Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RBMK

Legacy Member
SHIGSY zei:
Eindelijk een website gevonden met deftige uitleg van de skills:
TrekDB | Star Trek Online Info

Bedankt voor de interessante link. :niceone:

Btw. Net vernomen dat je toch toegang zou krijgen tot alle bonusmaterial van de DDE bij de headstart. Iemand op de Steam fora heeft een ticket geplaatst en kreeg dit als antwoord van de support afdeling van Steam.

Yipee! :applause: Ik had het al vrij stom gevonden anders.

Edit: Het ziet er naar uit dat Cryptic van plan is om ons heel wat leuks toe te stoppen de komende weken. Ik zie het vooral zitten om ons eigen zonnestelsel te gaan verkennen. :)

http://www.startrekonline.com/upcoming_content

M0rdresh

Legacy Member
Het zal vanavond spannend worden, wil wel eens zien als de authentication servers het massaal inloggen gaan aankunnen. Ik heb me in elk geval voorgenomen niet kort na 19.00u te vertoeven in space.

RBMK

Legacy Member
Ashroh zei:
Het zal vanavond spannend worden, wil wel eens zien als de authentication servers het massaal inloggen gaan aankunnen. Ik heb me in elk geval voorgenomen niet kort na 19.00u te vertoeven in space.

Ja, ik ben eigenlijk ook benieuwd. Het zal voor mij al vlug 22u of later zijn tegen dat ik online kan komen dus hoop ik dat ik geen problemen ervaar. Stel dat ik moet geconfronteerd worden met de server die down is na al die weken afzien. Ik denk dat ik één voor één mij de haartjes uit m'n hoofd ruk.

Oh, optimistisch blijven. Het komt wel in orde. Ze zullen zich wel goed voorbereid hebben. ;)

M0rdresh

Legacy Member
Iets anders, welke class kiezen de meeste hier en waarom ? Ik twijfel tussen engineer en science.

MinM

Legacy Member
jeej voor de mensen die pre order hebben staan van een retail versie

alles uitgesteld naar 5 februari, wou juist men exemplaar bij gm gaan halen zij wisten mij dit leuk nieuws te melden.

ik heb hem maar gecanceld fuckers van atari, ik betaal 79.99 voor een spel, release zetten op 29 januari en dan effe verzetten om online mensen een headstart te geven.

ik beschik dus niet over een credit card dus ze kunnen den boom in bij mij
zal wel terug naar fps gaan en daar zie ik dat gisteren ook een leuke beta is verschenen

Darius Craven

Legacy Member
Emm... Bij mijn weten stond de release altijd al op 5 februari?

Perfusion

Legacy Member
Darius Craven zei:
Emm... Bij mijn weten stond de release altijd al op 5 januari?
*februari

5 februari is de release in de winkels zonder pre order
MinM heeft het wel degelijk over de pre order

Darius Craven

Legacy Member
Februari idd, ff aangepast... De game is toch niet uitgesteld om de online pre-orders een head start te geven? Hij kwam op 05/01 uit en nergens op de GM website staat dat er bij de pre-order een headstart is. Dus snap het probleem niet helemaal.

Trouwens: Kost die CE 80 € bij game mania!?

MinM

Legacy Member
Darius Craven zei:
Emm... Bij mijn weten stond de release altijd al op 5 februari?

Gm had aangegeven dat release vandaag was. en is mij dinsdag nog bevestigd geweest door gm. stond ook niet vermeld op website van star trek online dat de retail versie later zou zijn.

dus heb een pre order gedaan bij GM en mja vandaag is kom ik te weten dat hem verzet is.
ge word bijna in deze wereld verplicht om een krediet kaart te nemen om van exclusieve dingen een graantje te mogen meepikken.

vind het unfair omdat ik bijna het dubbele betaal en da geld er voor over heb dan mensen die pre orders hebben staan online.
oke ik krijg een cd en een boekje mor kom ....

MinM

Legacy Member
Darius Craven zei:
Februari idd, ff aangepast... De game is toch niet uitgesteld om de online pre-orders een head start te geven? Hij kwam op 05/01 uit en nergens op de GM website staat dat er bij de pre-order een headstart is. Dus snap het probleem niet helemaal.

Trouwens: Kost die CE 80 € bij game mania!?

yup 79.95euro

MinM

Legacy Member
Darius Craven zei:
Februari idd, ff aangepast... De game is toch niet uitgesteld om de online pre-orders een head start te geven? Hij kwam op 05/01 uit en nergens op de GM website staat dat er bij de pre-order een headstart is. Dus snap het probleem niet helemaal.

Trouwens: Kost die CE 80 € bij game mania!?

denk dat ook niet dat da is speciaal voor die headstart maar kom wel tot die conclusie.

TRiSS

Legacy Member
ik vind dit een fout van game mania die foutieve info gaven, niet van cryptic of atari of namco (die de game uitgeven in europa)... De releasedatum is altijd begin februari geweest, met voor BEPAALDE pre-orders een headstart, open beta key, sommige extr'a, enzoverder... en bij die preorders stond die items ook altijd duidelijk aangegeven. Het lijkt mij dan logisch dat bij diegenen waar dit niet expliciet vermeld staat, dit niet zo is.

ToasT

Legacy Member
ik kan me ook niet onmiddellijk iets anders herinneren dan dat release 5/02 was. Maar ik kreeg hier net wel volgend mailtje binnen van 12game.com.
Daarnaast willen wij u informeren dat de releasedatum van Star Trek Online helaas is verschoven. De Gold en Silver Edition zullen pas vanaf volgende week dinsdag 2 februari verkrijgbaar zijn. De Collector Edition is nog langer vertraagt. Een echte releasedatum is er niet, echter onze uitgever geeft aan dat deze binnen één week binnen zal komen.
Ook heb ik wel al een code ontvangen voor mijn speciale Enterprise maar dan kreeg ik nog een mailtje dat ik daarmee geen headstart kan spelen en ik nog een mailtje moest sturen om een headstart key te krijgen. Terug gemaild om 15u30 maar kantoren sluiten om 17u en ik heb nog niets terug gekregen. Hopelijk krijg ik nog een want anders zit ik hier een heel weekend niets te doen

*edit* Net na ik hier op 'post' klikte, kreeg ik mail met HS key. Ondertussen geactiveerd en ready to engage. Make it so, gents :)

MinM

Legacy Member
volgens verschillende bronnen was het zo dat de retail versies niet op tijd in de rekken gingen liggen. dit ging gecompenseerd worden via headstart keys. deze GM niet heeft.

MinM

Legacy Member
mensen met een beta code zouden ook van headstart kunnen genieten omwille van de problemen met retail, dit zou een gerucht zijn. bron: IRCh chat van de officiele site

Icefox

Legacy Member
hey

ik heb het spel dus gepreorded en heb men pre order key enzo maar telkens ik het spel download en probeer te instaleren , zegt men mij "de gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd"


iemand die dit ook had ?

grtz

Nostradamus2000

Legacy Member
en al uit welke class ge gaat spelen ?twijfel tussen engi en science

Quazythian

Legacy Member
ToasT zei:
ik kan me ook niet onmiddellijk iets anders herinneren dan dat release 5/02 was. Maar ik kreeg hier net wel volgend mailtje binnen van 12game.com.Ook heb ik wel al een code ontvangen voor mijn speciale Enterprise maar dan kreeg ik nog een mailtje dat ik daarmee geen headstart kan spelen en ik nog een mailtje moest sturen om een headstart key te krijgen. Terug gemaild om 15u30 maar kantoren sluiten om 17u en ik heb nog niets terug gekregen. Hopelijk krijg ik nog een want anders zit ik hier een heel weekend niets te doen

*edit* Net na ik hier op 'post' klikte, kreeg ik mail met HS key. Ondertussen geactiveerd en ready to engage. Make it so, gents :)

Ik las diezelfde mail pas om 18:00u. Dan doe je moeite om te pre-orderen en heb je dit voor. Dank u 12game.com... headstart down the drain!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan