Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Franneke

Legacy Member
ow, wist ik niet, nja dan is het niet de moeite meer daar heb je gelijk in.

Babaluna

Legacy Member
mjah , ik heb dit game niet echt gevolgd , maar ik ben den typische mmo speler die het game DAADWERKELIJK is gaat spelen alvorens comments te geven ;)

nu , op het eerste zicht vind ik het nu grafisch ook ni waw :)

Ten tweede , ik ben meer ne star wars fan ( misschien wachten tot die uitkomt) en star trek heeft me nooit echt aangetrokken behalve de oren van Dr Spock :)

ik zal wel zien :)

ToasT

Legacy Member
Ik moet zeggen, na de laatste patchen en een leuke fleet event te hebben meegemaakt, begint het spel me meer en meer te interesseren.
Voor één keer een spel waar je geen duizend quests hebt met kill x aantal mobs of zo. Wel soms saaie quests: ga naar planeet x, scan wa dingen en q gedaan. Maar die fleet toestanden maken dat ruimschoots goed. Daarnet met zo'n 15-20 man ene (in tassig system of zo) gedaan, eerst massa's kleine fighters met een cruiser mollen, dan cruisers mollen met battleships erbij en dan 'boss'fight.
Eindelijk ook een engine gekocht waardoor ik nu heel wat rapper draai, verdraaid handig in space battles :)

Is er al iets gekend van servers waar er 9livers zullen spelen?

Nostradamus2000

Legacy Member
indeed op tijd zeggen waar iedereen gaat spelen :).ma wel goe dak g15 heb zoda ik teminste deftig schield kan versterken en tegelijk draaien zonder da men vinger in de knoop raken.

TRiSS

Legacy Member
Nostradamus2000 zei:
indeed op tijd zeggen waar iedereen gaat spelen :)

tenzij ze daar ondertussen vanaf gestapt zijn is er maar 1 "server", dus je zit zowiezo bij elkaar... en als je groupt kom je normaal ook vanzelf in dezelfde instances terecht...

SHIGSY

Legacy Member
Geen goede serverdag vandaag. Al derde keer prijs... Bwuh, aan het hopen om nog een paar vliegminuten met Tier 3 cruiser te kunnen halen voor de wipe.

MinM

Legacy Member
zit ook aan tier 3 maar is het zo dat met de alpha je helemaal opnieuw kan beginnen????
want het is wel een leuk spel maar helemaal opnief beginnen vanaf ensint zienk ni echt zitten :s


dacht dat er op de website sta head with a headstart....
ik bedoel voorwa hebde dan beta testers die bugs raporteren en shit die mogen da toch cadeau hebben een behoud van lvl.

ViPeR01

Legacy Member
MinM zei:
zit ook aan tier 3 maar is het zo dat met de alpha je helemaal opnieuw kan beginnen????
want het is wel een leuk spel maar helemaal opnief beginnen vanaf ensint zienk ni echt zitten :s


dacht dat er op de website sta head with a headstart....
ik bedoel voorwa hebde dan beta testers die bugs raporteren en shit die mogen da toch cadeau hebben een behoud van lvl.

Beta is geen headstart eh. Is op elke mmo het zelfde. Beta is gewoon om wat bugs nog uit te werken, en dan word alles terug gewiped eh. Niet om te flamen ofzo maar moet je zelf aan gedacht hebbe toen je beta begon eh. Je kon gemakkelijk eerst op sto forums kijken of ze gingen wipen of niet, kon je dan wachten tot headstart. Das de reden dat ik nu momenteel ni verder speel, ik heb wat geprobeerd in beta, mijn escort gekregen en dan gestopt.

Anders zie ik tog niks nieuw als ik begin :)

Darius Craven

Legacy Member
MinM zei:
zit ook aan tier 3 maar is het zo dat met de alpha je helemaal opnieuw kan beginnen????
want het is wel een leuk spel maar helemaal opnief beginnen vanaf ensint zienk ni echt zitten :s


dacht dat er op de website sta head with a headstart....
ik bedoel voorwa hebde dan beta testers die bugs raporteren en shit die mogen da toch cadeau hebben een behoud van lvl.

De Alpha komt voor de Beta, dus de releaseversie is gewoon de retail versie. En ja je moet opnieuw beginnen, mee omdat de beta puur een test is waar een hoop fouten inzit waaronder exploits vaak waardoor je bv meer geld hebt, sneller kan lvl'en, ... De beloning die je krijgt voor al je bugreports is gewoon een betere release :)

TRiSS

Legacy Member
wat spijtiger is (en minder begrijpelijk) dan de wipe-na-beta is het feit dat preorder "extra's" ingame (sommige shields, kunnen spelen als een joined trill etc) niet beschikbaar zullen zijn bij de headstart, maar pas bij de launch... Hierdoor heb je minder aan de headstart als je bijvoorbeeld voor die Joined Trill wou gaan...

RBMK

Legacy Member
Het begint hier serieus te kriebelen moet ik zeggen. Brrrr :D

Nog enkele dagen. Ik kan haast niet meer wachten nu. :)

Nu nog hopen op een goeie afloop wat mijn bestelling betreft. Ten eerste dat ik mijn Collector's mag ontvangen (Hopelijk komen ze niet zonder te zitten bij onze leverancier.) en ten tweede dat hij op tijd binnen is en dat is namelijk vrijdag voor de headstart dit weekend. Anders heb ik weer het probleem dat ik dubbel ga kopen.

Oh, dan heb ik meer extra's. :applause:

Sir.Killalot

Legacy Member
Nu al even zeggen: Tractor Beam is een pure I-Win-Button.

Als je dat in PvP doet, is het gevecht eigenlijk al praktisch gestreden... Zeker in combinatie met cloak.

*stealth*
*vlieg mooi achter een vijand*
*ga uit stealth*
*tractor beam*
*cannons en torpedoes*
*win*

Edit: enfin, toch in de vroegere levels, geen idee hoe het zit in latere levels natuurlijk.
Balance is in elk geval nooit Cryptic's sterke kant geweest..

Quiller

Legacy Member
Ik ben ruim voldoende overtuigt door de beta om de lifetime sub te kopen (heb ik gisteravond dan ook gedaan) ... Het spel is fun EN heeft nu nog altijd groeipotentieel... Tevens voel ik gewoon dat ik het lang ga spelen...

Voor de banbliksems van de 'enkele' tegendraadsen over mij komen wil ik nog zeggen dat ik dat zelf beslis en dat zij dat niet voor mij moeten doen :p

MinM

Legacy Member
ben nu ook gestopt met de beta te spele nu heb ik wel gezien dat de headstart om 7u vrijdag begint je hebt een headstart van 3u op de andere UK 4u.maar ja ik ga is bij GM horen waar ik de mijne heb besteld om die donderdag al te kunnen krijgen heb toch goeie contacten daar dus...

spijtig nu ken ik alle missies van alpha centauri tot psi velorum sector :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan