Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nite

Legacy Member
Amazon.co.uk deed echt wel raar. Ik had de special edition besteld voor £18 en nu blijkt dit de gold edition te zijn en kost die meer dan £50. Win! :D

Ik kijk in ieder geval al uit naar mijn borg crewmate.

Darius Craven

Legacy Member
€ 211,74 voor de lifetime trouwens. Is vandaag van mn kaart gegaan.

MinM

Legacy Member
9th fleet is al ingenomen btw als ge die zo wou noemen

ben nu lt commander heb voor cruiser gekozen, schip van star trek nemesis(heb da moeten opzoeken :p )

MinM

Legacy Member
wete ik ga gewoon fleet 9lives noemen en ik add iedereen sffs da zijn char@login heeft gegeven

MinM

Legacy Member
heb alle nicknames al toegevoegd aan men friends list als iedereen online komt bv morgen om 20u dan heb ik 5 man om de fleet op te starten

Quiller

Legacy Member
Stampertje zei:
De meeste geven hier hun character name + ship maar als ge geadd wil worden door iemand of in fleet wil geraken moet je character@ogin geven :)

ok... ik volg dus niet... ik veronderstel dat je bedoelt met character 'Quiller' (in mijn geval) maar @ogin??? blijkbaar mis ik iets... mijn login is nl mijn email adres als je dat bedoelt maar als ik de andere 'namen' bekijk kan dat ook niet...

Stampertje

Legacy Member
als je iemand wil toevoegen als friend heb je dus zijn login nodig, het geen je intypt in de laucher. in u geval dus u emailadres. Voor de @ zet je de charactername (denkt dat dit ook werkt zonder)

Stampertje

Legacy Member
als er iemand nog interesse heeft, ik heb zonet mail gehad met een betakey :)
de eerste reactie krijgt ze :)

nite

Legacy Member
Quiller zei:
ok... ik volg dus niet... ik veronderstel dat je bedoelt met character 'Quiller' (in mijn geval) maar @ogin??? blijkbaar mis ik iets... mijn login is nl mijn email adres als je dat bedoelt maar als ik de andere 'namen' bekijk kan dat ook niet...

Das ook wel ambetant want iedereen die sto speelt ziet uw email adres dan.

Koffe

Legacy Member
ik ga wel ni meer spelen tijdens de beta dus mij nu toevoegen heeft ni veel nut ;-)

Perfusion

Legacy Member
gvd, was beta aan het downloade, 75%
firefox crashed, begint die download terug vanaf 0 :s
nu via torrent ze

jambajo

Legacy Member
waarom zit iedereen hier dit spel zo te verheerlijken?
cryptic heeft dit spel nochtans deftig verneukt
tis basically gewoon een space shooter (zonder 3D zelf, space in 2D LOL)
en de ground combat is een dikke grap ook
tis dus gewoon city of champions/heros maar met een space skin

vanop mmorpg.com forums:
* Space combat is terrible, its not a true 3D, all the game is designed in 2D environment with some 3D imitation, you cant make a loop with your ship, you cant shoot up or down, everything is played in a thin plane that makes you remember the old days when developers had to struggle their minds to simulate real 3D environments.
* All weapons have same range, which limits the tactical potential.
* Theres very little options available to combat, you can fire, turn, control speed (although it really has no much effect), balance shields, ... and almost anuthing more, no targetable ship's sub systems, no weapon groups configuration, none of the usual match speed, chase, lock, etc etc features in other (and older) space combat games.
* Ground combat is just a bad joke, can't even describe it, its just a bad joke, if you have ever played any MMORPG out there and take a look at STO combat mechanics ... you will just cry.
* Space is no bigger than a shoes box, they made star systems soooo big and sectors so small that you can visit all the systems in just one night.
* Space is EMPTY, theres no life at all, i wonder why are hundreds of races strugling to control the galaxy .... why are klibgons and Feds in war, theres nothing to fight for, the few star systems that exists are empty, they have only 1 planet in the best and you cant visit it unles they give you a mission to do it, and even then you can only see the small "dungeon" they want you to see, the rest of the planet? it just simply doesnt exist, theres 0 work in modeling the game world, just a couple repetitive space station rooms, and few more. Now i can understand why they made it in 2 years, now i even think they took too much time.
* Theres no FREEDOM, MMORPG have been defined because its freedom, they are not like shooters or offline RPGs where you have a story driven gameplay, main quest, side quests and you go here and there, in MMORPGs devs build a world, and drop you there, from that point is up to you where to go, where and how to fight, play, socialize, ... in STO thats not happening, as said theres no world for you to explore, you can only follow the quests or you will never see nothing but empty maps.
* No crafting at all.
* Doesnt matter the lvl once you fight with your first ship, the rest of the game is all same, bigger ship = bigger enemies = exactly same gameplay, tehre are very very few player abilities at your disposal, so theres no real sense of achievement when you level up, you fly over the levels without the expectation to reach the next lvl, you can even level up unnoticed, keep playing and then say: "oh i leveled up, well, i will spend the skill points later, now im too busy doing ... nothing"
* All the loot is junk and sells form so much money at vendors that you can buy anything you want, and since vendors have on sale all the equipment you could ever loot and better ... one thing is sure they found the formulae to avoid greeding, there will never be fights for loot, no one cares about it.
* Even if you are an Star Trek fan, you will be really pissed with STO, Cryptic has got the Intellectual Property to be able to use the names, images, uniforms, music, .... but thats all, theres very few Star Trek feeling on the game, everything in teh game is solved by firing first talking later, well you only talk to your quest giver to collect the reward, its more like wild west in space, no exploration, no diplomacy, no puzle, no ... nothing, just fly - engage - kill, then move to next mission ... rinse and repeat.
* Also now that they retracted from their word to community and added an skill cap, many people says that they will need more character slots (only 3 allowed, the 4th has to be paid) because they want to test the 3 federation classes and the 3 Klingon classes ... well, theres no need, once you have played a Federation toon, you can save the time to play a Klingon one, its exactly the same, you just change the UI color from blue to red, but rest is exactly same, same skills, same abilities, hey, but they have klingon names ... NO they have same names too, your Federation Tactical Bridge Officer comes with Hail Yield I ability ... your klingon Tactical (same name here too) Bridge Officer comes with .... guess it ... Hail Yield I ability, and so on.



Darius Craven zei:
€ 211,74 voor de lifetime trouwens. Is vandaag van mn kaart gegaan.


meende da nu? ik zou nog niet eens de gewone prijs van 50euro voor dit baggerspel willen geven...
kheb medelijden met u want ge hebt juist 211euro in de vuilbak gesmeten :p


en trouwens OPPASSEN mensen als MMORPG's lifetime subscriptions geven!!!
de enigste reden waarom ze dit doen is omdat ze verwachten dat hun playerbase drastisch naar omlaag gaat gaan als de spelers merken dat het spel eigenlijk gewoon een hoop schijt is (kijk maar naar LOTR online, dat spel is aan het doodbloeden nu, maar ze hebben wel eerst de mensen goed leeggeschud met die lifetime subs)

dus proberen ze eerst zoveel mogelijk geld uit de mensen hun zakken te halen voor het spel onder water gaat!

?therapy?

Legacy Member
Hé?!? Lotro aan het doodbloeden? :) Laat me niet lachen man! In tegenstelling zelfs!
De laatste tijd is er weer meer en meer volk. :lol:

Sorasan

Legacy Member
jambajo zei:
waarom zit iedereen hier dit spel zo te verheerlijken?
cryptic heeft dit spel nochtans deftig verneukt
tis basically gewoon een space shooter (zonder 3D zelf, space in 2D LOL)
en de ground combat is een dikke grap ook
tis dus gewoon city of champions/heros maar met een space skin

vanop mmorpg.com forums:







meende da nu? ik zou nog niet eens de gewone prijs van 50euro voor dit baggerspel willen geven...
kheb medelijden met u want ge hebt juist 211euro in de vuilbak gesmeten :p


en trouwens OPPASSEN mensen als MMORPG's lifetime subscriptions geven!!!
de enigste reden waarom ze dit doen is omdat ze verwachten dat hun playerbase drastisch naar omlaag gaat gaan als de spelers merken dat het spel eigenlijk gewoon een hoop schijt is (kijk maar naar LOTR online, dat spel is aan het doodbloeden nu, maar ze hebben wel eerst de mensen goed leeggeschud met die lifetime subs)

dus proberen ze eerst zoveel mogelijk geld uit de mensen hun zakken te halen voor het spel onder water gaat!

amai, gejoined voor 1 post te doen? grats :)

Namko

Legacy Member
jambajo zei:
omdat ze verwachten dat hun playerbase drastisch naar omlaag gaat gaan als de spelers merken dat het spel eigenlijk gewoon een hoop schijt is (kijk maar naar LOTR online, dat spel is aan het doodbloeden nu, maar ze hebben wel eerst de mensen goed leeggeschud met die lifetime subs)
Lotro een hoop schijt? Euuh... Nee?:p

ON-Topic: Is Cryptic niet al bezig met micro-transactions voor STO?

Nostradamus2000

Legacy Member
en wa zen meneer zijn persoonlijke ervaringen in het spel ?

TRiSS

Legacy Member
@jambajo:

heb je het zelf al gespeeld, of is je mening volledig gebaseerd op 1 post in een forum... Niettegenstaande dat sommige punten aangehaald wel enigszins waar zijn, wil dat niet zeggen dat iedereen daar hetzelfde over (moet) denken: het kan dus best dat wat je daar als negatief aanhaalt voor anderen zelfs positief kan zijn... Neem nu het argument van de ontbrekende "vrijheid": voor veel mensen is story-driven leuker dan puur free-roaming, en niets belet je om de verhaallijn niet te volgen, toch?

Ook mensen "uitlachen" omdat ze wel fan zijn en een lifetime nemen, vind ik not-done, ongeacht of jij zelf het spel leuk vindt of niet...als je het al gespeeld hebt tenminste!

nite

Legacy Member
jambajo zei:
waarom zit iedereen hier dit spel zo te verheerlijken?
cryptic heeft dit spel nochtans deftig verneukt
tis basically gewoon een space shooter (zonder 3D zelf, space in 2D LOL)
en de ground combat is een dikke grap ook
tis dus gewoon city of champions/heros maar met een space skin

Dat gebrek aan 3D was mij eerlijk gezegd ni opgevallen. Uiteindelijk speelt alles zich af in een 2D plane, maar das vrij normaal. Alle planeten liggen ook in hetzelfde vlak he. Maar ge kunt er wel van afwijken. Ge kunt gerust boven een ander schip vliegen of er verticaal van wegvliegen. Een looping heb ik nog ni gebrpobeerd, maar allez, tzijn wel starships he. Geen fighters dus ik begrjip wel as ze da ni doen.

Naja, ieder zijn mening zeker? Ik was dragon age beu na een uurtje spelen en kheb mezelf nog gedwongen om een paar uur door te spelen, maar dat hielp niet. Terwijl er genoeg anderen zijn die het een fantastische game vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan