei:ik dacht dat het in eu pas van de 5de was?

syndrom zei:ge kunt in principe vliegen wat ge wilt é, tis niet omdat je een engineer bent je daarom een sience ship moet nemen.
jambajo zei:
jambajo zei:
ViPeR01 zei:Da zijn zo mensen die verwachten da runescape er moe uitzien zoals wow. Ni elke mmo is even goe lik e ander mmo, en ni elk bedrijf is even rijk eh.
Maarja, als je et geen kans heeft en bashed, gaat sto ook niks worden als iedereen quit eh.

jambajo zei:runescape heeft een immens betere gameplay dan STO
gameplay>graphics