Stampertje
Legacy Member
add me ook maar gerust Stampertje - U.S.S. Kadash.
ben wel eens benieuwd hoe ver de meeste hier al zitten. Ikzelf ben nog maar Lieutenant - grade 7
paar minpuntjes dat ik al ben tegen gekomen :
het spel heeft veel potentieel maar er is nog werk aan volgens mij
ben wel eens benieuwd hoe ver de meeste hier al zitten. Ikzelf ben nog maar Lieutenant - grade 7
paar minpuntjes dat ik al ben tegen gekomen :
- skill systeem, zo weinig verschillende skills en iedereen zal na verloop van tijd allemaal dezelfde hebben. had liever gezien dat afhankelijk van welk soort officier ge was, ge bepaalde dingen gewoon niet kon leren.
- als ge naar een ver systeem moet vliegen duurt da een tijdje. transwarpen is handig maar ge kunt niet gelijk welke positie als home selecteren.
- op de area map als ge in space zit kun ge niet echt bepalen wanneer ge in welke zone zit.
- bij veel items staat er zo vaag wat ze precies doen. bv een tactical console dat +5photonics geeft. leuk enal maar wat doet het precies.
- Als ge met scannen een anomalie hebt opgemerkt, word die nergens aangeduid op de map. dus ge kunt blijven zoeken :/
het spel heeft veel potentieel maar er is nog werk aan volgens mij




