Archief - Star Trek Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darius Craven

Legacy Member
12-month of Lifetime Subscription is beschikbaar voor Pre-Orders!

Star Trek Online

Vind de Lifetime wel prijzig (180 €) maar langs de andere kant zie ik me deze game wel lang spelen... Twijfels twijfels :)

Quiller

Legacy Member
Darius Craven zei:
12-month of Lifetime Subscription is beschikbaar voor Pre-Orders!

Star Trek Online

Vind de Lifetime wel prijzig (180 €) maar langs de andere kant zie ik me deze game wel lang spelen... Twijfels twijfels :)

denk dat het nog wat duurder gaat zijn hoor... ze zeggen dat er in europa namelijk btw bijkomt!!!

allistair

Legacy Member
allé, pre-order gedaan op amazon, khoop dant de moeite waard is... Na de examens es proberen.

Quiller

Legacy Member
ManManMan... Dit heeft volgens mij dus het potentieel om het spel van het decenium te worden (of ben ik teveel trekkie?) Ik ging daarstraks nog eens een uurtje spelen ben uiteindelijk 4 uur bezig geweest... De spacebattles zijn verbluffend... als een schip vernietigd wordt zorg maar dat je schilden aan die kant goed zijn als je in de buurt bent hoor want als zijn warp core explodeert ben je de sigaar... :p (heb trouwens zo twee vliegen in één klap gehad daarstraks ... negh var die ontplofte en meteen een bird of prey meenam :p... ik ben sterk aan het twijfelen om ineens een life time te kopen!!!

metalleke

Legacy Member
Quiller zei:
ManManMan... Dit heeft volgens mij dus het potentieel om het spel van het decenium te worden (of ben ik teveel trekkie?) Ik ging daarstraks nog eens een uurtje spelen ben uiteindelijk 4 uur bezig geweest... De spacebattles zijn verbluffend... als een schip vernietigd wordt zorg maar dat je schilden aan die kant goed zijn als je in de buurt bent hoor want als zijn warp core explodeert ben je de sigaar... :p (heb trouwens zo twee vliegen in één klap gehad daarstraks ... negh var die ontplofte en meteen een bird of prey meenam :p... ik ben sterk aan het twijfelen om ineens een life time te kopen!!!

Misschien dat ik geen Trekkie ben, maar veel liever Star Wars heb ;)

Maar space combat kan me sowieso niet bekoren, heb het al paar keer geprobeerd en het ligt me gewoon niet. De gewone combat met lijkt me ook niet direct iets. Ga eerst nog beetje levelen om te zien hoe het evolueert. Het universum ziet me er wel deftig gemaakt uit. Om zo tussen stelsels te vliegen lijkt me wel wat raar eigenlijk :s

Koffe

Legacy Member
Dat stelselsysteem.. ik vindt 't ergens wel goed gezien. In de latere seizoenen van Voyager meen ik mij te herrinneren dat ze zo'n soort Astro Lab hadden waar ze op zo'n groot scherm zo'n hele sterrenkaart hadden en ze er ook zo met de voyager doorvlogen.. Dit is eigenlijk 't zelfde systeem alleen zag 't er op tv net iets indrukwekkender en mooier uit.
Het enige waar ik mij nog aan stoor op de ground combat is vanaf dat je vuurt, op gelijk wie, je meteen aggro hebt van de mob in kwestie (in teamverband.). Zelfs als er een van je bemanningsleden er ook al een minuut op staat te knallen..Als je dan wilt gaan flanken en dus jezelf verplaatst wordt jouw eigen flank ook kwetsbaar..tis echt nja..je kan precies enkel verlopen als er geen enkele mob jouw getarget heeft, vindk zelf beetje jammer ma bon.
Als Klingon in de beta heb je nu wel maar 1 missie.. Tis dus ni zoals de Federation dat je tot lvl x kan spelen door missies te doen..Als klingon kan je dus atm enkel federation schepen aanvallen. Vondk jammer aangezien ik mijn federation char moest verwijderen om een klingon aan te maken. ( Kweet dak 2 slots heb maar mijn broer heeft ook een character...).
Nu, ik heb reeds genoeg gezien van de beta om er een goed idee van te hebben en kga 't wel aanschaffen!

Darius Craven

Legacy Member
Heb me gisteren de lifetime aangekocht, kan een gigantische miskoop zijn moest Cryptic opeens de hele boel opblazen, maar ik voel nu al dat ik deze game LANG ga spelen, zeker als Cryptic iets doet met al het potentieel!

?therapy?

Legacy Member
K, veel lovende reacties precies. :p
Maar zou het spel aanslaan als je eigenlijk niets van star trek kent?

metalleke

Legacy Member
Doe zo een away mission en k ben een ruimteschip ipv me gewoon char :D

ViPeR01

Legacy Member
eeft er nog iemand e spare beta key? Heb al de beta key giveaways gemist :( qq

DuffyT

Legacy Member
Weet er iemand toevallig hoeveel de CE zal kosten in de winkels bij ons, ik las ergens €70, klopt dit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan