Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M-Boy

Legacy Member
Nostradamus2000 zei:
precies veel die trill gaan

ja dat is ook niet moeilijk, D2D gaf de meeste voordelen (7 items + bonus item) aan een mooie prijs die als enige ook beschikbaar was voor europa. En over andere verdelers wil ik het niet hebben want de meesten vragen torenhoge prijzen voor een collectors edition.

M-Boy

Legacy Member
SHIGSY zei:
Is ook aan het kriebelen. Te meer daar mijn 5 weken verlof ook vrijdag van start gaan. :)

Nu ja, vlak voor einde Beta uit die Nederlandstalige fleet gestapt. Pakt niet echt op Star Trek om "Hollands" te zien passeren...

ja kan ik me inbeelden.

syndrom

Legacy Member
NVIDIA GeForce 9400M + 9600M GT - 256MB (VRAM)
2.66 GHz Intel Core 2 Duo
4 GB 1067 Mhz DDR3

is het te spelen op dit systeem op windows 7

(macbook pro)

Koffe

Legacy Member
Ik heb de beta gespeeld op ne bootcamp van ne macbook pro die ik 3,5 jaar geleden gekocht heb en die liep best wel goed.
Space kon ik alles op max spelen, maar groundcombat moest ik dan alles weer op minimum zetten om een of andere bizarre reden.
Als je dus een recente macbookpro hebt zal da meer dan oké draaien ;-)
heb trouwens ook wow en aion perfect kunnen spelen op ne bootcamp van xp zelfs

Quiller

Legacy Member
jambajo zei:
n/o ma hoe dwaas zijde gij wel nie?

Kerel stop met je belachelijke commentaar en ga ergens anders het klein kind uithangen. Het enige wat jij doet is mensen beledigen die een andere mening hebben dan jij. Zoiets noem ik een dictator.

ToasT

Legacy Member
Niet op reageren, is gewoon het beste.

Zijn er hier al mensen die hun headstart key hebben gekregen? En bij 12game gekocht hebben?

*edit* nm :
De headstart code wordt 29 januari per email verstuurd naar iedereen die een pre-order heeft staan. Dit kan niet eerder omdat de codes worden gedeactiveerd als deze te vroeg worden gebruikt.

Hopelijk krijg ik dan ook onmiddellijk die code voor die antieke enterprise :)

M-Boy

Legacy Member
de mensen die aan den open beta deelnamen hebben een code gekregen die zowel geldig was voor de open beta als de headstart

ToasT

Legacy Member
heb OB gespeeld maar met key die ik ergens gewonnen heb. Heb pas maandag besteld bij 12game

Quazythian

Legacy Member
M-Boy zei:
de mensen die aan den open beta deelnamen hebben een code gekregen die zowel geldig was voor de open beta als de headstart

Sinds wanneer geeft OB deelname recht op een headstart? Dacht dat dit enkel voor pre-orders telt?

M-Boy

Legacy Member
Quazythian zei:
Sinds wanneer geeft OB deelname recht op een headstart? Dacht dat dit enkel voor pre-orders telt?

Ja klopt, dat bedoelde ik. Foute verwoording van mijn kant. sorry hiervoor

Spooner

Legacy Member
De mensen die via steam hebben besteld, kunnen die normaal gezien morgen gewoon inlogge ?

RBMK

Legacy Member
Morgen om 19u is het prijs naar ik heb vernomen en ik moet werken tot 21u. Damn, ik zal morgen weer de volledige dag EXTRA happy rondlopen in de winkel dankzij het vooruitzicht te kunnen beginnen met STO 's avonds. :D

Een hobby kan toch veel teweeg brengen. Dankzij mijn games loop ik bijna iedere dag van mijn leven welgezind rond en dat terwijl veel van die mensen die je meestal de boodschap 'Zoek je een leven!' zouden meegeven godganse dagen rondlopen met een smoel tot op de grond. :)

Het is eindelijk bijna zover. Ik ga straks ff de client downloaden en installeren via Steam zodat ik al een stapje dichter sta om er morgen in te vliegen. :applause:

Nu nog hopen dat mijn fysieke Collector's Edition morgen bij ons binnen komt.

Spooner

Legacy Member
Word de beta gewoon opgepatched naar het volledig spel, of hoe zal het in zijn werk gaan ?

RBMK

Legacy Member
Spooner zei:
Word de beta gewoon opgepatched naar het volledig spel, of hoe zal het in zijn werk gaan ?

Is een feit. Hoe dan ook, wie de beta op zijn comp heeft staan zal van daaruit kunnen beginnen met de headstart. Het is in ieder geval niet nodig om er het boeltje af te zwieren. Client zal uiteraard eerst geupdate worden waar nodig.

Ik ben momenteel mijn STO client op Steam aan het downloaden. Straks installeren. Ik ben zoveel mogelijk voorbereidingen aan het treffen zodat ik morgenavond niet al te veel tijd meer hoef te verliezen. :)

Ik ben weer met 3 dingen tegelijk bezig momenteel. NOG meer STO info en videomateriaal aan het verzamelen en forums afschuimen op de comp in de keuken, TV aan het zien in de living door de open ruimte die verbinding geeft met de keuken en tussendoor om de 10 min. naar boven aan het lopen om mijn comp op mijn kamer in de gaten te houden die STO aan het binnen halen is. :) Oh, en intussen nog een schotel aan het opwarmen om tussendoor wat te eten.

Spooner

Legacy Member
Bezig bijtje ^^ En ook eentje da blijkbaar klaar wil zijn voor STo xD

RBMK

Legacy Member
Spooner zei:
Bezig bijtje ^^ En ook eentje da blijkbaar klaar wil zijn voor STo xD

Hehe, soms wel en soms ook niet. Zoals de meesten waarschijnlijk. Het is wel een feit dat mijn hobby mij bij momenten tonnen energie geeft net als alcohol. :p

Btw. Het icoontje van STO staat sinds enkele minuten op mijn bureaublad. Yihaa! :applause: We zitten al zo ver. :lol:

[F*RT] Tazz.Be

Legacy Member
Heb de beta eindje gespeeld en had er toch meer van verwacht, leek allemaal maar eenzijdig, in range komen, schieten, wat skills uithalen en nog eens schieten.

Ook het feit dat je niks verliest als je doodgaat vond ik maar niks, het was soms handiger te sterven dan proberen uit een benarde situatie te komen. Keuze was ook erg beperkt in de beta.

Ground combat was nog een pak erger vond ik, misschien had ik te hoge verwachten en het was natuurlijk nog maar een beta. Daarom zal ik het echte spel binnen enkele weken wel eens proberen maar tot nu toe kon het mij niet volledig bekoren. En ik ben toch wel een redelijke trek fan, aangezien ik alle series op dvd heb en deze minstens één maal er jaar bekijk met hetzelfde enthousiasme als de eerste maal ik het op tv zag. Heb zelfs alle st games en die cd's bijna kapot gespeeld vroeger.

Space graphics vond ik dan weer erg proper, de ventjes daarentegen zien er mij totaal niet realistisch uit, oogt niet de st die ik ken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan