Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stampertje

Legacy Member
add me ook maar gerust Stampertje - U.S.S. Kadash.
ben wel eens benieuwd hoe ver de meeste hier al zitten. Ikzelf ben nog maar Lieutenant - grade 7

paar minpuntjes dat ik al ben tegen gekomen :
  • skill systeem, zo weinig verschillende skills en iedereen zal na verloop van tijd allemaal dezelfde hebben. had liever gezien dat afhankelijk van welk soort officier ge was, ge bepaalde dingen gewoon niet kon leren.
  • als ge naar een ver systeem moet vliegen duurt da een tijdje. transwarpen is handig maar ge kunt niet gelijk welke positie als home selecteren.
  • op de area map als ge in space zit kun ge niet echt bepalen wanneer ge in welke zone zit.
  • bij veel items staat er zo vaag wat ze precies doen. bv een tactical console dat +5photonics geeft. leuk enal maar wat doet het precies.
  • Als ge met scannen een anomalie hebt opgemerkt, word die nergens aangeduid op de map. dus ge kunt blijven zoeken :/


het spel heeft veel potentieel maar er is nog werk aan volgens mij

Quiller

Legacy Member
Mijn schip heet de USS Quanstador

nickname Quiller...


btw ik zou het (maar ja wie ben ik) veel leuker vinden als NIEMAND belachelijke scheepsnamen aanneemt ... probeer het aub wat in het star trek universum te houden...

Phil

Legacy Member
Pfrt, ik ben nog altijd aan het twijfelen over de U.S.S. Uck

Kvind die naam geniaal. Maar tegelijk ook belachelijk en kinderachtig. Haalt idd de sfeer een beetje uit het spel om ineens een U.S.S. Pwnage te zien langsvliegen.

(mijn schip noemt de U.S.S. Gotanda btw. Genoemd naar m'n favoriete buurt in Tokyo.)

byter

Legacy Member
Het gevoel wat bij mij overheerst is wel dat het fun is ...maar enkel voor korte termijn.
Het mist nog wat afwerking/polish ...ik vrees dat de release dan ook wat te vroeg komt.

en ja die namen ...Galactica, Millenium Falcon, X-wing, Server is Busy, ...dat is beetje minder.
Alhoewel ik toch moest lachen bij MacGyver in U.S.S. Paperclip.

Pana

Legacy Member
Jab lap e, nu heb ik een naam die doet denken aan de Millenium Falcon, da was ook de bedoeling niet natuurlijk. U.S.S. Millenium :(

Darius Craven

Legacy Member
USS Origin hier, kwam omdat ik niet dadelijk inspiratie vond en Dragon Age Origins op mijn bureau lag :D

Koffe

Legacy Member
nee, ge moet effectief iemand adden als friend (die moet dat ook nog accepteren! vindk wel een verbetering!) en dan kan je zien in welk stelsel hij zit en kan je elkaar ontmoeten. Heb 't zo ook gedaan met een maat. :-)

VV@rl()rd

Legacy Member
VVarlorcl@Sofina U.S.S. Ganymede

Lt. Commander rank 2, Add me maar gerust :).

SHIGSY

Legacy Member
USS Krakatoa was mijn eerste schip en net mijn nieuwste gratis Cruiser van lvl 11 binnen met de naam... USS SuikerWafel, enfin... Bloody hell, Im having fun!!

tb-303

Legacy Member
Ik vind het echt een tegenvaller en ga mijn pre order voorlopig toch afzeggen en afwachten.
Heb toch dagje of 4-5 gespeeld, tot level 10-11.

Ik vind dat je je heel weing betrokken voelt bij het star trek universum, de questen zijn echt allemaal constant repetitief, vind de space combat niets speciaal of vernieuwend.
De ground combat vind ik veel te weing in vergelijking met de tijd dat je in space doorbrengt.
Graphics vind ik ook niet om over te stoefen, dat wist ik wel op voorhand want heb ook een paar maand champions online gespeeld, maar bij champions kon ik dat nog verdragen, maar bij star trek heeft het averechts effect bij mij, heb nog minder het gevoel "wow dit is echt star trek".

Ben sinds gisteren toch weer EVE aan het spelen, als ik dan toch space combat wil doen staat die er mijlenhoog boven.

Stampertje

Legacy Member
tb-303 zei:
Ik vind het echt een tegenvaller en ga mijn pre order voorlopig toch afzeggen en afwachten.
Heb toch dagje of 4-5 gespeeld, tot level 10-11.

Ik vind dat je je heel weing betrokken voelt bij het star trek universum, de questen zijn echt allemaal constant repetitief, vind de space combat niets speciaal of vernieuwend.
De ground combat vind ik veel te weing in vergelijking met de tijd dat je in space doorbrengt.
Graphics vind ik ook niet om over te stoefen, dat wist ik wel op voorhand want heb ook een paar maand champions online gespeeld, maar bij champions kon ik dat nog verdragen, maar bij star trek heeft het averechts effect bij mij, heb nog minder het gevoel "wow dit is echt star trek".

Ben sinds gisteren toch weer EVE aan het spelen, als ik dan toch space combat wil doen staat die er mijlenhoog boven.

heb eens de demo gespeeld van eve gespeeld en vond het zalig maar wou niet maandelijks betalen. dankzij STO te spelen begin ik zwaar te overwegen om toch met EVE te beginnen :p

tb-303

Legacy Member
Stampertje zei:
heb eens de demo gespeeld van eve gespeeld en vond het zalig maar wou niet maandelijks betalen. dankzij STO te spelen begin ik zwaar te overwegen om toch met EVE te beginnen :p

Je kan nu zelfs je maandelijkse bijdrage betalen met je ingame geld (isk) ;)

Dan moet je wel tussen 200.000.000 en 275.000.000 isk betalen, voor een kaartje van 30 dagen.

Spooner

Legacy Member
Wordt er nu een 9lives fleet opgezet ? Moeten toch aan genoeg man geraken, peisek

Nostradamus2000

Legacy Member
pff wou ik men een sto gold ed bestellen bij amazon.cu.uk en blijken ze allemaal weg te zijn :(

MinM

Legacy Member
ja als iemand hem aanmaakt.... ken het spel nog niet genoeg om dat al te doen

maar als iemand de uss hammond ziet dan zegde mor dag he
he op K7 al gezien dat je een fleet bank kunt opzetten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan