Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tb-303

Legacy Member
Oni zei:
7 gig aan patching?

Dat is gewoon het volledige spel he, een "patch" is niet noodzakelijk een klein update bestandje ;)

En dat is waarschijnlijk omdat jij die launcher tool gebruikt om het te downloaden.

Maar blijft net hetzelfde of je nu ergens heel de bijna 8 gig in 1 bestand kunt downen of eerst een toolke en dan gans het bestand binnensleurt als "patch".

Enigste verschil is de snelheid, veronderstel dat je met die tool ettelijke uren gaat mogen downen, ik heb hem via payserver gedowned op ongeveer 55 minuten.

sure

Legacy Member
metalleke zei:
Doe zo een away mission en k ben een ruimteschip ipv me gewoon char :D

Inderdaad en voor ne beta zou dat niet mogen vind ik.
Wat hebben die dan gedaan met closed beta? Liggen slapen ofzo.
Met momenten heb ik het gevoel dat ik een alpha versie aant spelen ben.

Soit, spel is tof en al maar kga maar beginnen met 1 maand te betalen.

nite

Legacy Member
metalleke zei:
Doe zo een away mission en k ben een ruimteschip ipv me gewoon char :D

Da hadk in het begin ook voor, maar na ff wachten veranderde wel terug in u normaal character.

Is er eigenlijk een 9lives fleet ofzo?

RBMK

Legacy Member
DuffyT zei:
Weet er iemand toevallig hoeveel de CE zal kosten in de winkels bij ons, ik las ergens €70, klopt dit?

Is juist. Ik heb ook de Collector's besteld bij ons in de winkel en die stond ook aan 70 euro. Er is ook nog een Silver en Gold Edition verkrijgbaar (Enfin, of dit nu nog het geval is weet ik niet) maar ben nu ff vergeten wat daar eigenlijk speciaal aan was. Bij de één zit in ieder geval een T-shirt maar ben de rest van de inhoud van beide versies vergeten. Collector's was in ieder geval het interessantste. :)

Btw. Nog 2 weken op mijn tanden bijten. :cry:

ToasT

Legacy Member
Kun jij eigenlijk tijdens het spel je wapens van je ship vervangen of moet je daarvoor naar terug naar de Aarde?

nite

Legacy Member
ToasT zei:
Kun jij eigenlijk tijdens het spel je wapens van je ship vervangen of moet je daarvoor naar terug naar de Aarde?

Zolang je niet in combat bent kun je re-equippen.

DuffyT

Legacy Member
RBMK zei:
Is juist. Ik heb ook de Collector's besteld bij ons in de winkel en die stond ook aan 70 euro. Er is ook nog een Silver en Gold Edition verkrijgbaar (Enfin, of dit nu nog het geval is weet ik niet) maar ben nu ff vergeten wat daar eigenlijk speciaal aan was. Bij de één zit in ieder geval een T-shirt maar ben de rest van de inhoud van beide versies vergeten. Collector's was in ieder geval het interessantste. :)

Btw. Nog 2 weken op mijn tanden bijten. :cry:

Zijn er dan ook gratis "speeldagen" included of moet je dan ook nog een timecard bijkopen? Kzou het wel zien zitten om een lifetime te kopen maar dan moet ik toch eerst eens kijken of het spel me bevalt.:p

Pana

Legacy Member
nite zei:
Da hadk in het begin ook voor, maar na ff wachten veranderde wel terug in u normaal character.

Is er eigenlijk een 9lives fleet ofzo?

Geen idee, maar ik wil er anders wel 1 maken.

Koffe

Legacy Member
der zaten 30 dagen bij maar wss ga je effectief wel eerst moeten betalen voor je 2e maand voordat je de eerste 30 gratis krijgt. Als er een 9lives fleet komt bij de officiele release wil ik best wel joinen!

Stampertje

Legacy Member
ik vind het redelijk raar als ge wilt warpen uit een systeem ge via mini map abort mission moet nemen :(

ToasT

Legacy Member
nite zei:
Zolang je niet in combat bent kun je re-equippen.
tnx, weet je toevallig niet welke knop het is??

Kun je na beta niet gewoon playtime kopen en met je beta account doorspelen? Geen zin om 50€ te betalen voor iets dat al op mijn pc staat

nite

Legacy Member
ToasT zei:
tnx, weet je toevallig niet welke knop het is??

links onder je minimap, rechts van de klok, moet ze character status zien staan, zo ne kop van ne vent. Daar kunt ge de equipment van u char, crew en ship veranderen.

Sorasan

Legacy Member
heb je eigenlijk schademodel op uw schepen of ontploffen die meteen? en allemaal op dezelfde manier?

RBMK

Legacy Member
DuffyT zei:
Zijn er dan ook gratis "speeldagen" included of moet je dan ook nog een timecard bijkopen? Kzou het wel zien zitten om een lifetime te kopen maar dan moet ik toch eerst eens kijken of het spel me bevalt.:p

Er zijn inderdaad 30 dagen playtime inbegrepen maar zoals reeds vermeld is geweest door Koffe zal je eerst een betaalmethode moeten kiezen en activeren voor de periode erna wil je van die 30 dagen genieten. Iets wat altijd al het geval is geweest bij een MMORPG. Enfin, toch voor zover ik weet en heb gespeeld. Je kan er natuurlijk gewoon tijdelijk één activeren mbv een creditkaart voor bv. een maand en als de game je niet bevalt gewoon cancellen voor je gratis maand voorbij is en de game automatisch gaat verlengen en je die maand in rekening brengt. :)

ToasT zei:
tnx, weet je toevallig niet welke knop het is??

Kun je na beta niet gewoon playtime kopen en met je beta account doorspelen? Geen zin om 50€ te betalen voor iets dat al op mijn pc staat

Dat zal niet gaan vrees ik en is maar normaal ook. Dan zouden alle betaspelers de game gratis en voor niks krijgen. Dan zou men pas nogal wat volk lokken mocht dit ooit waar blijken te zijn bij een MMORPG. Dan ga ik altijd en overal MMORPG's testen. :p

Betakey vervalt zodra de beta is afgelopen. Enige optie is game digitaal aankopen of via retail. Wat ik nu wel niet zeker weet is of je de game opnieuw moet installeren. Heel waarschijnlijk zal dat niet nodig zijn maar zal je daarna gewoon de key van je aangekocht retailexemplaar kunnen ingeven en je account opnieuw activeren. Maar betalen zal je! :p

Pana

Legacy Member
Stampertje zei:
ik vind het redelijk raar als ge wilt warpen uit een systeem ge via mini map abort mission moet nemen :(

Rechtsboven bij social enzo staat er een button "warp to sector"

nite

Legacy Member
RBMK zei:
Betakey vervalt zodra de beta is afgelopen. Enige optie is game digitaal aankopen of via retail. Wat ik nu wel niet zeker weet is of je de game opnieuw moet installeren. Heel waarschijnlijk zal dat niet nodig zijn maar zal je daarna gewoon de key van je aangekocht retailexemplaar kunnen ingeven en je account opnieuw activeren. Maar betalen zal je! :p

Beta versie patched automatisch naar de retail versie.

Koffe

Legacy Member
Sorasan zei:
heb je eigenlijk schademodel op uw schepen of ontploffen die meteen? en allemaal op dezelfde manier?

Een schademodel is er zowieso... heb er niet echt op zitten letten bij de andere schepen maar bij u eigen schip is dat er zeker.. heb et al een paar keer mogen meemaken dat'k door 5-6 klingonschepen tegelijkertijd werd aangevallen en mn schipje zag er ni echt leefbaar meer uit langs buiten ;-)

't ontploffen is redelijk tzelfde bij vijandelijke schepen tot nu toe.
Eenmaal kapot geschoten liggen ze daar precies nog 5 seconden tot de warp core vernietigd is en dan ontploffen ze dus gigantisch hé.
Wee u gebeente als ge dan in de buurt bent want dan krijg je een mokerslag op u gezicht!
Zelf zo ook eens vernietigd geweest omdak veel te dicht vloog, terwijl dak nog op 76% stond..:-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan