Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Perfusion

Legacy Member
zat in het team maar ben gedc'd, en zit nu vast in de queue :s
1260/1280

MinM

Legacy Member
fleet is aangemaakt

add me op uw friends list en vraag de invite aan of zet het hier of pm mij en ik zorg er voor

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
fleet is aangemaakt

add me op uw friends list en vraag de invite aan of zet het hier of pm mij en ik zorg er voor

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Toch nog net iemand online geraakt om jullie te vervoegen? :)

En btw. Het is wel héél erg dat als je disconnect opnieuw in de queue mag gaan staan.

Van mij mogen ze vanacht nog de hele boel plat leggen voor een dag en er eens rustig hun werk van maken.

Darius Craven

Legacy Member
Man man, de officiële fora staan op ontploffen :D

Welkom bij een MMORPG launch. Hoop wel dat ze het snel oplossen qua server-capaciteit.

MinM

Legacy Member
mja is altijd in het begin zeker. bij wow en de andere zullen ze dit ook gehad hebben.
weet wel dat dit bij beta niet zo erg was als nu :p

SHIGSY

Legacy Member
Niet echt aangenaam om nu iets te vragen op het STO-forum. Bloody hell.

Darius Craven

Legacy Member
Als ik de reacties zag op de ontbrekende "Liberated Borg" de eerste dag hebben er toch zeer veel mensen de Lifetime gekocht. Begrijp echter niet dat ze zo weinig geduld hebben, tis een Lifetime account dus ge hebt alle tijd :)

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
mja is altijd in het begin zeker. bij wow en de andere zullen ze dit ook gehad hebben.
weet wel dat dit bij beta niet zo erg was als nu :p

Ik hou mijn hart vast voor Vrijdag als ze tegen dan nog niks hebben kunnen ondernemen. Ik hoop gewoon dat ze zo vlug mogelijk een serieuze maintenance doen en hun servers versterken. Ik ken er geen bal van en ik weet dat die mensen daar bij Cryptic nu minstens even erg en hoogst waarschijnlijk nog veel erger staan te vloeken maar er is duidelijk iets serieus mis en hoop gewoon dat het opdrijven van de capaciteit geen werk van weken is.

De game is nogthans zo zalig. Ik heb echt al fantastische spacecombat gehad. Bij momenten wat hectisch maar o zoo heerlijk intens en kickass! :D Je bent in hevige gevechten ook vrij geconcentreerd bezig met van alles en nog wat.

Maar goed, ik wil vanacht nog een paar uur kunnen spelen. Hopelijk is de queue verwaarloosbaar als ik binnen een uur probeer online te komen.

syndrom

Legacy Member
probleem is idd als de US en EU spelers tegelijk beginnen de server te bevolken precies. wel wat kut en belooft niet veels goeds voor de launch imo.

Ik amuseer mij echter wel met het spel, tis eens iets volledig anders wich i like

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
rmbk probleem is dat die amerikanen nu der op gaan

Ja, de Amerikanen gaan iedere keer net beginnen als ik 's avonds thuis kom van het werk iets na 21u en wil spelen. Bastards! :p

Ik heb zo de indruk dat ze de opkomst zwaar onderschat hebben. Ik had het nog niet gezien maar er stond een comment van één van de GM's, devs, weet ik veel wat. Ze zijn druk in de weer om zo vlug mogelijk meer servers bij te plaatsen en de software onder handen te nemen voor meer performantie.

Ik hoop gewoon dat het niet al te lang gaat duren of ik moet de komende dagen niet veel meer spelen.

T'is nu al zo erg. Dinsdag komen er nog een hoop Amerikanen bij (Yuuh! :eek: ) en Vrijdag nog een hoop Europeanen. Ik wil er niet aan denken wat de gevolgen zullen zijn als ze het tegen dan nog niet voor elkaar hebben.

Ik ga nog ff wachten en straks nog eens proberen maar veel kans dat ik nogal vlug weer zal afsluiten als ik zo veel mensen bezig hoor op de fora.

Probleem is vooral dat er heel wat mensen kort na het inloggen ook weer gedisconnect worden van de server en opnieuw in een queue komen te staan. Dat moet pas erg zijn.

Malkavian

Legacy Member
In de nieuwe 9livesTV (vanaf Donderdag op GunkTV) bespreek ik de BETA even kort in het MMOWorlds gedeelte. NU nog lekker wachten op Retail versie en dan kan ik ook wat rond beamen van volk ;)

SHIGSY

Legacy Member
Weet er iemand hoe dat nu juist zit met Romaine in Memory Alpha en de Data Samples? Heb dat volledig links laten liggen tijdens de beta en buiten het feit dat je de samples gewoon in je bank kan laten zitten, ook al heb je ze nodig, zegt de sampletrading me niets.

MinM

Legacy Member
die sample trading is eigenlijk simple in plaats van geld of decoraties kan je dingen aankopen met samples. als je veel hebt van die samples kan je ze op den duur weg doen voor wapens of buffs.
ik ga die van mij gewoon in de fleet bank gooien en als iemand die wil gebruiken tja dan is het maar zo

SHIGSY

Legacy Member
Dat je ze kan traden heb ik ook al gezien maar het is allemaal "rommel" wat je er voor terug krijgt. Zit er daar een quest achter? Hoe meer je ruilt, hoe beter de items? Van die andere in MA krijg ik enkel te horen dat ik meer moet ruilen bij Romaine maar daar zie je geen progressielijn of iets dergelijks.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan