Phil
Legacy Member
RBMK zei:
Betakey vervalt zodra de beta is afgelopen. Enige optie is game digitaal aankopen of via retail. Wat ik nu wel niet zeker weet is of je de game opnieuw moet installeren. Heel waarschijnlijk zal dat niet nodig zijn maar zal je daarna gewoon de key van je aangekocht retailexemplaar kunnen ingeven en je account opnieuw activeren. Maar betalen zal je!![]()
Idd, ge hoeft niet te herinstalleren.
En mensen die een pre-order hebben gedaan, en zo in de beta zijn geraakt, hoeven ook geen nieuwe key in te geven. Hun beta key wordt hun echte key als ik me niet vergis.




