Hey mannen, ik ben terug!
Ik ben deze morgen inderdaad nog online geraakt. (Het was nodig ook of ik was nog in slaap gevallen op mijn toetsenbord van al die alcohol.) Het was 2u geloof ik en ik vind de game tot op heden zaalig.

Ik ben wel nog niet zo ver geraakt maar heb toch al wat kunnen proeven van zowel de ground als space combat en het smaakt ongelooflijk naar meer. Ik ben meer dan 2 uur bezig geweest met het aanmaken van mijn karakter.
Om 6u ben ik in mijn bedje gedoken en straks, na het eten, ga ik verder doen.
De game draait inderdaad prima. Af en toe een klein lagstootje maar het valt allemaal te pruimen. Grafisch vind ik het ook fantastisch voor een MMORPG.
Enige probleem dat ik had is dat ik bijna overal fel verlichte zaken en lampen door de muren heen zag. Blijkbaar is dit opgelost als ik de AA uit schakel. Spijtig maar ik heb toch een redelijke resolutie en ik kan er mee leven. Het is nu vrij miniem gekarteld maar het ziet er nog allemaal vrij strak uit.
Het is natuurlijk nog te vroeg om te oordelen maar mijn eerste indruk is alvast zeer positief. Ik kan haast niet meer wachten om verder te doen.
Btw. Ik heb toch mijn Trill karakter kunnen aanmaken.
Andere extra's blijven uit maar ik ben al heel blij met bovenstaande.