Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VV@rl()rd

Legacy Member
Je kan ook altijd mij whisperen voor invite: VVarlorcl@Sofina.

Ik zit er meestal 's avonds op vanaf 19.00 als de server niet down is :tongue: en een ventrillo server zou inderdaad aangenaam zijn.

yavik

Legacy Member
ik heb juist een mail gekregen van de atari online shop met waar ik de client kan downloaden, nu hoop ik dat ik dit niet moet doen en gewoon kan verdeer spelen op mijn huidige client van de beta tijd :-)

ik heb nu mijn fire all phasers en fire all torps op mijn muisknoppen gemapped, zodoende dat mijn linker duim al minder pijn doet :-)

Sorasan

Legacy Member
Winkel gevonden waar ze de special edition nog hadden. Toch maar toegehapt...

TRiSS

Legacy Member
Sharp zei:
Yep een vent of TS server zou wel leuk zijn.

ik kan evt wel een teamspeak3 server opzetten... (via non profit license, tot 512 slots), heb nog ergens een unmetered dedicated server met wat sites die dat nog wel aankan... Eventueel kan daar ook nog wel een website/forum op als er genoeg interesse is...

Geen ventrilo wegens hun belachelijke licensing policy: of je kan gratis tot max 8 slots, of je moet betalen voor ineens minstens 1000 slots...

Misterblort

Legacy Member
Kan iemand mij nu is vertellen wie ik moet whisperen of /tell-en om een invite te krijgen? :)

TRiSS

Legacy Member
IsmokeALOT zei:
Kan iemand mij nu is vertellen wie ik moet whisperen of /tell-en om een invite te krijgen? :)

uit deze thread:

MinM (pm via 9lives)
ViPeR01 (pm via 9lives) = Norsixa@norsixa (in sto)
VV@rl()rd pm via 9lives) = VVarlorcl@Sofina (in sto)

als een van bovenstaande uit deze post wil verwijderd worden om 1 of andere reden, laat het mij weten, dan pas ik het aan...

Preske

Legacy Member
ik dacht dat het in eu pas van de 5de was?

anyways, ik heb in de beta gezeten, en ik ga het toch maar niet spelen denk ik.
misschien later nog eens proberen, maar zoals het er nu uitziet, nee dank u.

Ground combat is te bugged. Space combat is wel zalig, maar te repetief...

Quiller

Legacy Member
Ik vind in elk geval de ground combat heel wat verbeterd tegenover in de beta hoor... nu amuseer ik mij daar zelfs mee...

de space combat valt wat repetitiviteit wel mee vind ik maar dat is natuurlijk een persoonlijk gevoel...

Nostradamus2000

Legacy Member
juist men borg bridge gekegen, morgen terug spelen :D

btw kunde als engineer gewoon een science vessel pakken of is het de bedoeling da ge u aan escort klasse houwd?

syndrom

Legacy Member
ge kunt in principe vliegen wat ge wilt é, tis niet omdat je een engineer bent je daarom een sience ship moet nemen.

VV@rl()rd

Legacy Member
syndrom zei:
ge kunt in principe vliegen wat ge wilt é, tis niet omdat je een engineer bent je daarom een sience ship moet nemen.

Correct, je kan gerust ook alle drie de type schepen van dezelfde tier hebben, alleen moet je de 2 overige kopen.

yavik

Legacy Member
damn nu heb ik nog steeds niet mijn retail key gekregen van de ATARI shop.... heb een tikcet open gedaan bij hun. hopelijk krijg ik snel mijn retail key

jambajo

Legacy Member
ViPeR01 zei:
Da zijn zo mensen die verwachten da runescape er moe uitzien zoals wow. Ni elke mmo is even goe lik e ander mmo, en ni elk bedrijf is even rijk eh.

Maarja, als je et geen kans heeft en bashed, gaat sto ook niks worden als iedereen quit eh.

runescape heeft een immens betere gameplay dan STO :p
gameplay>graphics

ViPeR01

Legacy Member
jambajo zei:
runescape heeft een immens betere gameplay dan STO :p
gameplay>graphics

runescape bestaat ook al 10x langer, en nog spelen mensen het zo lang al. Bashed het spel mor zoveel ge wilt, de punten tellen wel ja, maar hij zegt niks positiefs. Het spel heeft zeker positieve dingen, maar als je geen 1 gaat aanslaan en zegge dat het spel compleet crap is na e paar dagen het te spelen, nja dan ben je gewoon zielig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan