Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
RBMK zei:
:p

Betakey vervalt zodra de beta is afgelopen. Enige optie is game digitaal aankopen of via retail. Wat ik nu wel niet zeker weet is of je de game opnieuw moet installeren. Heel waarschijnlijk zal dat niet nodig zijn maar zal je daarna gewoon de key van je aangekocht retailexemplaar kunnen ingeven en je account opnieuw activeren. Maar betalen zal je! :p


Idd, ge hoeft niet te herinstalleren.



En mensen die een pre-order hebben gedaan, en zo in de beta zijn geraakt, hoeven ook geen nieuwe key in te geven. Hun beta key wordt hun echte key als ik me niet vergis.

sure

Legacy Member
Ik vind dat mensen met preorder voorrang moeten krijgen om in te loggen by beta.
Kzit al een half uur te proberen. :cry:

byter

Legacy Member
Het is gewoon weird dat er geen queue systeem is. Anyway, deze problemen vind ik wel vrij standaard voor een open beta ;p

Wat ik wel irritant vind zijn de stats/skill ...it does what now?

Stampertje

Legacy Member
ik vind het jammer dat je bij de stats van u ship zo weinig info staat. enkel beetje over shield en resistance. had graag ook totaal aanvals punten en energie punten en dingen in die aard zien staan.

metalleke

Legacy Member
Koffe zei:
Een schademodel is er zowieso... heb er niet echt op zitten letten bij de andere schepen maar bij u eigen schip is dat er zeker.. heb et al een paar keer mogen meemaken dat'k door 5-6 klingonschepen tegelijkertijd werd aangevallen en mn schipje zag er ni echt leefbaar meer uit langs buiten ;-)

Is wel niet echt vergelijkbaar met schademodel van bv race games waar de stukken ervan vliegen. Gewoon bepaalde delen van je schip die zwart kleuren naarmate je meer schade binnenkrijgt.

Spooner

Legacy Member
Hmmm... het gaat wel iets verder dan dat hoor, ship begint te branden , hull is ingedeukt, en als je bijna op ontploffen staat zijn er electrical bursts rond men motoren ^^

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik krijg het niet gedownload, jammer. Geen zin om steeds opnieuw te beginnen.
Vreemd, gezien ze voor Champions Online wél een heel goeie downloader hadden.

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik krijg het niet gedownload, jammer. Geen zin om steeds opnieuw te beginnen.
Vreemd, gezien ze voor Champions Online wél een heel goeie downloader hadden.

Legatus

Legacy Member
Stampertje zei:
ik vind het jammer dat je bij de stats van u ship zo weinig info staat. enkel beetje over shield en resistance. had graag ook totaal aanvals punten en energie punten en dingen in die aard zien staan.

"Power Management

Click above the power controls on your UI, on the little card/number icon. Move it to option 3, you now have manual control over your power.

Heres what they do:

Weapons - Increase recharge rate and damage/firepower of all weaponry on your ship.

Engines - Increases max speed of your ship

Shields - Increases regen rate of your shields and helps to keep them up longer.

Auxillery - Increases ALL science related powers (tractor beam, sensor scan, etc) effectiveness. Increases turn speed.
"

Stampertje

Legacy Member
Legatus zei:
"Power Management

Click above the power controls on your UI, on the little card/number icon. Move it to option 3, you now have manual control over your power.

Heres what they do:

Weapons - Increase recharge rate and damage/firepower of all weaponry on your ship.

Engines - Increases max speed of your ship

Shields - Increases regen rate of your shields and helps to keep them up longer.

Auxillery - Increases ALL science related powers (tractor beam, sensor scan, etc) effectiveness. Increases turn speed.
"

dat had ik ook al gevonden. is gewoon meer overzicht lijstje dat ik daar wil

Oni

Legacy Member
Vraag mij wel af in hoeverre er genoeg content, diepgang, ... In het spel zit. Vrij in the dark wat dat betreft.

Koffe

Legacy Member
kvraag me alleen af hoe de game in elkaar ga zitten eenmaal je volledig glvld bent..Zal er endgame content zijn ofni? battlegrounds? of een héél nieuw systeem?
Tis de eerste mmo van cryptic diek ff gespeeld heb dus heb er geen flauw idee van.
Kvind er ook ni meteen iets van terug op 't net..

Legatus

Legacy Member
Oni zei:
Vraag mij wel af in hoeverre er genoeg content, diepgang, ... In het spel zit. Vrij in the dark wat dat betreft.

In het begin begon ik mij ook zorgen te maken over content gebrek, maar naarmate het spel vorderde kreeg ik toch meer diplomacy/transport missions, nieuw schip, meer interactieve battles etc

VictorVonDoom

Legacy Member
zijn er ook 'Bossmobs' of zijn dat zoiets zoals Borgcubes ?
kun je sommige missies soloen (met your crew) ? Is de AI goed ? Zie je vaak mensen mekaar helpen ? zie je soort 'dungeons' of 'lairs' of zijn dat dan de awaymissions ?

nite

Legacy Member
Wa ik vooral mis zijn cutscenes, videobriefings van missies ipv tekst en meer feedback van je crew. Da zou mij een iets meer star trek gevoel geven. In de vorige star trek games konden ze toch vaak de originele acteurs overtuigen om eens iets in te spreken. Al die tekst geeft mij niet echt het gevoel da ik er middenin zit.

Btw legatus: Captain Roark van de USS Atlas :)

Legatus

Legacy Member
nite zei:
Wa ik vooral mis zijn cutscenes, videobriefings van missies ipv tekst en meer feedback van je crew. Da zou mij een iets meer star trek gevoel geven. In de vorige star trek games konden ze toch vaak de originele acteurs overtuigen om eens iets in te spreken. Al die tekst geeft mij niet echt het gevoel da ik er middenin zit.

Btw legatus: Captain Roark van de USS Atlas :)

Add me 'D'vrak Chep@Davoslogos'

ViPeR01

Legacy Member
Eindelijk aan een beta key geraakt hier. USS chocolate - Norsixa! :D

Enigste probleem dat ik heb met het spel is het overheaten van me GFX, wat wel een zak mensen hebben blijkbaar. Ben wat allemaal aan het uitproberen wat ze zeggen op forums maar tot nu toe niks.

Met deze setup speel ik aion en andere games fine, STO lagt ingame zelf niet, maar gfx gaat soms tot 90 graden :s

Content wil ik ook wel weten, ben nog ni zeker of dat ik ga spele. Klinkt wel leuk en al, maar als je 60 bent, als er alleen maar pvp is ofzo, is het best saai eh :p

nite

Legacy Member
ViPeR01 zei:
Eindelijk aan een beta key geraakt hier. USS chocolate - Norsixa! :D

Enigste probleem dat ik heb met het spel is het overheaten van me GFX, wat wel een zak mensen hebben blijkbaar. Ben wat allemaal aan het uitproberen wat ze zeggen op forums maar tot nu toe niks.

Met deze setup speel ik aion en andere games fine, STO lagt ingame zelf niet, maar gfx gaat soms tot 90 graden :s

Content wil ik ook wel weten, ben nog ni zeker of dat ik ga spele. Klinkt wel leuk en al, maar als je 60 bent, als er alleen maar pvp is ofzo, is het best saai eh :p

Ik heb daar nog nix van gehoord wat de endgame is, iemand daar een idee van?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan