Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.






jambajo zei:dus vanaf dat er hier iemand discussie wilt komen voeren over een mmorpg wordt hij direct bestempeld als nen troll? de mensen in deze thread kunnen ook tegen niet veel commentaar![]()

TRiSS zei:onderbouwd commentaar kan en mag.... maar hier komen roepen dat het een kutspel is, dat iedereen die het koopt zot is of whatever en dan vooral op die toon is volgens mij geen "commentaar geven", dat is trollen
nah, en dat is de laatste keer dat ik die trol gevoederd heb
play long and level! ;-)

jambajo zei:dus vanaf dat er hier iemand discussie wilt komen voeren over een mmorpg wordt hij direct bestempeld als nen troll? de mensen in deze thread kunnen ook tegen niet veel commentaar
@ darius ik vermoed da gij oftewel geld teveel hebt of gewoon ne vijs kwijt zijt
en uw logica trekt op geen bal, zelfs al ge het spel maar 10u per maand speelt spaart ge nog uit? waarom doneert ge uw geld dan gewoon niet aan de negertjes in haïti als ge het spel zo weinig speelt? die kunnen het tenminste gebruiken voor een beter doel.


RBMK zei:Discussie voeren met iemand die een game met moeite één dag in beta heeft gespeeld en voor de rest zijn argumenten haalt op een ander forum is naar mijn mening altijd al onmogelijk geweest dus vraag ik mij af wat je hier eigenlijk nog komt doen. Ga ergens anders een topic verpesten aub.
Btw. LotRO is voor mij tot op heden één van de beste MMORPG's die ik heb gespeeld en ik mag toch zeggen dat ik er ook al enkele op mijn palmares heb staan. Misschien niet zoveel als de echte veteranen maar toch genoeg om te weten dat LotRO een meer dan degelijke game is in zijn genre.
En over WoW ga je mij niks negatiefs horen zeggen want het is zeker en vast een degelijke MMORPG maar in mijn ogen niet zo speciaal dat het een grotere playerbase verdient dan heel wat andere MMORPG's die reeds zijn verschenen zowel voor als na desbetreffende game. Het enige geluk dat deze game heeft gehad is dat het op de één of andere manier een grotere hype heeft teweeg gebracht dan al de rest, meer mond en mond reclame heeft gekend en daardoor massa's casual spelers en/of totale noobs op gamevlak heeft gelokt die zo aangedaan waren door hun eerste echte MMORPG ervaring (Je eerste MMORPG is altijd iets speciaals en kan zelfs, ondanks de kwaliteit van de game in kwestie, voor een lange tijd je beste ervaring blijven.) dat er velen bij WoW blijven zweren en op de één of andere manier angst hebben voor iets nieuws en/of alles en iedereen moeten vergelijken met deze game wat natuurlijk een totaal verkeerde ingesteldheid is.
En voor bijna alle overige uitgevers/ontwikkelaars is het een strijd van jewelste om te overleven in het MMORPG wereldje die de laatste jaren heel wat concurrentie teweeg brengt waardoor het hun volste recht is proberen mensen te overtuigen om bv. een lifetimesubscriptie aan te gaan waardoor hun inkomen al wat meer verzekerd zijn om de game in de komende maanden/jaren verder te ontwikkelen. Vergeet niet dat bijna alle andere MMORPG's al blij mogen zijn als ze een vaste playerbase kunnen behouden van max. 500k spelers wat bij de meesten al heel wat zal zijn. En bovendien heb je ook geen 500k spelers nodig om een game succesvol te maken en al helemaal niet voor de spelers. Zo lang er één server constant goed vol zit met goeie en behulpzame mensen is het al voldoende om mij, als speler, tevreden te stellen.
Oh en meer nog (Veel meer) dan bij singleplayergames en dergelijke zijn MMORPG's zéér gevoelig voor kritiek. Men zal nooit of te nimmer iedereen tevreden kunnen stellen. De één vindt een bepaalde game goed en de ander vindt het bagger en met een patch kan het plots omslaan en kan die ander plots de game goed vinden en die één bagger. Ik zou eerlijk gezegd nooit in de schoenen van een ontwikkelaar willen staan want die mannen/vrouwen hebben geen gemakkelijk karwei als je het mij vraagt.
En wat Darius Craven doet met zijn geld is zijn zaak. Mocht ik weten dat ik het eruit haal zou ik het ook doen maar gezien ik het tot op heden nooit langer dan 4 maand heb vol gehouden met een MMORPG speel ik liever op veilig en betaal ik per maand. Trouwens, omdat iemand veel geld spendeert aan iets wil daarom niet zeggen dat hij/zij geld teveel heeft. Ooit al eens aan gedacht dat er ook nog mensen zijn die keuzes kunnen maken in het leven en meer geld spenderen aan iets wat naar hun mening meer waarde heeft en wat minder aan alle andere troep die van minder belang is voor de persoon in kwestie?
Maar goed, genoeg geleuter. Ik kijk hoe dan ook uit naar deze game. Eén van de eerste dingen die ik heb geleerd in mijn leven als gamer is wel dat je je nooit of te nimmer mag laten beïnvloeden door anderen wat betreft je keuzes of toch op z'n minst niet door zo'n typische pessimist en/of doemdenker.
Ik ken mijn smaak en ik heb mijzelf maar zelden teleurgesteld bij het kiezen en aankopen van games. Star Trek Online zie ik volledig zitten en ware het niet dat ik niet zo van beta's houd en het niet zie zitten om alle progressie aan mijn neus te zien voorbijgaan wanneer de beta is afgelopen was ik al lang aan het spelen. Nu wacht ik geduldig af tot de start van de early access. Intussen hou ik mij wat bezig met al die open beta filmpjes te bekijken op het net.
Aan Darius Craven en de rest van de huidige playerbase. Ik kom er binnenkort ook aan! Als jullie intussen een fleet hebben dan hoop ik dat de deuren open staan.![]()
jambajo zei:tuurlijk, omdat ze onlangs bijna alle group quests soloable gemaakt hebben
dat is hun wanhoopspoging om het spel levend te houden, omdat ze weten dat meer solo-spelers kunnen aantrekken dan group-spelers.

jambajo zei:MAAR ge kunt er niet omheen dat wat ik zeg over die lifetime subs waar is!!!!
doen ze dit bij WoW? nee, omdat ze weten dat ze meer geld uit de mensen hun zakken kunnen schudden aangezien er VEEL mensen WoW spelen en ook zullen blijven spelen doorheen de jaren die zullen komen
STO zal volgend jaar nen dode pier zijn, net als WAR en AOC nu is, daarmee dat ze nu zoveel mogelijk geld willen binnenhalen!!!
tis echt schandalig imo, en dat mensen daar kunnen inlopen, ik versta da gewoon nie.
int begin deden ze dit ook bij LOTR online, omdat ze gewoonweg wisten dat hun spel nie populair ging zijn op lange termijn.

RBMK zei:Discussie voeren met iemand die een game met moeite één dag in beta heeft gespeeld en voor de rest zijn argumenten haalt op een ander forum is naar mijn mening altijd al onmogelijk geweest dus vraag ik mij af wat je hier eigenlijk nog komt doen. Ga ergens anders een topic verpesten aub.
Btw. LotRO is voor mij tot op heden één van de beste MMORPG's die ik heb gespeeld en ik mag toch zeggen dat ik er ook al enkele op mijn palmares heb staan. Misschien niet zoveel als de echte veteranen maar toch genoeg om te weten dat LotRO een meer dan degelijke game is in zijn genre.
En over WoW ga je mij niks negatiefs horen zeggen want het is zeker en vast een degelijke MMORPG maar in mijn ogen niet zo speciaal dat het een grotere playerbase verdient dan heel wat andere MMORPG's die reeds zijn verschenen zowel voor als na desbetreffende game. Het enige geluk dat deze game heeft gehad is dat het op de één of andere manier een grotere hype heeft teweeg gebracht dan al de rest, meer mond en mond reclame heeft gekend en daardoor massa's casual spelers en/of totale noobs op gamevlak heeft gelokt die zo aangedaan waren door hun eerste echte MMORPG ervaring (Je eerste MMORPG is altijd iets speciaals en kan zelfs, ondanks de kwaliteit van de game in kwestie, voor een lange tijd je beste ervaring blijven.) dat er velen bij WoW blijven zweren en op de één of andere manier angst hebben voor iets nieuws en/of alles en iedereen moeten vergelijken met deze game wat natuurlijk een totaal verkeerde ingesteldheid is.
En voor bijna alle overige uitgevers/ontwikkelaars is het een strijd van jewelste om te overleven in het MMORPG wereldje die de laatste jaren heel wat concurrentie teweeg brengt waardoor het hun volste recht is proberen mensen te overtuigen om bv. een lifetimesubscriptie aan te gaan waardoor hun inkomen al wat meer verzekerd zijn om de game in de komende maanden/jaren verder te ontwikkelen. Vergeet niet dat bijna alle andere MMORPG's al blij mogen zijn als ze een vaste playerbase kunnen behouden van max. 500k spelers wat bij de meesten al heel wat zal zijn. En bovendien heb je ook geen 500k spelers nodig om een game succesvol te maken en al helemaal niet voor de spelers. Zo lang er één server constant goed vol zit met goeie en behulpzame mensen is het al voldoende om mij, als speler, tevreden te stellen.
Oh en meer nog (Veel meer) dan bij singleplayergames en dergelijke zijn MMORPG's zéér gevoelig voor kritiek. Men zal nooit of te nimmer iedereen tevreden kunnen stellen. De één vindt een bepaalde game goed en de ander vindt het bagger en met een patch kan het plots omslaan en kan die ander plots de game goed vinden en die één bagger. Ik zou eerlijk gezegd nooit in de schoenen van een ontwikkelaar willen staan want die mannen/vrouwen hebben geen gemakkelijk karwei als je het mij vraagt.
En wat Darius Craven doet met zijn geld is zijn zaak. Mocht ik weten dat ik het eruit haal zou ik het ook doen maar gezien ik het tot op heden nooit langer dan 4 maand heb vol gehouden met een MMORPG speel ik liever op veilig en betaal ik per maand. Trouwens, omdat iemand veel geld spendeert aan iets wil daarom niet zeggen dat hij/zij geld teveel heeft. Ooit al eens aan gedacht dat er ook nog mensen zijn die keuzes kunnen maken in het leven en meer geld spenderen aan iets wat naar hun mening meer waarde heeft en wat minder aan alle andere troep die van minder belang is voor de persoon in kwestie?
Maar goed, genoeg geleuter. Ik kijk hoe dan ook uit naar deze game. Eén van de eerste dingen die ik heb geleerd in mijn leven als gamer is wel dat je je nooit of te nimmer mag laten beïnvloeden door anderen wat betreft je keuzes of toch op z'n minst niet door zo'n typische pessimist en/of doemdenker.
Ik ken mijn smaak en ik heb mijzelf maar zelden teleurgesteld bij het kiezen en aankopen van games. Star Trek Online zie ik volledig zitten en ware het niet dat ik niet zo van beta's houd en het niet zie zitten om alle progressie aan mijn neus te zien voorbijgaan wanneer de beta is afgelopen was ik al lang aan het spelen. Nu wacht ik geduldig af tot de start van de early access. Intussen hou ik mij wat bezig met al die open beta filmpjes te bekijken op het net.
Aan Darius Craven en de rest van de huidige playerbase. Ik kom er binnenkort ook aan! Als jullie intussen een fleet hebben dan hoop ik dat de deuren open staan.![]()
jambajo zei:too long, did not read
Durin zei:Wall of text crits you for 10.000