Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




Namko zei:Als er iemand nog een beta key wilt:
Your Star Trek Online beta key is below:
SBOB1T9YT3YTUEXCCRPEYDV6T
Beta Key Use:
To get into the beta just go to this page: Open Beta | Star Trek Online Official Site


Nostradamus2000 zei:indeed op tijd zeggen waar iedereen gaat spelen![]()

MinM zei:zit ook aan tier 3 maar is het zo dat met de alpha je helemaal opnieuw kan beginnen????
want het is wel een leuk spel maar helemaal opnief beginnen vanaf ensint zienk ni echt zitten
dacht dat er op de website sta head with a headstart....
ik bedoel voorwa hebde dan beta testers die bugs raporteren en shit die mogen da toch cadeau hebben een behoud van lvl.

MinM zei:zit ook aan tier 3 maar is het zo dat met de alpha je helemaal opnieuw kan beginnen????
want het is wel een leuk spel maar helemaal opnief beginnen vanaf ensint zienk ni echt zitten
dacht dat er op de website sta head with a headstart....
ik bedoel voorwa hebde dan beta testers die bugs raporteren en shit die mogen da toch cadeau hebben een behoud van lvl.




DoomSayerSantos zei:Hoe bestel je die lifetime feitelijk ?
