Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pana

Legacy Member
OM een fleet te beginnen moet je een team van 5 man hebben, dus als iemand een lijstje kan maken met alle player names hier?

RBMK

Legacy Member
Ik ben hier momenteel lekker aan het afzien. Je kan het je niet voorstellen maar het is echt ENORM. Ik kan bijna niet geloven dat ik op z'n minst nog 1.5 week moet wachten en dan te bedenken dat ik kansen genoeg heb gekregen om de beta te spelen. Ik wacht momenteel geduldig (Uhum, zéér ongeduldig eigenlijk en ik ben steeds meer geneigd een zenuwinzinking op te doen.) op de release van de retailversie. Ik hoop dat mijn Collector's binnen komt op 29 Januari. Zo niet dan koop ik de game dubbel en koop ik voorafgaand de extended edition op Steam. Komt hij binnen op 29 Januari maar krijg ik geen toegang tot de early access dan koop ik wederom de game dubbel via Steam.

Ik heb mijzelf weer wat aangedaan. Ik ben hier al enkele dagen stiekem deze thread aan het volgen en doe niks anders dan zoeken achter online open beta filmpjes en rondtoeven op de officiële site en fora terwijl ik mijzelf had voorgenomen al dit te ontwijken tot de game in de schappen ligt.

Ik kan dit onmogelijk volhouden.

Koffe

Legacy Member
precies wel nen die hard ST fan :-). Waarom verlos je jezelf niet en speel je de beta ff? :-).
Alleja, kweet wel dat je er enorm naar uitkijkt..Ik was ook zo toen de vanilla wow uitkwam..je kent dat wel, beta wel spelen met enkele mensen, maaanden op voorhand al op ventrilo vanalles afspreken en doen..wicked shit allemaal mabon :-).
Hou je bezig door de Original Series/TNG/Voy/DS9/.. nog es allemaal opnieuw te bekijken, ben je wel nog een naderhalve week zoet mee ;-).

MinM

Legacy Member
nu zit ik aant gedeelte waar da je quest bijna uit 4 delen bestaat. dinge scannen, scheepjes vernietigen, naar oppervlakte beamen, terug scheepjes vernietigen.

kuttige aan heel da ding is dat da veel tijd in beslag neemt, nu opzich niet erg maar als de server crashed kan je wel opnieuw beginnen. een uur bezig met de quest in het laatste deel en crasht die server. ik weet zeker dak nu opnieuw kan beginnen :s


nickname voor de fleet Kallman@MinM - uss hammond.
heb veel mk1 gerief dak kan geven aan nieuwelingen dan hebben ze toch al sterke wapens om te beginnen.

andere vraag word de beta stats overgenomen op de alpha? want alles opnief doen.... :s

want ik zie kerels met een zwaar ship als die helemaal opnief moeten beginnen.
IK WIL DA MODEL VAN SHIP DAT IN VOYAGER WORDT GEBRUIKT

Stampertje

Legacy Member
jep die quest herdoen is echt klote. quest zitten ook nog vol met bugs. of ge stopt met een quest en in dark space staat er dan nog een melding voor u naar het station te beamen ofzo.

ff overzichtje :
Stampertje@St4mpertje
roark@nuntius
'D'vrak Chep@Davoslogos'
VVarlorcl@Sofina

nog 1 man te kort

Quiller

Legacy Member
nick federation karakter : Quiller schip USS Quanstador

mijn nick voor mijn klingon karakter : Quil'Rek schip IKS Pagh

tb-303

Legacy Member
MinM zei:
andere vraag word de beta stats overgenomen op de alpha? want alles opnief doen.... :s

7

euhmmm, je hebt een misbegrip van alpha en beta.
Alpha komt VOOR beta, net zoals in het Alfabet, en is een nog minder uitgewerkte versie ;)

Jij bedoeld RETAIL, en NEEN, bij retail worden alle chars gewist, zoals altijd het geval is, dus ja ge moet dan opnieuw beginnen.

MinM

Legacy Member
vraagje wat moet je doen met die artifacts die je vind zoals bv alien sample?

MinM

Legacy Member
Stampertje zei:
jep die quest herdoen is echt klote. quest zitten ook nog vol met bugs. of ge stopt met een quest en in dark space staat er dan nog een melding voor u naar het station te beamen ofzo.

ff overzichtje :
Stampertje@St4mpertje
roark@nuntius
'D'vrak Chep@Davoslogos'
VVarlorcl@Sofina

nog 1 man te kort

kallman@MinM

TRiSS

Legacy Member
MinM zei:
vraagje wat moet je doen met die artifacts die je vind zoals bv alien sample?

Als je er genoeg van hebt kan je deze inruilen (oa op earth spacedok) voor upgrades voor je schip. Weet niet vanbuiten hoe de NPC noemt, maar 't is ergens in het midden in de science sectie van het spacedock.

Nostradamus2000

Legacy Member
pff amazon.co.uk zit zonder pre orders :(, nog iemand die weet waar ik een gold ed met borg bride officer kan verkrijgen ?

TRiSS

Legacy Member
Nostradamus2000 zei:
pff amazon.co.uk zit zonder pre orders :(, nog iemand die weet waar ik een gold ed met borg bride officer kan verkrijgen ?

amazon.de of .fr misschien? Er is ook een grote kans dat na de launch die "exclusives" ook via "micropayments" te krijgen zullen zijn...

Stampertje

Legacy Member
De meeste geven hier hun character name + ship maar als ge geadd wil worden door iemand of in fleet wil geraken moet je character@login geven :)

Koffe

Legacy Member
Ik kom er ook bij maar kweet alleen ni ofdak met de headstart ga meedoen..
Menori@Koffe2 - USS Athena (Als da kan, heb 't ni geprobeerd mabon, vorig schip noemde USS Borg Destroyer lol..)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan