Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
MinM zei:
atm Lt. 10 nog heel effe en heb men nieuwe cruizer tier 2(beta ben ik tot tier 3 geraakt)
dus atm gaat het heel vlotjes terug omhoog. Ken die mappen en die stelsels uit men hoofd tot en met romulan dus ...


MORGEN OM 21U SPREKEN WE AF OP SOL(CEREMONIE HALL) OM DE FLEET OP TE STARTEN. IK ZAL NAAST DE CEREMONIELEIDER STAAN EN ZAL 4 MAN TOEVOEGEN. DE ANDERE DIE ER OOK ZIJN WORDEN GEWOON INVITED. OOK ZAL IK ZIEN HOE IK DE BANK KAN REGELEN

hoe we alles regelen moet ik zelf nog bezien. belangrijkste is dat de fleet wordt opgestart in de eerste plaats

mensen we staan er met 2 ....

Perfusion

Legacy Member
ik ben daar ook maar ik zie niemand ..
in welke instance zitten jullie?

Nostradamus2000

Legacy Member
probeer in te loggen maar heb een que :( en da tijdens een headstart :s

MinM

Legacy Member
iemand een idee voor een naam?
we gaan alvast is proberen maar we zijn met 3 atm. we kunnen wachten op nostradamus

MinM

Legacy Member
ja heb hem al gekregen van iemand maar je bent niet online bij mij heb friend invite gestuurd

MinM

Legacy Member
RMBK maak da ge zo snel mogelijk online zijt want wij hebben 1 te kort :p

Sorasan

Legacy Member
Darius Craven zei:
Ik hoop dat ze pas de eerste reviews binnen een maand zullen maken. Vind het altijd zo dubbel die MMORPG reviews. Ach ja, ik verwacht geen hoge scores (+/- 70%) voor deze game.

Zelf krijgt het van mij veel meer, maar de reviewsites kennende...

mja reviews lokken discussies uit, en dat is hetgeen waar ik mij op basseer :p

MinM

Legacy Member
mensen wij hebben nog 1 iemand nodig voor 9 lives fleet op te starten


voeg mij toe jack@MinM

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
RMBK maak da ge zo snel mogelijk online zijt want wij hebben 1 te kort :p

Is het nu nog de moeite of te laat? Ik ben net op de pc beneden aan het surfen. Wou gewoon info over de servers en nu ik weet dat die weer online zijn kom ik binnen hier en max. een uur online MAAR als jullie daar nog met z'n vieren te staan koekeloeren dan hup ik nu naar boven om ff in te loggen en jullie uit de nood te helpen. :)

Edit: Nevermind, ik ben onderweg mensen! Geef mij max. een kwartier aub. :)
Edit2: Net PC opgestart boven. Ik ga nu inloggen! Geef mij nog een paar minuten en dan kunnen we de fleet opstarten. :D

MinM

Legacy Member
oke cava super wij zijn inderdaad een uur aant koekeloeren en aant spreken of disruptors en phasers atm :d

RBMK

Legacy Member
Sta in een queue. :( 32/881 momenteel. Pfff, dat ze maar vlug dat probleem met die servers oplossen.

PS. Als jullie het nog volgehouden hebben en ik ben er geraakt dan wil ik nu wel al ff zeggen dat ik na enkele minuten al terug offline ga. Ik wou nog enkele dingen doen voor ik begon met spelen zodat ik minder werk heb morgenochtend voor ik naar mijn werk vertrek en allles ligt nog aan beneden. Ik kom een uurtje later dan terug online om nog een uur of 4 te spelen.

Koffe

Legacy Member
khoop dat de serverproblemen en vooral de queues tegen vrijdag opgelost zijn...heb geen zin om telkens weer zoals bij Aion 2uur in queue te staan vanaf 18u savonds lol

MinM

Legacy Member
we wachten wel

rmbk ik wil wel wachten maar weetni hoe het met de andere zit maar als je nog maar 5 minuten effe online kunt komen dan is het gefixt

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
we wachten wel

rmbk ik wil wel wachten maar weetni hoe het met de andere zit maar als je nog maar 5 minuten effe online kunt komen dan is het gefixt

Is de bedoeling. Ik wil jullie verlossen en er voor zorgen dat jullie niet voor niks hebben staan wachten maar ik moet eerst binnen geraken. Het begint eigenlijk op mijn zenuwen te werken.

Ze blijven maar aanschuiven maar ze zijn aan de kassa precies in slaap gevallen. Had ik niet in een queue gestaan was al zo'n 15 minuten geleden online en hadden we sinds heden een 9lives fleet maar ik vrees er voor eerlijk gezegd. Ik blijf maar op 32 staan en er staan er inmiddels al bijna 1300 achter mij.

Edit: Als er iemand weg wil laat het mij dan weten. Dan hoef ik ook niet meer te wachten want ik ben het beu. Ik wil nu ook geen ellenlange queue die niet vooruit meer gaat. Ik had gehoopt dit te kunnen fixen in 5 min.

Laatste Edit: Ik geef het op, sorry mensen. Het gaat voor geen meter meer vooruit. Zoals het nu gaat zie ik mij ten vroegste binnen een half uur online geraken. Ik weet niet wat er mis is. :(

Quiller

Legacy Member
godver... door het lange wachten disconnect... 1200ste op de queu list...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan