Heb de beta eindje gespeeld en had er toch meer van verwacht, leek allemaal maar eenzijdig, in range komen, schieten, wat skills uithalen en nog eens schieten.
Ook het feit dat je niks verliest als je doodgaat vond ik maar niks, het was soms handiger te sterven dan proberen uit een benarde situatie te komen. Keuze was ook erg beperkt in de beta.
Ground combat was nog een pak erger vond ik, misschien had ik te hoge verwachten en het was natuurlijk nog maar een beta. Daarom zal ik het echte spel binnen enkele weken wel eens proberen maar tot nu toe kon het mij niet volledig bekoren. En ik ben toch wel een redelijke trek fan, aangezien ik alle series op dvd heb en deze minstens één maal er jaar bekijk met hetzelfde enthousiasme als de eerste maal ik het op tv zag. Heb zelfs alle st games en die cd's bijna kapot gespeeld vroeger.
Space graphics vond ik dan weer erg proper, de ventjes daarentegen zien er mij totaal niet realistisch uit, oogt niet de st die ik ken.