Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Bwuh, uur en een half maintenance.

Tijd voor wat Mass Effect II. :)

RBMK

Legacy Member
Er staan toch enkele grappige comments op de officiële fora. :D

Dit is er eentje van:

SkillledPrimal zei:
Bin laden has currently invaded the server towers, we are currently working on this issue.

Ze zitten daar allemaal op elkaars kap. Ik begin het eigenlijk grappig te vinden en zodra de servers weer online gaan valt het forum stil maar jammer genoeg niet voor lang momenteel. :p

Hoe dan ook, ik ga nu iets anders doen. Daarnet nog een klein half uur in de queue gestaan. Had ik geweten dat ze terug offline gingen kort daarna had ik dat natuurlijk niet gedaan.

Ik ga nog wat Assassin's Creed 2 verder doen. :cry:

Damn, ik ga weer mottig gaan werken morgen. Mijn baas:"Maar jongen toch, jij ziet er triestig uit!" Ikzelf:"Pfff, te weinig uren STO kunnen spelen naar mijn goesting." :p

ViPeR01

Legacy Member
Malkavian zei:
In de nieuwe 9livesTV (vanaf Donderdag op GunkTV) bespreek ik de BETA even kort in het MMOWorlds gedeelte. NU nog lekker wachten op Retail versie en dan kan ik ook wat rond beamen van volk ;)

Hopelijk krijg je ni teveel flames, het feit da et star trek is, en van cryptic is. XD
Ik krijg de flames al in gedachte, "A gij startreknerd, etcetc"

Of met het feit da het game gene wow is! Of eve! XD Christ, kspeel dit spel nog geen maand en kheb al volledig die stuff gehoord.

Mja, was op aion ook zo lol. Wow dit, wow dat >.> Buuu, sebiet is probere te logge si :O

RBMK

Legacy Member
Buh, straks gaan werken. Ik wil spelen. :p

Ik hoop maar dat ik vanavond vlotjes online geraak en nog eens een uur of 5 aan één stuk kan rondzoeven in mijn starship.

Ik ben toch al blij dat ik deze morgen nog een uur of 2 online geraakt ben.

PS. Ik ga voor de zekerheid toch een paar films vanop mijn werk mee doen maar ik hoop dat ik ze niet nodig heb. :)

syndrom

Legacy Member
gvd, zit ik juist in zo'n fleet battle (dat wel verdomd epic is btw) word ik gedc'd :(

en nu staat er dit: unable to authenticate, couldn't even atempt account server connection :s

ViPeR01

Legacy Member
Kan precies niemer in fleet prate lol, zegt constant dat ik niet in e fleet zit XD

syndrom

Legacy Member
Lap daarjuist join ik zo'n resource battle in the neutral sector voor ne quest, completen we die ( borgs proben en dan repair hubs destroyen) maar krijg ik geen quest complete ervoor.

Darius Craven

Legacy Member
Damn! Mijn borg Bridge Officer!

Dear Customer,

We are writing to you regarding your order for Star Trek Online - Gold Edition (PC DVD).

Unfortunately, due to unforeseen supply issues, Amazon.co.uk has not received enough stock to fulfil all of our pre-orders for this title. For this reason, this item has been cancelled from your pre-order and you have not been charged for it.

As a means of apology, if you still wish to order the title, you can order the Standard Edition of Star Trek Online (PC DVD) from Amazon.co.uk for £19.99 by placing a new order and applying the Gift Certificate code below at checkout:

Claim Code:

This code must be redeemed by the 30th of June.

Please note that the release date for the standard edition is Friday 12th February - one week after the Gold Edition's launch.

Star Trek Online (PC DVD): Amazon.co.uk: PC & Video Games

We understand that this was not what you expected when you placed your order and we apologise for any inconvenience caused.

Thank you for shopping with Amazon.co.uk.

Warmest regards,

Customer Service
Amazon.co.uk

Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.


Als iemand hem wilt pre-orderen tegen een lagere prijs wil ik de code wel in PM sturen!

daigon

Legacy Member
Zit ook in het spel als ge wilt moogde mij altijd adden Daigon@dahaze momenteel lvl 9

Bottom

Legacy Member
Ik heb het mij zojuist aangeschaft, nadat ik deze volledige thread gelezen heb + nog enkele video's en reviews bekeken heb.
Ik hou van de sfeer (first impression) en ook wel de afwisseling ground - space.

Voor iedereen die me wil toevoegen => Tradi@BottOm

ViPeR01

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
Wanneer krijgde dien bridge officer eigenlijk ?

sebiet om 1 uur zou je moette je pre-order items krijge. Van mij zit hij er ni tussen, heb wel borg race dusja, heb genoeg met dat. :P om 1 uur zou je de items krijge, stond bij dlgamer bij mij zo.

Krijg ik dan eindelijk me items :D Dan ff joined trill uitchecke ook :o

Nostradamus2000

Legacy Member
just mail gehad van amazon.de da verzonden in nu nog wachten op borg officer. wel pokke da ik woensdag terug pas kan spelen :(

ViPeR01

Legacy Member
Spooner zei:
Sebiet ? kdacht da dat iets voor morgen ofzo ging zijn ?

2 feb, morgen dus om 1 uur zei dlgamer mij, hold on, ik copy paste wel ff

Star Trek Online Digital Deluxe Edition Preorder available the 02/02/2010 a 00:01

yavik

Legacy Member
Whoehoe ik zit nu ook in de 9lives fleet, The Seers laten we lekker wat fun hebben

Spooner

Legacy Member
Dan zallek morgen maar eens checken of de costumes er zijn :)

Server ligt weeral plat x(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan