Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
serieuze lag atm

@ RBMK voeg mij toe op je friends list en zal je toevoegen aan de fleet

jack@MinM
edit: laadtijden zijn verschrikkelijk nu .... al een sjance da pc krachtig genoeg is om op 2de scherm film af te spele

ViPeR01

Legacy Member
Norsixa@Norsixa als mense mij wille toevoegen. Ja laadtijden beginne soms wel irri te worre, ligt zeker niet aan de pc ook :/

MinM

Legacy Member
dacht het ook dat men atom pc was maar men andere pc amd 965 heeft het ook dus ...

RBMK

Legacy Member
MinM zei:
serieuze lag atm

@ RBMK voeg mij toe op je friends list en zal je toevoegen aan de fleet

jack@MinM
edit: laadtijden zijn verschrikkelijk nu .... al een sjance da pc krachtig genoeg is om op 2de scherm film af te spele

Zal ik doen zodra ik terug ingelogd ben. :) Net opnieuw een crash gehad na het inkijken van mijn skill window. Reeds 2e maal. Zopas ook een error gehad wat betreft mijn skills. Ik kon een aantal minuten geen nieuwe bridge officer toewijzen en telkens ik skill points wou investeren in een skill van één van mijn andere bridge officers gebeurde er niks en werd na enkele seconden het boeltje gereset. Plots lukte het wel maar kort daarna kreeg ik error.

Resultaat: slechts 50 van de 150 gebruikte punten staat aangeduid als gebruikt bij de desbetreffende skill en dat terwijl wordt aangegeven dat ik ze alle 150 zou hebben opgebruikt. Hopelijk komen die er vanzelf opnieuw bij wat later anders ben ik 100 punten kwijt.

En ik heb ook af en toe last van vrij lange laadtijden. Soms vliegen die voorbij en dan plots gaat het voor geen meter. Ik ben ook altijd bang dat als de laadschermen te lang blijven ter plaatse trappelen dat ik weer een disconnect te verwerken zal krijgen.

Ik hoop gewoon dat dergelijke problemen binnen enkele weken zo goed als van de baan zijn maar voor de rest een ubervette game. Als dit op punt staat en er nog enkele zaken worden aan toegevoegd zoals wat crafting, een dieper uitgewerkt bridge onderdeel met meer aanpasmogelijkheden, etc. dan is dit er eentje waar ik straks niet meer van weg te slaan ben. :D

ViPeR01 zei:
Norsixa@Norsixa als mense mij wille toevoegen. Ja laadtijden beginne soms wel irri te worre, ligt zeker niet aan de pc ook :/

Ik zal je meteen ook toevoegen. ;)

Btw. Die open instances waar je soms in een groep wordt gesmeten zijn ook echt kickass. :love:

En voor diegenen die interesse hebben. Dit is mijn naam ingame: Liani@RBMK86 EN mijn schip heet USS Synroc en ik ga mij wat specialiseren op gebied van science. :)

Eeeeeeeeen... NU terug online! :woohoo:

RBMK

Legacy Member
Ik heb het gisteren toch voor elkaar gekregen om al mijn officieren exact hetzelfde uniform te geven als ikzelf. Heb wel alles manueel gedaan maar het ging nog redelijk vlot. Ik vind het gewoon toffer als ze allemaal dezelfde outfit dragen. :D

Ik heb ook mijn schip eens aangepast. Ik had plots door dat het wel nog enkele uurtjes zou duren vooraleer ik Luitenant Commander zou halen so... ik heb mij gisteren de laatste paar uur wat bezig houden in de Earth Spacedock. :) Emotes wat zitten instuderen, etc... is ook altijd fun. :)

Babaluna

Legacy Member
ben naar game mania geweest maar vond dit game (nog) niet

morgens eens checken bij den Bart smit en mediamarkt

Quiller

Legacy Member
Babaluna zei:
ben naar game mania geweest maar vond dit game (nog) niet

morgens eens checken bij den Bart smit en mediamarkt

Je gaat dat niet vinden voor de vijfde februari hoor... alleen online reeds te verkrijgen.

RBMK

Legacy Member
De game heeft tonnen potentieel en ik ammuseer mij te pletter maar ze zitten serieus in de knoop met hun servers heb ik zo de indruk. Servers zijn weer down. Is 2e keer in nog geen uur tijd. :(

Ik had vandaag ook voor het eerst redelijk wat last van lag.

Hoewel ik het niet zo graag zeg zou ik liever hebben dat ze de game nu gewoon 24u offline houden en de boel serieus opknappen zodat we morgenavond weer met een gerust hart kunnen verder doen.

Darius Craven

Legacy Member
Sorasan zei:
ben benieuwd voor de reviews...

Ik hoop dat ze pas de eerste reviews binnen een maand zullen maken. Vind het altijd zo dubbel die MMORPG reviews. Ach ja, ik verwacht geen hoge scores (+/- 70%) voor deze game.

Zelf krijgt het van mij veel meer, maar de reviewsites kennende...

syndrom

Legacy Member
mja als de us mensen beginnen online te komen dan gaat der server haywire, das echt wel kut :(

belooft niet veel goeds voor de echte launch tbh.

Quiller

Legacy Member
Hopelijk kunnen we er om 21 uur vlot op... (samenkomst in de ceremoniehal van de 9livers hé!!!! NIET VERGETEN!!!!

Quiller

Legacy Member
opgelet... de gamelauncher geeft aan : 'server down' maar op de website staat 'server up' ... ik heb aangelogd en blijkbaar zijn de servers dus online!!!! Ik begeef mij nu al naar het 'sol system' naar de earth spacedock en dan naar de ceremoniezaal (stateroom of hoe heet dat daar alwaar?)

Quiller

Legacy Member
komaan mensen... we zijn aan het wachten ... we staan al met twee op het podium... beiden met een rood armor aan!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan