Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

duck

Legacy Member
MinM zei:
vrij pissed uitgekeken naar dit weekend. verlof genomen voorwa stomme game mania die zich marktleider noemt heeft geen codes kunnen fiksen dan denk je woot heb pre order van battlefield en ze hadden ps3 codes, maar pc versie hebben ze geen codes kunnen fixen andermaal int zak gezet

Jah kijk is wat je eigen schuld eg, ik heb een maand geleden game mania gebeld om te vragen of ze beta/prestart keys gekregen hebben, antwoord was nee :s dus via direct to drive uk gekocht en geen enkele problemen gehad :s.

Sir.Killalot

Legacy Member
En RBMK, hebt ge kunnen spelen? :D

Ge zijt echt een genot om te volgen bij de aanschaf van nieuwe games ^^

yavik

Legacy Member
volgens mij heeft hij degelijk wel kunnen gamen, er zijn geen forum entry's meer van hem of te wel is hem inslaap gevallen op zijn keyboard door alle biertjes, have fun guys

syndrom

Legacy Member
Gvd é door duck ben ik veel te nieuwsgierig om te spelen, ma kwil geen kat in een zak kopen qua system specs :( Champions online draaide ook al zo shitty bij mij.

Kunde nog headstart doen infeite als je vandaag koopt bij direct2drive ofzo?

ToasT

Legacy Member
ik vrees ervoor en t is weekend ook. Als het zou lukken, zal je waarschijnlijk al tot maandag mogen wachten om een key te krijgen

M0rdresh

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
En RBMK, hebt ge kunnen spelen? :D

Ge zijt echt een genot om te volgen bij de aanschaf van nieuwe games ^^
Het feit dat we hem hier niet horen, yep die zit ingame haha. Mijn ingame char in STO: SeVok@Sepulch

duck

Legacy Member
syndrom zei:
Gvd é door duck ben ik veel te nieuwsgierig om te spelen, ma kwil geen kat in een zak kopen qua system specs :( Champions online draaide ook al zo shitty bij mij.

Kunde nog headstart doen infeite als je vandaag koopt bij direct2drive ofzo?

Ja je kunt nog headstart doen en preorder doen tot de release date eh. en uw laptop kan sto zonder problemen draaien dus go buy :s

Sir.Killalot

Legacy Member
syndrom zei:
Gvd é door duck ben ik veel te nieuwsgierig om te spelen, ma kwil geen kat in een zak kopen qua system specs :( Champions online draaide ook al zo shitty bij mij.

Het draait 100 keer beter als Champions Online. Op mijn laptop wil Champions met moeite draaien op de laagste settings, maar STO kan ik wel perfect draaien op med/high (niet op hoogste wel, maarja).

Darius Craven

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
En RBMK, hebt ge kunnen spelen? :D

Ge zijt echt een genot om te volgen bij de aanschaf van nieuwe games ^^

Volgens mij is hij nog altijd bezig :D

Ik heb gisteren mn borg aangemaakt maar ga er nog niet direct aan beginnen. Eerst mn 1e playtrough van ME2 afronden.

MinM

Legacy Member
level 9 al ondertussen. duidelijk dat ze de skill points gehalveerd hebben. ik zit missies te spele die ik als lvl 17 maar pas kon doen ofzo in de beta

RBMK

Legacy Member
Hey mannen, ik ben terug! :p

Ik ben deze morgen inderdaad nog online geraakt. (Het was nodig ook of ik was nog in slaap gevallen op mijn toetsenbord van al die alcohol.) Het was 2u geloof ik en ik vind de game tot op heden zaalig. :D Ik ben wel nog niet zo ver geraakt maar heb toch al wat kunnen proeven van zowel de ground als space combat en het smaakt ongelooflijk naar meer. Ik ben meer dan 2 uur bezig geweest met het aanmaken van mijn karakter. :lol:

Om 6u ben ik in mijn bedje gedoken en straks, na het eten, ga ik verder doen.

De game draait inderdaad prima. Af en toe een klein lagstootje maar het valt allemaal te pruimen. Grafisch vind ik het ook fantastisch voor een MMORPG.

Enige probleem dat ik had is dat ik bijna overal fel verlichte zaken en lampen door de muren heen zag. Blijkbaar is dit opgelost als ik de AA uit schakel. Spijtig maar ik heb toch een redelijke resolutie en ik kan er mee leven. Het is nu vrij miniem gekarteld maar het ziet er nog allemaal vrij strak uit.

Het is natuurlijk nog te vroeg om te oordelen maar mijn eerste indruk is alvast zeer positief. Ik kan haast niet meer wachten om verder te doen.

Btw. Ik heb toch mijn Trill karakter kunnen aanmaken. :bow:

Andere extra's blijven uit maar ik ben al heel blij met bovenstaande.

Nostradamus2000

Legacy Member
als iemand mij zoekt Nostra@Prophet


btw wel nice om te zien hoeda somige al echt een klingon uiterlijk hebbe,n :p

SHIGSY

Legacy Member
Is het te vroeg om te zeggen dat de launch echt wel "vlekkeloos" verlopen is? Enfin, beta is beta maar een wereld van verschil is het al zeker...

TRiSS

Legacy Member
RBMK zei:
Hey mannen, ik ben terug! :p

Btw. Ik heb toch mijn Trill karakter kunnen aanmaken. :bow:

Je kan wel een Trill karakter maken, maar dat kon ook al in beta. Ik denk niet dat dit hetzelfde is als de 'joined trill' die je zal kunnen aanmaken na de headstart, als de preorder kadootjes beschikbaar komen... Ik zag tenminste geen speciale traits bij de trill optie in de character creation die er nog niet waren tijdens beta...

http://www.startrekonline.com/exclusives zei:
Joined Trill
At character creation, a player can select Trill as a race. This unlocks special exclusive traits that enhance the character’s abilities. Note that the special abilities are the only exclusive aspect; players are still able to create Trills in the game. However, they will lack the Trill abilities.

http://www.startrekonline.com/preorder-faq zei:
Q: Will I receive my retailer exclusives during the Head Start?

A: No. The exclusives are tied to the retail product, not to the preorder key. In other words, you’ll need to purchase the full version of the game and input that key.

Hurtebise

Legacy Member
In De Standaard (niet bepaalde de gamereviewreferentie waar iedereen over spreekt, maar kom) van dit WE staat dat er een heel groot verschil is tussen de knappe en epische ruimtegevechten en -missies, maar dat de missies op planeten een pak minder indrukwekkend zijn en grafisch zelfs behoorlijk lelijk.

Is dat ook jullie indruk?

Sir.Killalot

Legacy Member
Dat staat al in iedere (p)review die ik heb gelezen over STO denk ik. En het is ook waar.

SHIGSY

Legacy Member
Met één dag non-beta, moeten me nogal goede reviews geweest zijn...

Sir.Killalot

Legacy Member
Urh, dat beta-argument is zo afgezaagd.
Je kan dat gebruiken als het spel nog maanden weg is van de release, niet de week ervoor. Release-patches kunnen veel doen voor het finetunen van het spel, maar de zogenaamde 'wonderpatches' zijn mythes. Die gaan niet opeens iets fundamenteel veranderen aan het spel.

De ground combat van STO is fundamenteel gewoon minder goed als de space combat, dat gaat niet opeens veranderen met een launch-patch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan